Завданняпояснити роль в дослідженні минулого історичних джерел; називати види історичних джерел та розуміти їх різноманітністьрозвивати навички роботи з джерелами інформаціїбудувати коротку зв’язну розповідь.
Номер слайду 3
Формуємо хронологічні компетентностіПерша писемна згадка про Запорозьку Січ з'явилася 1551 р. Скільки років минуло з того часу?Назвати яке століття19152001300
Номер слайду 4
Формуємо хронологічні компетентності1) 125 рік - … століття;2) 1254 р. - … століття;3) 1300 р. - … століття;4) 444 р. - … століття;5) 900 р. - … століття;6) 987р. - … століття;7) 1605 р. - … століття;8) 1901 р. - … століття;9) 2003р. - …століття;10) 300р. - …століття.
Номер слайду 5
Картографічні компетентностіЩо таке легенда карти?Чим відрізняється географічна карта від історичної
Номер слайду 6
Номер слайду 7
ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО – УСЕ ТЕ, ЩО БУЛО СТВОРЕНЕ В МИНУЛОМУ ТА ЗБЕРЕГЛОСЯ.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Архів Міністерства Оборони. Архів Холокосту
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
КІНО та ФОТО ДЖЕРЕЛА І. Рєпін. Запорожці пишуть листа турецькому султану
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Етнографічні джерела
Номер слайду 20
ВИДИ ІСТОРИЧНИХ ДЖЕРЕЛ
Номер слайду 21
В кінці уроку ми зможемо:пояснити роль в дослідженні минулого історичних джерел; називати види історичних джерел та розуміти їх різноманітність; використовувати різні види історичних джерел як джерел знань;розвивати навички роботи з джерелами інформації;будувати коротку зв’язну розповідь, характеризуючи джерела інформації;розвивати навички працювати в групі;створити власний інтелектуальний продукт.