Мета уроку:знати основні відомості про Ірину Цілик; вдумливо читати, визначати головну думку прочитаного, аргументувати її прикладами, цитатами з тексту; назвати основні ознаки повісті та виявити їх у творі; висловлювати свою думку щодо прочитаного, Формувати ключові компетентності:соціальну і громадянську: усвідомлювати справжні цінності; розуміти відповідальність за себе і інших; працювати в групі, виконувати доручену роль; приймати рішення.математичну: установлювати причиново-наслідкові зв’язки; виокремлювати головну та другорядну інформацію;уміння вчитися впродовж життя: здійснювати самооцінювання результатів власної і чужої діяльності, рефлексію.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Ім’я _________________________________Дата народження______________________Місце народження_____________________Освіта________________________________Рід діяльності____________________________Твори_____________________________________________________________________Відзнаки і нагороди__________________________________________________________________Родина____________________________________________________________________
Номер слайду 5
Маршрут пригод головної героїні
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Проблематика повістіБатьки і діти. Збереження історичної пам’яті. Дбайливе ставлення до того, що нас оточує.
Номер слайду 8
Домашнє завдання Головним героєм повісті стало Місто. Складіть сенкан до цього образу. Схема складання сенкану. Тема: одне слово – іменник. Означення до теми: два слова – прикметники. Дія, пов’язана з темою: три слова – дієслова. Розуміння теми: фраза з 3-5 слів. Синонім до теми: одне слово – іменник.