Очікувані результати уроку. Після цього уроку учні зможуть:- називати сімейства та назви кімнатних рослин;- відрізняти кімнатні рослини від інших рослин;- пояснювати, навіщо вирощувати кімнатні рослини;- визначати необхідні умови та догляд для тієї чи іншої кімнатної рослини;- формулювати власне ставлення до кімнатних рослин і догляду за ними. Обладнання: маркер, ватман, «квіткова скринька», зображення кімнатних рослин, конверт з листом. Роздаткові матеріали: сигнальні картки: червона та зелена, картки із завданням для роботи у групах, пам’ятка «Правила догляду за кімнатними рослинами».
1. Кімнатні рослини називають «дивовижними рослинами».2. Кімнатні рослини – «прибульці».3. Кімнатні рослини – це ті, які ростуть на клумбі.4. Кімнатні рослини не мають лікувальних властивостей.5. Кімнатні рослини приносять користь.6. Усі кімнатні рослини потребують однакового догляду.++--+-ЧИТАННЯ З ПОЗНАЧКАМИ
3. Коротко представити класові родину кімнатних рослин, відповівши на запитання: Звідки прибули ці рослини?Які кімнатні рослини належать до цієї родини?За якими зовнішніми ознаками можна відрізнити цю родину від інших?Які необхідні умови потрібно забезпечити кімнатним рослинам?РОБОТА В ГРУПАХ