Усвідомлення ролі педагога у вихованні громадянина. Безперервне підвищення загальної та професійної культури. Пошукова діяльність педагога. Володіння методами педагогічної діяльностіКонструювання власного педагогічного досвіду. Результативність педагогічної діяльностіОсобисті якості педагога. Педагогічна компетентність
ВИСНОВОККерівник гуртка повинен оволодівати всіма педагогічними компетентностями, доносити до вихованців знання в такому вигляді й за допомогою таких технологій, щоб той міг користуватися ними у реальному житті. Сучасна освітня ситуація вимагає пошуку нових форм у взаємодії учасників процесу навчання. Керувати таким процесом обміну знань між педагогом та вихованцем допомагають педагогічні інноваційні технології, застосування інтерактивних технологій. Керівник гуртка – посередник між дитиною і тими духовними цінностями, які він прагне передати. Завоювати любов і повагу дітей є важливим завданням адже тільки за цієї умови діти будуть приходити і навчатись у гуртку. Отже, його компетентність визначається також психолого-педагогічними навичками. Керівник гуртка виступає в ролі старшого товариша, консультанта, порадника Перед педагогом стоїть нелегке завдання – не втратити можливості зробити кожного вихованця яскравою особистістю. Для цього самому педагогу треба бути багатогранною особистістю, а значить розвиватися разом з дітьми.