Презентація колективного проекту «Дивовижні первоцвіти»

Про матеріал

Проект дав змогу поглибити знання учнів про весняні квіти – первоцвіти. Викликав у дітей бажання творити., розвивати свої здібності. Допоміг вчителю виховувати екологічну свідомість учнів, їхнє турботливе ставлення до зелених друзів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дивовижні первоцвіти. Колективний проект. Учнів 3 класу Золотівської ЗШ І – ІІ ступенів №14 Керівник Долгова О. В. ПЕРВОМАЙСЬК2011rrrr

Номер слайду 2

МЕТА ПРОЕКТУПоглибити знання учнів про весняні квіти – первоцвіти. Формувати бажання творити. Пізнавати свої здібності. Розвивати вміння правильно обгрунтовувати власну відповідальність за збереження природи, прагнення брати участь у природоохоронній діяльності. Формувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до зелених друзів.

Номер слайду 3

Емблема проекту

Номер слайду 4

ДЕВІЗ ПРОЕКТУНе рви квіток – нехай цвітуть. Й в серця людей тільки добро несуть. Ти їх люби, цінуй, оберігай,Бо кожна квітка – це природи дар! Долгова О. В.

Номер слайду 5

Дидактична характеристика проекту наш проект

Номер слайду 6

Об′єкт пізнання Первоцвіти рідної місцевості

Номер слайду 7

Провідна проблема Поглибити знання учнів про первоцвіти та сформувати власне ставлення до збереження первоцвітів

Номер слайду 8

Ми працювали за планом. Знайшли інформацію в підручнику, журналах, інциклопедії. Звернулися по допомогу до вчителя, бібліотекарів, батьків. Зустрілися з учителем біології, щоб дізнатися, як первоцвіти охороняються в нашій області. Провели екскурсію у природу. Виконали творчі практичні завдання. Зібрали фотоматеріали. Провели виховну годину « Охороняйте первоцвіти!». Підвели підсумки, зробили висновки. Організували презентацію.

Номер слайду 9

Маршрут подорожі в дивовижний світ первоцвітів. СТАРТЗбір групи: обговорення проблеми, планування, розподіл завдань.І етап. Збір інформаціїШкільна бібліотека. Допомога дорослих. Екскурсія в природу.ІІ етап. Випробування на готовність: Перевірка виконання індивідуальних творчих завдань. Колективне виконання творчих завдань.ІІІ етап. Захист проекту. ФІНІШПідбиття підсумків: Заповнення особистої картки учасника проекту. Висновки.

Номер слайду 10

Ст. СТАРТЗбір групи. Пізнання світу починається з добра. Природа завжди була для людини тим добротворцем, якого вона шанувала і обожнювала в усі часи. На цей час ми говоримо про вічні супутники нашого життя – квіти. Скільки чудових квітів дарує нам весна!Усі вони так і просяться в букет!... Але треба пам′ятати, що все менше і менше на луках, у лісах, на полях залишається красивих квітів. І все це з милості її величності людини. Тож, поки не пізно, помандруємо у дивовижний світ первоцвітів.

Номер слайду 11

Ми склали маршрут подорожі, визначили творчі завданняІНДИВІДУАЛЬНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ:намалювати малюнки первоцвітів,виконати поробки в різних техніках,знайти й записати легенди про первоцвіти,спробувати написати свої казки, вірші, оповідання про первоцвіти. КОЛЕКТИВНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ:складання кросворду про первоцвіти.

Номер слайду 12

Іетап. Збір інформаціїМи побували в шкільній бібліотеці й отримали від бібліотекарки – Абакумової Наталії Валеріївни – рекомендації з того, яку літературу можна використати під час роботи над проектом. За це їй щиро дякуємо.

Номер слайду 13

Екскурсія у природу. МЕТАРозширювати знання учнів про первоцвіти своєї місцевості. Формувати вміння висувати, аргументувати й захищати свої ідеї. Розвивати вміння спостерігати, порівнювати. Прищеплювати загальнолюдські цінності. Пробуджувати інтерес до захисту рослин. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯМісто Золоте -3, Луганської області. Лісосмуга за 350 м від міста. Балка та ярок за 850 м від міста.

Номер слайду 14

Підемо в гості ми до матінки Природи - У світ квіток із лісом розмовлять, де музика дощу лунає у негоду: Почуй її – й не будеш сумувать. Світ прекрасний навколо мене – Сонце ясне і синє небо. Нехай він буде таким навіки. Не хай людина добро приносить, Бо світ навколо любові просить. Дай, Боже, нам мудрими стати, Жаліти і оберігати Планети барвисте вбрання. Не йти по землі навмання. Пропонуємо фотоматеріали до нашої екскурсії. Фотографи – Авродов Руслан і Щербаков Олексій.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Нашому Руслану Авродову сподобалося фотографувати первоцвіти і він створив свою першу підборку фотографій « ДИВО – ТЮЛЬПАНИ»rrrr

Номер слайду 19

ІІетап. Перевірка готовностіВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬМАЛЮНКИrrrrrrrr

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

НАШІ ПОРОБКИrrrr

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Ми спробували написати свої оповідання. Поговорим о подснежнике. Ты видела подснежник?Расскажи, какой он?Тоненький, нежный, хрупкий, белоголовый, гибкий, свежий, смелый. На кого он похож?На грустного мальчика. Лопата Валентинаrrrr

Номер слайду 26

Весняна краса. Весна іде, несе красу й радість. Ось стоїть берізонька. Її бруньки наливаються соком. А серед сухої торішньої травиці пролісок та первоцвіт на ясне сонце вийшли подивитися. А може то красуня Весна загубила квітки зі свого віночку, коли танцювала. Матінка Земля прикрашається яскравими весняними барвами. Весна іде, красу несе! Залівацька Валеріяrrrr

Номер слайду 27

ІІІ етап. Захист проекту. ВИХОВНА ГОДИНА « ОХОРОНЯЙТЕ ПЕРВОЦВІТИ»МЕТА Виховувати любов і повагу, бережливе ставлення до рослин первоцвітів, занесених до Червоної книги України; формувати власне ставлення до збереження первоцвітів; розвивати творчі здібності учнів.

Номер слайду 28

План проведення виховної години1. Вступне слово про квіти.2. Робота з Мудрою Совою з « Довідкового бюро».3. Зустріч із пролісками.4. Діалог горе – заготівельника квітів.5. Біля клумби з диво – квітами: відтворити назви квіток на картках; читання віршів про квіти.6. Розповідь легенд про первоцвіти.7. « Квіткова аптека».8. Загадки про первоцвіти.9. По сторінках Червоної Книги України.10. Про первоцвіти Луганської області, які занесені в Червону Книгу України.11. Перекличка « мешканців Червоної Книги.12. Підсумок виховної години.rrrr

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ФІНІШ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВУ кожного з нас була Особиста картка учасника проекту ФОТО Прізвище ………………….. Ім′я ………………….. Клас ………………….. Чи виконали ми те, що задумали?Що було зроблено добре?Що особливо запам′яталося?Кому б я подякував за доломогу?Хто міг би мені подякувати за цей проект?Як дорослі оцінили нашу роботу?

Номер слайду 31

Ми підсумковуємо свою роботу. Ми виконали все, що задумали. А я ще створив свою першу серію фотокарток « Диво - тюльпани». Авродов Русланrrrr

Номер слайду 32

Добре виконали усі творчі завдання. Дізналися багато цікавого про первоцвіти. Полякова Юлія

Номер слайду 33

Ми хочемо подякувати нашій вчительці – Ользі Володимирівні – за те, як непомітно вона приходила до нас на допомогу. Залівацька Валерія. Клішо Вадим

Номер слайду 34

Я гадаю, що за цей проект мені могли б подякувати самі первоцвіти – я піклуюсь про них, роблю добру справу, а за добро завжди отримуєш подяку. Квіточки віддячать мені – прикрасять моє життя. Лопата Валентина

Номер слайду 35

Ольга Володимирівна справедливо оцінила внесок кожного з нас в роботу над проектом – нагородила кожного грамотами, подяками; виділила найактивніших. Скворцов Владислав

Номер слайду 36

За свою роботу ми отримали нагороди від учителяrrrr

Номер слайду 37

Ми зробили висновкиІснування людини без первоцвітів було б неможливим. Адже вони нас лікують, прикрашають наші міста, села. Тому дбайливе ставлення до світу первоцвітів – дуже важливе питання нашого часу. На жаль, люди змінюють умови існування диких рослин: осушують болота, знищують ліси, створюючи на ї хньому місці штучні поля, сади. Рослини не можуть так швидко пристосуватися до нових умов і гинуть. Первоцвіти зникають ще й тому, що люди зривають їх для задоволення естетичних потреб. Зірвані квіти швидко втрачають свою красу – іноді люди навіть не встигають донести їх додому. Зриваючи квітку, ми знищуємо не тільки її, але й майбутні рослини. Тому велика увага має приділятися охороні й збереженню рідкісних рослин. Із цією метою й створено Червону Книгу України, куди занесено рідкісні види й види, що перебувають під загрозою зникнення та потребують особливого захисту. Щоб зберегти пам′ять про незвичайну красу первоцвітів, можна сфотографувати їх напам′ять, і вони завжди будуть у нашому фотоальбомі.rrrr

Номер слайду 38

Ми користувалися такою літературою. Грушинська І. Сторінками Червоної Книги України. Зникаючі рослини. – К.6 Освіта, 2004. Данилко О. Охороняйте первоцвіти//Початкова освіта. – 2005. - №14. Метод проектів у початковій школі/ Упоряд.: О. Онопрієнко, О. Кондратюк. – К.: Шк. світ, 2007 Погорєлова С. Н., Тетьоркіна В. А. Матеріали до уроків курсу « Я і Україна»: посіб. для вчителя. – Х.: Ранок, 2002. Проектна діяльність у школі/ Упоряд. М. Голубенко. – К.: Шк. світ, 2007. Шапіро А. Таємниці довкілля, або Секрети знайомих предметів. – К.: Спалах, 1996.www.shutterstock.comwww.floracroma.uahttp://krasotkina.comwww.alehsbuld.narod.ruhttp://ru.wikipedia.org

pptx
До підручника
Природознавство 4 клас (Андрусенко І.В.)
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
1566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку