Ранкова зустріч «Моі друзі»
День четвертий « Як зберегти дружбу?»
Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з`ясувати критерії справжньої дружби, сприяти формуванню доброзичливого ставлення до людей.
Хід ранкової зустрічі
Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Вправа « Приємні побажання»
Учні по черзі продовжують речення, звертаючись до сусіда: « Мій друже, я бажаю тобі…»
( «Що хочете, щоб робили вам люди, то робіть ім ви »)
Діти згадують мирилки та по черзі миряться.
Я мирюся й ти мирись,
Більш не бийся, не сварись,
Не кричи ти і не лайся,
Моїм другом залишайся!
*Гра «Друзі про мене»
Діти утворюють коло з учителем, який пропонує їм розказати, якої думки друзі про кожного з них.
*Вправа «Крісло автора»
Діти презентують малюнок «Мій друг»
Добрий, добра і добріше
Добротою, доброти…
Стане ясно і тепліше,
Якщо добрим будеш ти.
Добрий промінь,
Добрий жук,
Добрий дощик,
Добрий луг.
Ти не бийся, подружись,
Ти не сердься, а ділись.
Не кусайся і не злись,
Всім на світі посміхнись.
Творча робота
Ранкова зустріч:
« Як зберегти дружбу »
Виконала: вчитель початкових класів Якушинецької СЗШ 1-3 ступенів – гімназії Добровольська С. А.