Інформатика 9___клас Урок № Дата: /___ /___/______
Тема: Створення блогу
Мета:
Обладнання: локальна мережа Інтернет.
Тип уроку: комбінований
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯІІІ.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Пропонуємо учням пригадати та заповнити схему, що ілюструє типи сайтів.
ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учні з’ясовують, що блог—це різновид веб-сайту. Виникає запитання—як організувати власний блог?
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Термінологія
Блог (також блоґ, англ.blog,від weblog,«мережний журнал», або «щоденник подій»)—це веб-сайт, головний зміст якого—записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.
Блогерами називають людей, які є авторами блогів. Сукупність усіх блогів в Інтернеті створює блогосферу.
Вміст блогу можна уявляти собі як стрічку, на якій в оберненому до хронологічного порядку містяться дописи, так звані пости, один за одним. Оскільки з часом у блозі накопичується багато постів, зазвичай ця стрічка займає кілька веб-сторінок, так що найновіший пост знаходиться у верхній частині першої сторінки, і чим давніше, тим нижче від нього містяться попередні пости.
- Різновиди блогів
- Роль та популярність блогів
- Блог створюватиметься насайті blooger.com
- Демонстрація відео "Як створити свій перший блог"
Фізкультхвилинка
VІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ,УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичне завдання
Інструктаж із техніки безпеки.
Практична робота «Створення й ведення власного блогу»
За потреби зареєструватись на сайті.
Керуючись вказівками, створити блог.
Указати як тему текст «Створення блогів» і додати повідомлення «Ястворив (створила) власний блог».
Довільним способом (усно, електронноюпоштою) повідомити свої дані вчителю та однокласникам.
Отримавши дані однокласників, додати власне повідомлення на блогах однокласників.
Відредагувати профіль, оформити власний блог (аватар, звуки, картинки тощо).
VІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Учитель оцінює роботу учнів.
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ