Презентація: "Історія розвитку мережі INTERNET".

Про матеріал
В презентації розглянуті основні етапи виникнення і розвитку мережі INTERNET.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтернет : глобальне добро або зло?

Номер слайду 2

Історія виникнення інтернету

Номер слайду 3

Мережа мереж Інтернет — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій.

Номер слайду 4

1962 рік  Джозеф Ліклайдер (1915-1990), керівник Агентства передових дослідницьких проектів США висловив ідею Всесвітньої комп'ютерної мережі.

Номер слайду 5

1969 рік  Міністерство оборони США започаткувало розробку проекту, який мав на меті створення надійної системи передачі інформації на випадок війни. Агентство запропонувало розробити для цього комп'ютерну мережу. Ця мережа була названа ARPANET.

Номер слайду 6

Перший сервер ARPANET було встановлено  1 вересня 1969 року у Каліфорнійському університеті в Лос-Анжелесі. Комп'ютер «Honeywell 516» мав 12 кілобайт оперативної пам'яті.

Номер слайду 7

Подальший розвиток ARPANET До 1971 року була розроблена перша програма для відправки електронної пошти мережею, яка відразу стала дуже популярною. У 1973 році до мережі через трансатлантичний кабель були підключені перші іноземні організації з Великобританії та Норвегії — мережа стала міжнародною. У 1970-х роках мережа загалом використовувалась для пересилки електронної пошти, тоді ж появились перші списки поштових розсилок, групи новин та дошки оголошень. До кінця 1970-х років почали активно розвиватись протоколи передачі даних, що були стандартизовані у 1982—1983 роках.

Номер слайду 8

У1983 році за мережею ARPANET закріпився термін «Інтернет».

Номер слайду 9

У 1984 році була розроблена система доменних назв. Тоді ж у мережі ARPANET з’явився серйозний суперник   —  мережа NSFNet. NSFNet була сформована з дрібніших мереж, включаючи відомі на той час Usenet та Bitnet і мала значно більшу пропускну здатність, аніж  ARPANET. До цієї мережі за рік під 'єдналось близько 10 тисяч комп'ютерів; звання «Інтернет» почало плавно переходити до  NSFNet.

Номер слайду 10

У 1988 році було винайдено протокол Internet Relay Chat (IRC), завдяки якому в Інтернеті стало можливим спілкування в реальному часі (чат).

Номер слайду 11

У 1990 році мережа ARPANET припинила своє існування, програвши конкуренцію NSFNet. Тоді ж було зафіксовано перше підключення до Інтернету телефонною лінією.

Номер слайду 12

  1993 році з'явився знаменитий Веб браузер (англ. web-browser) NCSA Mosaic. Всесвітня павутина ставала дедалі популярнішою.

Номер слайду 13

1995 рік тенета стали основним постачальником інформації в Інтернеті, обігнавши за обсягом трафіку протокол передачі файлів FTP; було сформовано WWW. Можна сказати, що тенета перетворили Інтернет і створили його сучасний вигляд. З 1996 року Всесвітнє павутиння майже повністю підмінило собою поняття «Інтернет».

Номер слайду 14

У 2000 р. нараховувалося близько 327 млн користувачів, з них тільки в США чисельність перевищувала 100 млн чоловік.

Номер слайду 15

5 січня 2011 року кількість інтернет-користувачів у світі сягнула 2 мільярдів.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Правила використання електронної пошти: 1. Ніколи не відкривайте підозрілі повідомлення або вкладення електронної пошти, що надійшли від людей, яких ви не знаєте. Натомість відразу видаляйте їх, вибравши відповідну команду в меню повідомлення. 2. Ніколи не відповідайте на небажану пошту. 3. Використовуйте фільтр спаму свого провайдера інтернет-послуг або програми електронної пошти (якщо він є). 4. Використовуйте нову або родинну адресу електронної пошти для запитів в Інтернеті, форумів тощо. 5. Ніколи не пересилайте «ланцюгові» повідомлення електронної пошти. Видаляйте їх одразу після надходження.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Типи мережевих захоплень: -    Нав'язливий серфінг – пошук інформації, подорожі по мережі; -    Віртуальне спілкування – переписка, участь в чатах, форумах, поява багатьох віртуальних знайомих; - Віртуальний шопінг – мережеві азартні ігри, аукціони, непотрібні покупки в Інтернеті; - Ігрова залежність – комп'ютерні і мережеві ігри;

Номер слайду 20

Номер слайду 21

1. Реклама. Багатомільйонна аудиторія мережі Internet дозволяє привернути увагу до продукції, що продається, або послуг . 2. Маркетинг. Розміщення в Internet інформації презентаційного характеру дозволяє компаніям заявити про себе і свою діяльність. 3. Зв'язок з філіями і мобільними співробітниками. За допомогою Web-вузлів підприємства та організації можуть розширити можливості звичайної електронної пошти Internet, надавши можливість користувачам (співробітникам, клієнтам, постачальникам та ін.) права доступу до найсвіжіших корпоративних даних. 4. Публікація інформації. Internet надає незаперечні переваги перед іншими засобами масової інформації, маючи можливість в будь-який час з будь-якої точки земної кулі надати новини, огляди, довідкові дані, електронні бібліотеки, аудіо- і відеодані. 5. Спільна розробка проектів. Internetнадає можливість спільної розробки програмних продуктів, чим досягається істотне скорочення витрат на організацію робочих груп програмістів. 6. Спрощення бізнес-процесів. У рамках Internet- технологій існує можливість організації Internet-мереж, які є гнучким і конкурентоспроможним засобом, що дозволяє підприємствам більш ефективно використовувати свій інформаційний потенціал і свою інформаційну інфраструктуру. 7. Електронна комерція. Купівля і продаж різноманітних продуктів і послуг за допомогою глобальної мережі Internet.  

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Позитивні Спілкування без меж в реальному масштабі часу. Оперативний глобальний пошук інформації. Передача файлової інформації без використовування зовнішніх носіїв. Інтернет-торгівля і банківські операції. Можливість дистанційної освіти. Додаткові робочі місця. Системи оперативного опитування соціологічного або іншого. Розподілені розрахунки.

Номер слайду 24

Негативні Розваги. Підміна реального спілкування віртуальним. Погіршення креативної здатності. Шкода здоров'ю. Розповсюдження комп'ютерних вірусів. Розповсюдження нелегальної інформації. Можливість невірогідності інформації. Порушення авторських прав. Відносна незахищеність електронних грошей. Електронний спам. Вторгнення в особисте життя. Висока вартість послуг провайдерів.

Номер слайду 25

ppt
Додано
24 жовтня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку