Презентація Традиції та інновації художньо-естетичного виховання

Про матеріал

Презентація про традиції та інновації художнь-естетичного виховання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Керівник гуртка “Образотворче мистецтво”Чугуївського Будинку творчостіПономарьова Любов Олександрівна. Член Національної спілки художників України2019

Номер слайду 2

Традиції та інновації в організації художньо-естетичного виховання

Номер слайду 3

КОНЦЕПЦІЯ художньо-естетичного виховання. Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, а, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів. Мета художньо-естетичного виховання полягає в тому, щоб у процесі сприймання, інтерпретації творів мистецтва і практичної художньо-творчої діяльності формувати в учнів особистісно-ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і художню компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні. Загальна мета конкретизується в основних завданнях, що інтегрують навчальні, виховні й розвиваючі аспекти: збагачення емоційно-естетичного досвіду, формування культури почуттів, розвиток загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості.

Номер слайду 4

Мистецтво дає змогу особистості засвоїтиунікальну культуру людства і створювати свій власний духовнийсвіт. Узагальнюючи теоретичні здобутки, що віддзеркалюють філософську множинність поглядів щодо функціонування мистецтва в соціумі, можна перерахувати такі основні функції: естетична, інформативно-пізнавальна, світоглядно-виховна, духовно-творча,аксіологічна, евристична, соціально орієнтаційна, комунікативна, регулятивна, сугестивна, гедоністична, релаксаційно-терапевтична, компенсаторна. На відміну від традиційного домінування в освітньо-виховній системі інформативно-пізнавальної функції доцільно виділити і посилити в педагогічній практиці духовно-творчу функцію, яка тісно пов’язана з світоглядно-виховною.

Номер слайду 5

Система художньо-естетичного виховання та її структурні компоненти. Цілісна педагогічна система художньо-естетичного виховання включає такі складові: {DF525 EDC-F101-41 D2-8 E28-26952 FD9 C05 C}змістовно-цільові — цілі (у соціальному й особистісному вимірах), принципи і завдання, зміст навчання і виховання; функціонально-процесуальнапедагогічні засоби, форми, методи і прийоми,способи взаємодії, педагогічні технологіїрезультативно-оціннакритерії оцінювання проміжних і кінцевих результатів навчання,інтегральні показники художньо-естетичної вихованості, гуманістична експертиза педагогічної системи загалом

Номер слайду 6

Система художньо-естетичної освіти та виховання включає структурні компоненти:. Базовий освітньо-виховний компонент. Позаурочний компонент Позашкільний освітньо-виховний компонент. Компонент художньо-естетичної самоосвіти та самовиховання

Номер слайду 7

Використані джерела Автор Концепції — Масол Л. М. (Інститут проблем виховання АПН України)https://music-blog.org.ua/normativnye-dokumenty/kontseptsiya-hudozhno-estetichnogo-viho/

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Інші матеріали
Додано
2 червня 2020
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку