Мета: Ознайомитися з хімічними властивостями оксидів, навчитися розрізняти та пояснювати властивості різних типів оксидів, закріпити вміння розрізняти реакції різних типів; Розвивати вміння прогнозувати перебіг хімічних реакцій, удосконалювати вміння логічно мислити та висловлювати свої думки, розвивати вміння застосовувати свої знання на практиці; Виховувати відчуття причетності до загальної справи, вміння працювати в колективі, взаємоповагу та інтерес до предмета.
Рефлексія Ви потрудилися славно. Що нового ви дізнались на уроці? Про що хотіли б дізнатись детальніше? Що було незрозумілим? Як ваш настрій ? Змінився? Підніміть відповідний малюнок. Ви довели, що від сумлінної праці кожного з вас залежить загальний результат. Ви показали, що злагоджено працюючий колектив має гарні результати. Ви продемонстрували, що працювати разом – означає мати успіх. Дякую вам за активну роботу на уроці.
Домашнє завдання Опрацювати в підручнику § 9. Виконати домашню роботу в робочому зошиті на сторінці 39. Творче завдання: уявіть себе ведучим телегри “Що? Де? Коли?” Тема гри вам відома “Фізичні і хімічні властивості оксидів”. Вам потрібно скласти запитання, які ми обговоримо на наступному уроці.