Презентація "Комунікація, інформація, медіа"

Про матеріал
Мета заняття: охарактеризувати такі поняття, як комунікація, інформація, мас-медіа, реклама; пояснити роль інформації та медіа в сучасному світі; розкрити плив мас-медіа на формування громадської думки; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, критично мислити, вміння дискутувати; формувати навички роботи з роздатковим матеріалом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунікація, інформація, медіа. ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ м. ЖИТОМИРАПІДГОТУВАЛА:викладач історії ЦПТО м. Житомира. Галич О. В.

Номер слайду 2

План 1. Поняття мас-медіа(медіа). Роль інформації та медіа в сучасному світі. Мас-медіа, комунікація, аудиторія, медіа текст. 2. Різновиди медіа (книга, преса, фото, радіо, кіно, телебачення, Інтернет, мобільний зв’язок) та їхній розвиток. Реклама. Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

Номер слайду 3

Комунікація – взаємодія між людьми за допомогою вербального або невербального спілкування, обмін інформацією. Під комунікацією розуміють ще і конструктивне спілкування, яке призводить людей до висновків, що змінює їхнє життя на краще. Спілкування – складний процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією, а також у сприйнятті і розумінні партнерами один одного.

Номер слайду 4

Мас-медіа – засоби одночасної передачі інформації групі людей, тобто канали масової інформації (радіо, телебачення, преса, кіно, фотографія, відео, мультимедійні комп’ютерні системи, Інтернет тощо); технічні засоби створення, запису, копіювання, тиражування, зберігання, поширення, сприйняття інформації та обміну її між автором медіатексту й масовою аудиторією.

Номер слайду 5

ЗМІ – це абревіатура від колишнього «засоби масової інформації та пропаганди», які характерні для тоталітарного чи авторитарного режимів, фінансуються бюджетними грошима й забезпечують насадження відповідної ідеології керівної партії чи лідера. Такі засоби не мають зворотного зв’язку між аудиторією та редакціями щодо публікацій та ефірів.

Номер слайду 6

Інформація – будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі. Прийом, обмін та використання інформації становить інформаційний процес. Інформація, яку ми засвоїли й використовуємо, стає знаннями.Інформація з обмеженим доступом – та, що становить державну таємницю, оголошення якої наносить шкоду державі, суспільству або окремій особі. Інформація сприяє взаємодії різних груп людей, тому інформаційна взаємодія виступає найважливішою формою соціальної взаємодії. Можна сказати, що зараз увесь світ залучений в єдину інформаційну систему, яка фактично працює в режимі реального часу.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Різновиди медіа – це періодичні друковані видання та інші засоби поширення інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб з метою їх оперативного інформування про події та явища у світі, окремій країні, певному регіоні, а також на виконання певних соціальних функцій.

Номер слайду 10

ДРУКОВАНІперіодичні видання

Номер слайду 11

ЕЛЕКТРОННІаудіовізуальні засоби

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дзвони. Трембіта

Номер слайду 15

Наскельні малюнки. Глиняні таблички

Номер слайду 16

Папірус. Береста. Пергамент

Номер слайду 17

Папір був винайдений в 105 році н.е. китайцем, якого звали Цай Лунь. Він виготовив його з тутового дерева. В сучасному світі найбільша кількість паперу виробляється в США, Канаді, Японії, Фінляндії та Швеції.

Номер слайду 18

Найдревнішим способом відтворення текстів з використанням фарби є ксилографія – друкування з дерев'яної дошки, на якій було вигравійовано текст. Такі ксилографічні відбитки вперше були виготовлені у 8 ст. н. е. в Китаї (713–741), Кореї (704–751) та Японії (764–770). Першим точно датованим друкованим текстом є китайська ксилографічна копія буддійської Алмазної сутри, надрукованої 868 р. У Європі ксилографічні книги вперше з'явилися лише в першій половині 15 ст. Найдавніший витвір цього мистецтва (Біблія бідних), що дійшов до нас, має вказану дату друкування – 1423 р. Батьком українського друкарства вважають Івана Федорова. У 1574 році він друкує «Апостол», який вважається першою українською друкованою книгою в Україні.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Реклама – спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку, або звернення уваги на соціальні проблеми. Залежно від джерела реклама може мати різні форми: усну, письмову, аудіовізуальну, графічну. Реклама існує у вигляді рекламного повідомлення, ролика чи замовного фільму. Реклама є системою заходів цілеспрямованого впливу на споживачів, що формує та регулює рух товару на ринку.

Номер слайду 21

Реклама поділяється за жанрами на:

Номер слайду 22

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Линчак Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Крижанівська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лактіонова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Семерук Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
9135
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку