Case study (кейс-стаді) вважається однією з кращих методик для розвитку аналітичного і критичного мислення, а також креативності. Така система навчання базується на аналізі, обговоренні, виробленні спільних рішень щодо конкретних випадків (ситуацій, історій, тексти яких називаються "кейсом"). З методичної точки зору кейс - це спеціально підготовлений навчальний матеріал, що містить структурований опис ситуацій, запозичених з реальної практики. Кейси (ситуаційні вправи) мають чітко визначений характер і мету. Як правило, вони пов'язані із проблемою чи ситуацією, яка існувала чи існує зараз. При цьому проблема чи ситуація або вже мали якесь попереднє рішення, або їх вирішення є необхідним, а тому вони потребують аналізу. Спілкування в соціальних мережах Інтернету набуває все більших масштабів. Все це пояснюється тим, що на сьогодні звичайне спілкування відходить на другий план під тиском глобальних і могутніх систем інтернет-комунікацій. Однак, чи добре це? Яку мету переслідують сьогоднішні соціальні сайти? Як довго існуватимуть вони? На ці питання спробували дати відповідь по ходу позакласного заняття у формі Кейс-стаді «Соціальні мережі: за чи проти?»
Зміст кейсів для учасників може складати як вчитель, так і окремі учні. До заняття були підготовлені кейси за темами: «Соціальні мережі як інструмент реалізації громадських ініціатив», «Соціальні мережі як спосіб заробітку», «Інтернет – помічник у навчанні», «Соціальні мережі як інноваційний технологічний тренд»