Концепція «Нова українська школа» Педагогіка партнерства. Керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Коноплянко Л. М.
Номер слайду 2
Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях - саме ці складові концепції Нової української школи спрямовані на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством. П. Хобзей
Номер слайду 3
Педагогіка партнерства Основні принципи цього підходу: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах та стосунках; діалог-взаємодія-взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв`язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей)
Номер слайду 4
Педагогіка партнерства. Навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов), що передбачає виключення всіх засобів примусу з арсеналу педагогічних засобів; припускає наявність таких особистісних якостей вчителя, як гуманність, комунікативність, ціннісне відношення до дитини.
Номер слайду 5
Педагогіка партнерства. В підґрунті педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками
Номер слайду 6
Педагогіка партнерства. За педагогікою партнерства учень – добровільний і зацікавлений соратник, однодумець, рівноправний учасник освітнього процесу, турботливий і відповідальний за його результати
Номер слайду 7
Педагогіка партнерства. Вчитель + учень + батьки = школа