14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Презентація " Інтерактивний метод "гронування"

Про матеріал
Презентація допоможе вчителю-словеснику застосувати метод "гронування" на уроках української літератури для характеристики літературного та ліричного героя, а також застосовувати цей метод на уроках розвитку мовлення і не тільки в 5 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивний метод “ГРОНУВАННЯ”

Номер слайду 2

Уміння вправно користуватися мовою,відчуття краси слова – потрібно кожній людині.

Номер слайду 3

“У школі не повинно бути пустослів`я і пустодзвонства, бережіть слова!.. Будьте дуже бережливими і обачними, спонукаючи дітей висловлювати свою думку ” В.Сухомлинський

Номер слайду 4

Це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність інтелектуальну спроможність

Номер слайду 5

Асоціативний кущ, Кластер, Веббінг, Ментальна карта, семантична карта – інтерактивна вправа, яка базується на пошуку асоціацій, що виникають в учнів. Цей вид роботи допомагає акумулювати думки й міркування школярів навколо понять, що розглядаються на уроці.

Номер слайду 6

Є стратегією навчання, яка спонукає учнів думати вільно та відкрито на певну тему. Воно націлене, передусім, на стимулювання мислення про зв`язки між окремими поняттями

Номер слайду 7

ЧАРУЄ СЕРЦЕ ТРИВОГА МАЙСТЕР СИМВОЛ ДУМКИ ЩАСТЯ ПРИЄМНИЙ ОСІНЬ АЙСТРА СУМ ПЕЛЮСТКИ МАМА ЗІРКА ЧЕКАЄ РАДІЮ ДИВУЄ ДОВГІ ПАРОСТОК ТУРБОТЛИВИЙ

Номер слайду 8

1. Описати цей вид діяльності та продемонструвати його етапи. 2. Обрати тему,цікаву для учасників та виділити час, щоб учасники створили гроно з цієї теми. 3. Представити для загалу свої грона. 4. Обговорити всім класом, дійти спільної думки.

Номер слайду 9

Дана стратегія застосовується на етапах: - актуалізації знань, - перевірки домашнього завдання, подачі нового матеріалу; закріпленні; - уроках перевірки та контролю знань

Номер слайду 10

1.Напишіть центральне слово або фразу посередині аркуша паперу, слайду чи дошці. 2.Починайте записувати слова та фрази, які спадають на думку з обраної теми. 3.Коли всі ідеї записані на папері, починайте встановлювати там, де це можливо, зв`язки між поняттями. 4.Пишіть стільки ідей, скільки дозволить час, або ж доки вони не будуть вичерпані.

Номер слайду 11

1.Записуйте все,що спаде на думку. 2.Не турбуйтесь про правила письма. 3.Не зупиняйтесь доти,поки не пройшло достатньо часу,щоб зрозуміти,що ідеї вичерпалися. 4.Встановіть якомога більше зв`язків, не обмежуйте кількість ідей.

Номер слайду 12

                  весела                                 промінням грала   щедра     мила      все ожило                           все загомоніло                                сипала квітками ВЕСНА                                дарунки всім несе вона за вікном цвіла                                        прилинули пісні пташині                                 любий гай свій     відгук прислав                                співало все, сміялось і бриніло                                                                

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Як парость виноградної лози, Плекайте мову…

Номер слайду 16

Бажаю успіхів!

ppt
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
3018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку