Презентація знайомить з поняттям "толерантності", її видами. Також даний матеріал узагальнює, що треба робити, щоб виховати дану якість у собі.
Виховання толерантності як риси характеру:треба бути готовим до того, що всі люди різні – не кращі й гірші, а просто різні;навчитися сприймати людей такими, як вони є, не намагаючися змінити в них те, що не подобається;цінувати в кожній людині особистість і поважати її думки, почуття, переконання не залежно від того, чи збігаються вони з нашими;зберігати “власне обличчя”, знайти себе і за будь-яких обставин залишатися собою.
Толерантний педагог повинен уміти:аналізувати і прогнозувати основні результати власної професійної і комунікативної діяльності;вміти створювати та підтримувати толерантне навчально-виховне середовище;оперативно визначати потреби власного психолого-педагогічного вдосконалення та здійснювати їх практичну реалізацію;координувати (узгоджувати) діяльність усіх ланок і усіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
ТОЛЕРАНТНІСТЬТ – терплячий, товариський, тактовний;О – обережний, об’єктивний, особливий;Л – лояльний, лагідний, легкий. Е – енергійний, ефективний, елегантний;Р – рівний, розсудливий, рівноправний;А – активний, акуратний, авторитетний;Н – надійний, найдорожчий;Т – терплячий;Н – ніжний, незалежний;І – інтелігентний, ідеальний, ідейний;С – співпереживаючий, співчуваючий;ТЬ – тактовний, товариський.
Головні принципи толерантності у вихованні:довірче співробітництво;екологія взаємовідносин;формування почуття власної гідності, самоповаги, поваги до оточення, народів;творчість, що забезпечує реалізацію варіативних підходів до встановлення толерантних відносин і аналізу ситуації взаємодії.
Основні вимоги до професійної діяльності толерантного педагога:виховувати з любов'ю і в ім'я любові;виховувати в дусі миру;бути прикладом для дітей; уникати жорстких ієрархічних стосунків;підтримувати емоційні прихильності, розвивати в учнів почуття взаємної поваги;створювати вільну і демократичну атмосферу в класі;бути справедливим;бути готовим і здатним до діалогу.