Презентація "Кейс-стаді «Соціальні мережі: за чи проти?»"

Про матеріал

Case study (кейс-стаді) вважається однією з кращих методик для розвитку аналітичного і критичного мислення, а також креативності. Така система навчання базується на аналізі, обговоренні, виробленні спільних рішень щодо конкретних випадків (ситуацій, історій, тексти яких називаються "кейсом"). З методичної точки зору кейс - це спеціально підготовлений навчальний матеріал, що містить структурований опис ситуацій, запозичених з реальної практики. Кейси (ситуаційні вправи) мають чітко визначений характер і мету. Як правило, вони пов'язані із проблемою чи ситуацією, яка існувала чи існує зараз. При цьому проблема чи ситуація або вже мали якесь попереднє рішення, або їх вирішення є необхідним, а тому вони потребують аналізу. Спілкування в соціальних мережах Інтернету набуває все більших масштабів. Все це пояснюється тим, що на сьогодні звичайне спілкування відходить на другий план під тиском глобальних і могутніх систем інтернет-комунікацій. Однак, чи добре це? Яку мету переслідують сьогоднішні соціальні сайти? Як довго існуватимуть вони? На ці питання спробували дати відповідь по ходу позакласного заняття у формі Кейс-стаді «Соціальні мережі: за чи проти?»

Зміст кейсів для учасників може складати як вчитель, так і окремі учні. До заняття були підготовлені кейси за темами: «Соціальні мережі як інструмент реалізації громадських ініціатив», «Соціальні мережі як спосіб заробітку», «Інтернет – помічник у навчанні», «Соціальні мережі як інноваційний технологічний тренд»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кейс-стаді «Соціальні мережі: за чи проти?» Школа педагогічних ініціатив Презентацію підготувала вчитель економіки КУ ССШ №7 ім. М. Савченка СМР Ткаченко Наталія Миколаївна Квітень 2018 року

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Соціальні мережі

Номер слайду 4

Якби Facebook була країною, вона була б третьою за кількістю населення після Китаю та Індії У наш час довго думати не прийнято - у рядок статусу не вміститься Люди запамятовують статуси на Facebook краще, ніж цитати з книжок Інтернет - причина згорілих сковорід і каструль, запізнень на важливі зустрічі та червоних очей зранку

Номер слайду 5

1988 - перший сервіс по передачі файлів і швидкого спілкування в чаті IRC (Internet Relay Chat) 1990 - ICQ (зараз входить до складу Mail.RuGroup 1995 - Classmates Ренді Конрадс 2004 - The Facebook Марка Цукерберга 2006 - Twitter Джека Дорсі 1997 - SixDegrees Ендрю Вейнрейхома 2003 - MySpace 2006 - «Однокласники» Альберта Попкова 2006 - «Вконтакте» Павло Дуров месенджер для смартфонів «Telegram», Станом на липень 2014 власниками ВКонтакті були Mail.ru Group (52 % акцій) та фонд United Capital Partners (48 %) яким володіє російський підприємець Ілля Щербович. Влад Леготкін, прес-секретар ВКонтакті в Україні Історія соціальних мереж

Номер слайду 6

Мета кейсу: актуалізувати знання, які необхідно засвоїти при вирішенні проблеми кейсу; розвивати інтелектуальні здібності учасників кейсу; формувати навички всебічного аналізу ситуації; працювати над створенням багатоваріантних підходів у реалізації плану вирішення проблеми; виховувати кращі людські якості, вміння працювати в команді

Номер слайду 7

Поговоримо: Соціальні мережі: недоліки та переваги; Комунікативний простір у соціальних мережах; Реальне та віртуальне життя підлітків; Культура спілкування у соцмережах; Чи несе користувач соціальних мереж персональну відповідальність за інформацію відкритого доступу? https://www.youtube.com/watch?v=YPbHqwOZklg Відео Подискутуємо: Чи можна вважати соціальні мережі інструментом маніпуляції свідомістю? Чи можна назвати Інтернет- залежність хворобою сучасних підлітків? Соціальні мережі – це інструмент підвищення якості знань, крок до індивідуалізації навчання чи навпаки погіршення ситуації в освіті?

Номер слайду 8

Групова робота з кейсами Соціа́льна мере́жа — соціальна структура, утворена індивідами або організаціями. Вона відображає зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини, починаючи з випадкових знайомств і закінчуючи тісними родинними зв'язками. Це веб-сайт,який дозволяє тим, хто зареєстрований, спілкуватися з вибраною групою друзів, і це один з кращих способів підтримувати зв’язок

Номер слайду 9

Мережі служать причиною кожного третього розлучення в світі. Щороку в світі близько 100 чоловік розплачуються життям за повідомлення, залишене в соціальній мережі. Статистика показує, що завдяки соцмережам в 26 разів зросла кількість злочинів проти неповнолітніх на сексуальному ґрунті. Число самогубств з року в рік неухильно зростає. Дослідження показали, що захоплення соцмережами підриває імунітет людини. Половина всіх користувачів проводить від 1 до 5 годин на тиждень за спілкуванням в соціальних мережах. Кількість часу (годин на тиждень) проводять діти в соціальних мережах і групах: 7-14 годин - 23% , 12-14 годин - 57% , більше 21 години - 20%. Близько 15% користувачів використовують соціальні мережі для стеження. Особливо це практикується спецслужбами. “Джерело істинного знання у фактах” П. Буаст

Номер слайду 10

Недоліки взаємодії в мережевому середовищі органів державної влади та громадськості: Небезпека маніпулювання голосами виборців Громадянам необхідно мати можливість ідентифікувати себе. Ідентифікація повинна забезпечувати збереження персональних даних і давати можливість громадянам брати участь в обговореннях через Інтернет.

Номер слайду 11

Обмеження принципу демократії вибору Небезпека поділу суспільства на тих, хто володіє інформацією, і тих, хто не володіє нею через цифрову нерівність.

Номер слайду 12

Інформаційні війни В соцмережах зявляються фейкові новини з компроматом і «вірусними роликами». То з'являється листування, яке розкриває факти фінансування лідера «УДАРу» Віталія Кличка західними країнами…… То активіст євромайдану повідомляє в Facebook про смерть Віктора Януковича, то українські націоналісти оголошують, що готові увійти до Криму, якщо місцеві татари покажуть їм склади зі зброєю. Навіть фахівці до кінця не розуміють, що це: витік інформації або майстерно зліплена «новина».

Номер слайду 13

Вплив на свідомість мільйонів

Номер слайду 14

Перспектива «поглинання» Інтернету Перетворення Інтернету на засіб масової інформації спричинило різке зниження освітнього, професійного, матеріального і культурного рівня аудиторії Інтернету. Гаджети перетворилися на головний банк інформації. Люди більше не покладаються на пам‘ять. І, як наслідок, 51% опитаних американців не змогли згадати телефони своїх друзів. “Цифрова амнезія” розвивається у всіх вікових групах однаково. Відео: https://www.youtube.com/watch?v=uGN5CvSUUkU

Номер слайду 15

Масові вуличні акції Завдяки Інтернету, соцмережам чи флеш-мобам, не маючи партії чи громадської організації, можна організувати будь-яку масову вуличну акцію. Євромайдан високий рівень самоорганізації і взаємодії громадян, координації дій через  соціальні мережі вторинність ролі офіційно зареєстрованих політичних партій та громадських організацій.

Номер слайду 16

Нові кібер-загрози Хакерські атаки на рахунки компаній і громадян стали буденним явищем кібер-злочинності.

Номер слайду 17

Вірус Stuxnet атакував центрифуги іранських заводів зі збагачення урану. Відповідальність за цей вірус не взяла на себе жодна країна. Деякі експерти вважали, що за вірусом стояли США, але для повноцінного звинувачення зібраних доказів не вистачило.

Номер слайду 18

Кого атакував вірус-вимагач Petya.A. В червні 2017 р. в Україні комп'ютерний вірус, паралізував роботу десятки державних і приватних компаній. Були атаковані хакерами: Банки: Ощадбанк, ТАСКомерцбанк, Укргазбанк, Південний, ОТП банк. Кредобанк. Компанії і підприємства: Київенерго, Укренерго, Украерорух, Антонов, ДТЕК, Укртелеком, Укрпошта, Ю Укрзалізниця, аэропорт Бориспіль, Київводоканал … ЗМІ: 24 канал, національна мережа радіостанцій Радіо Люкс, Радіо Максимум, Радіо Ера-FM, Український медіахолдинг, до складу якого входить Комсомольська правда, Кореспондент і Football.ua; Чорноморська ТРК, канал АТР. За деякими даними, атаковані телеканали Інтер, Перший національний, СТБ. Заправки: Shell, WOG, Klo, ТНК. Оператори: Lifecell, Київстар, Vodafone Украина. Медицина: компанія Фармак, клініка Борис, лікарня Феофанія, корпорація Артеріум Також "ліг" сайт Кабміну, сайт Львівської міської ради. 

Номер слайду 19

Переваги взаємодії в мережевому середовищі органів державної влади та громадськості «Електронна демократія» - це використання електронних технологій зв‘язку, таких як Інтернет, для поліпшення якості демократичних процесів в умовах прямої або представницької демократії.

Номер слайду 20

Електронне управління державою Відповідно до визначення фахівців транснаціональної телекомунікаційної корпорації «Neweco» , електронний уряд – це мережева інфраструктура органів державної влади, яка забезпечує реалізацію більшості функцій державного управління, у тому числі взаємодії державного апарату з інститутами громадянського суспільства, комерційними структурами й населенням на підставі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Іншими словами це – «інтерактивний уряд» . Що може дати громадянам і бізнесу України «електронний уряд» ? скорочення витрат на дорогий держапарат та його реформування; гласність прийнятті державних рішень; прозорість і привабливість економіки для інвестування; доступність усіх державних нормативних актів; можливість для громадян брати участь у прийнятті державних рішень; підвищення комфорту в повсякденному житті для громадян.

Номер слайду 21

Президентка Естонії Керсті Кальюлайд Цифрове майбутнє e-Estonia 99 відсотків державно-адміністративних послуг надаються в Естонії онлайн. Естонія надасть 5,7 млн євро на розвиток е-урядування в Україні "Проектом EGOV4UKRAINE ми підсилюємо українсько-європейську програму з упровадження децентралізації U-LEAD, яка стартувала в Україні у вересні 2016 року. EGOV4UKRAINE спрямований на поліпшення процесу надання адміністративних послуг у місцевих громадах через інструменти електронного управління. Це розробка і упровадження універсальної та ефективної ІТ-архітектури, інформаційних систем і технічних рішень для ЦНАП (центрів надання адмінпослуг). «Переходимо від електронних закупівель до електронного укладання контрактів. Нарешті це відбулося» П. Порошенко

Номер слайду 22

CASHLESS - економіка Згідно зі статистикою компанії MasterCard, Україна вийшла на третє місце в Європі по зростанню кількості транзакцій по пластикових картках. У свою чергу, уряд і регулятор також взяли курс на cashless-економіку і представили стратегію щодо зменшення готівкових розрахунків в країні до 2021 року. Основні напрямки роботи: зниження попиту на готівку, розвиток безготівкових платежів, розвиток інфраструктури для e-money, зміні звичок людей, фінансова грамотність.

Номер слайду 23

Підвищення прозорості та підзвітності влади суспільству В соціальних мережах стартував флешмоб, який мав на меті спонукати Президента підтримувати діалог з українцями. Хештег #‎PoroshenkoPohovoryZNarodom активно поширився Інтернетом. Українці активно звертаються через соцмережі до Президента країни, прем’єр-міністра, голови НБУ і т. д. з вимогами, запитаннями, пропозиціями, враженнями від нових реформ, коментують дії депутатів, своїх мерів, хід децентралізації, будь які політичні і економічні події.

Номер слайду 24

Активізація волонтерського руху в країні

Номер слайду 25

Можливості Web.2 Для тіснішої співпраці з населенням, громадськими організаціями та представниками засобів масової інформації в соціальній мережі Facebook почала функціонувати персональна сторінка керівника ДАІ. Державтоінспекція обіцяє оперативне реагування на повідомлення про порушення законів.

Номер слайду 26

Twitter аккаунти Twitter – це, мабуть, найкращий і єдиний спосіб швидкого та ефективного спілкування із зарубіжними аудиторіями. За межами України Twitter відіграє важливе значення. Через онлайн-канал Трампу вдалося залучити додатково $250 млн. Парскаль визнав: «самым большим инкубатором, который позволил привлечь средства, был Facebook». На «цифрові консультації та рекламу» Трамп витратив $60 млн

Номер слайду 27

Бібліотечні спільноти Інформаційно-аналітичні підрозділи НБУВ (СІАЗ, НЮБ, ФПУ) через Facebook надають доступ до своїх електронних ресурсів, аналітичних журналів і бюлетенів. Проводяться акції, флешмоби патріотичного характеру з популяризації української історії, мови, традицій, кінофільмів, живопису, музики тощо.

Номер слайду 28

Вплив комп'ютера на здоров'я людини До основних негативних факторів належать: сидяче положення високе навантаження на зір електромагнітне випромінювання вплив на нервову систему і психіку велике навантаження на кисті рук і пальці вплив пилу і бруду Відео: https://www.youtube.com/watch?v=nNDzDdOs-5o

Номер слайду 29

Творча робота в групах над оформленням Сітілайтів: «Безпека в Інтернеті» Сітілайт — це, як правило, іміджева реклама, а також реклама, в якій можуть бути використані зовнішні вказівки для фірм, які розташовані поблизу даного сітілайта.

Номер слайду 30

Переваги використання рекламного носія: Реклама на сітілайтах встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків. Має внутрішній підсвіт. Не вимагає великої площі для розміщення. Тісний контакт з потенційними клієнтами  дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера. При використанні принципу повторювальності можливо створити певний імідж чи образ компанії. Реклама на сітілайтах

Номер слайду 31

Займіть позицію: “Соціальні мережі: за чи проти?” “Соціальні мережі – інструмент підвищення знань?”

Номер слайду 32

Джерела: Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства : [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – К., 2013. – 220 c. Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства :[монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І . Попик та ін.]; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського . – К ., 2014 . – 260 с. Політичні механізми формування громадянської ідентичності в сучасному українському суспільстві / Колективна монографія. – К.: ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2014. – 296 с.; Влада, суспільство, громадянин: проблеми взаємодії в сучасній Україні Аналітична доповідь / За ред. О. М. Майбороди. – К. : ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2013. – 64 с. В Україні стартував флешмоб «Порошенко, поговори з народом» // Espreso.tv [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://g.ua/kKLe. – 2014. – 17.09. Мінінформполітики запустив сайт під назвою «Інформаційні війська України» // Західна iнформаційна корпорація [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://g.ua/kKLQ. – 2015. 23.02. Саваневський М. #євромайдан: українська цифрова революція та останній шанс аналоговим політикам стати цифровими [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://g.ua/kKLn. http://ua.euronews.com/2015/10/07/slaves-to-our-smartphones-new-study-details-digital-amnesia https://tsn.ua/ukrayina/ni-mokrim-pechatyam-vidnini-v-ukrayini-mozhna-ukladati zovnishnoekonomichni-dogovori-onlayn-816738.html https://tsn.ua/ukrayina/estoniya-nadast-5-7-mln-yevro-na-rozvitok-e-uryaduvannya-v-ukrayini- 868054.html https://24tv.ua/ru/virus_petya_a_hakerskaja_ataka_ukraina_kak_rabotaet_virus_petja_i_chto_delat_n835085

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Риженко Лілія Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Туровець Олександр Антонович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
10957
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку