У презентації представлені світлини Б.Брехта, місць, пов'язаних із його іменем: будинок в Аугсбурзі, місця еміграції, заклади навчання. Також подана порівняльна таблиця ознак сучассного та епічного театрів.
Бертольд Брехт – німецький письменник , драматург-новатор1898 -1956 р.р.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
1908 р.. – навчання у Баварській королівській реальній гімназії – навчальному закладі гуманітарного профілю
Номер слайду 4
Мюнхенський університет Людвіга Максиміліана. У 1917 р. вступив на філософський факультет університету; був слухачем медичного факультету; відвідував театрознавчий семінар
Номер слайду 5
1918р. – призваний до армії, служив кілька років санітаром . Почав писати вірші, п'єси. Популярний вірш Б . Брехта “Легенда про мертвого солдата”, за яку фашисти, що прийшли до влади 1933 року, позбавили його німецького громадянства
Номер слайду 6
1933 -1948 р.р. Еміграція. Франція. Швеція. Фінляндія. Америка
Номер слайду 7
1948 р. – повернення до Німеччини. Б Брехт – режисер театру “Берлінський ансамбль”
Номер слайду 8
Нагороди. Національна премія НДР (1951 р.)Лауреат міжнародної премії “ За зміцнення миру між народами”( 1954 р.)
Номер слайду 9
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Драматична форма театру. Епічна форма театру. Дія. Розповідь. Залучає глядача до сценічної дії і розтрачає його активність. Робить глядача спостерігачем, але пробуджує його активність. Дає глядачеві змогу виявляти почуття. Примушує глядача приймати рішення. Переживання. Світогляд. Глядач співпереживаєГлядач вивчаєГіпноз Аргументація. Сприймання консервується. Сприймання переходить у пізнання“ Сучасний театр – театр епічний”