Презентація "Інтерактивні технології на уроках англійської мови"

Про матеріал
Інтерактивне навчання на уроках англійської мови – специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальність, спроможність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні технології на уроках англійської мови. ПіДготувала вчитель англійської мови Коротиш Тетяна миколаївна

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання на уроках англійської мови – специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальність, спроможність. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється така атмосфера співробітництва, що дає змогу вчителеві стати справжнім лідером. Використання інтерактивної моделі навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, колективне розв’язання проблем.взаємновкупіобопільноспільнорухливожвавоенергійнорухливоінтерактивно

Номер слайду 3

Дуже важливо створити на уроках англійської мови атмосферу співробітництва, доброзичливості, взаємовиручки. Учні не повинні боятися говорити, робити помилки. Форми інтерактивного навчання будуть ефективними у тому разі, якщо на уроках обговорюється проблема, про яку учні мають початкове уявлення.

Номер слайду 4

Організація інтерактивного навчання передбачає відповідну структуру уроку англійської мови.54321 Оголошення теми та очікуваних матеріалів● забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності під час уроку. Мотивація ● сфокусувати увагу учнів на проблемі та викликати інтерес до обговорюваної теми. Надання необхідної інформації● дати інформацію для опрацювання за мінімальний часІнтерактивна вправа – центральна частина уроку● практичне засвоєння навчального матеріалу, досягнення поставленої мети уроку. Рефлексія – підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку● усвідомлення отриманих результатів, пошук проблеми, планування перспективи та корекції

Номер слайду 5

Етапи інтерактивного уроку повинні забезпечити його успішність. Етапи уроку. Домашнє завдання. Підсумок Чітко сформульована тема. Конкретне визначення цілей та завдань. Мотивація Методи реалізації мети уроку

Номер слайду 6

Інтерактивність є спільною діяльністю, що включає в себе встановлення трикутника відносин між відправником, одержувачем і ситуативним контекстом. Інтерактивна модель навчання

Номер слайду 7

Інтерактивність включає в себе не тільки вираження власних думок, а й розуміння думок інших. Основними рисами інтерактивного навчання є: двобічний характер; спеціальна діяльність вчителя і учня; керівництво процесу вчителя; спеціальна організація і різноманітність форм; цілісність та єдність; мотивування та зв’язок з реальним життям; виховання та розвиток особистості учня одночасно з процесом засвоєння нових знань

Номер слайду 8

На уроках англійської мови використовуються чотири типи інтерактивних технологій: Інтерактивні технології навчанняІнтерактивні технології навчання:Інтерактивні технології комунікативного моделювання. Технології ситуативного моделювання. Технології колективно – групового навчання. Технології вирішення дискусійних питань. Робота в парах;Ротаційні (змінні) трійки;Карусель;Робота в малих групах;Акваріум;Павутинка мудрості. Симуляційні або імітаційні ігри;Громадські слухання;Розігрування ситуації за ролями;Рольова (ділова гра. Обговорення проблеми в загальному колі;Мікрофон;Незакінчені речення;Мозковий штурм;Навчаючи – учусь;Ажурна пилка;Розв’язання проблем;Дерево рішень. Метод ПРЕС;Дебати;Займи позицію.

Номер слайду 9

Інтерактивна технологія передбачає організацію кооперативного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові. Кооперативна (групова) навчальна діяльність – це форма (модель) організації навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. На уроках англійської мови часто використовується групове навчання. Така інтерактивна технологія ситуативного моделювання дає можливість учням працювати активніше і ефективніше. Цьому, як правило, сприяє: 1) одночасна взаємодія (всі учні працюють в один і той же час); 2) однакова участь (для виконання завдання кожному учневі надається однаковий час; 3) позитивна взаємодія (група виконує завдання за умов успішної роботи кожного учня); 4) індивідуальна відповідальність (при роботі у групі у кожного учня своє завдання).

pptx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку