Характеристика дитини з ООП

Про матеріал
зразок характеристики навчальних досягнень учня з особливими освітніми потребами, який навчається на інклюзивній формі навчання.
Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА

Учня ______ класу ( інклюзивної форми навчання)

__________________________________ навчальний заклад

______________ навчався в ____ класі  за Типовою освітньою програмою початкової освіти  спеціального закладу загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

За період навчання проявив себе добрим, вихованим учнем. Мислення загальмоване, пам'ять конкретно-образна, має достатній обсяг короткотривалої пам’яті, довготривала пам'ять носить епізодичний характер; увага не достатньо стійка, часто відволікається, потрібно постійно її підтримувати. У _____ на достатньому рівні сформований пізнавальний інтерес до навчального процесу та результатів своєї праці. Хлопчик позитивно реагує на зауваження дорослих та однокласників. Дуже цікавиться спортом, активний, дружелюбний. Має багато друзів серед однокласників, комунікабельний, як з дітьми так і з дорослими.

Літературне читання:

Учень читає в повільному темпі, складнощі виникають з багатоскладовими словами. Розуміє зміст прочитаного. Під час слухання здатний концентрувати свою увагу, проявляє зацікавленість. На запитання вчителя відповідає простими реченнями, або «так» чи «ні». Для формулювання своєї думки потрібний час. Утруднюється практично розрізнити твори за їх жанровими ознаками, визначити їх тему та головних героїв. Послідовність подій творах визначає з допомогою. Вчить напам’ять невеликі за обсягом віршовані твори, виразно їх декламує.

Українська мова:

Недорозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками. ______ пише в повільному темпі, знає всі писані літери, часто пропускає голосні літери, або закінчення слова.

 Учень пише, як з допомогою дорослого так і самостійно. Списує з підручника малі за обсягом тексти (2-3 речення), при списуванні потрібно постійно підтримувати його увагу. Розрізняє на слух і на письмі питальні, окличні та розповідні речення; правильно інтонує їх.

 Має уявлення про іменник, прикметник та дієслово, як частини мови; знає на які запитання вони відповідають, може навести приклади. Визначає рід іменників, ставить питання і відносить іменник до одного з родів. Встановлює між іменниками та прикметниками граматичний зв'язок за допомогою питань. Розрізнює часові форми дієслів, ставить до них питання. З допомогою виділяє в реченні його головні члени (підмет і присудок) та встановлює зв’язки між  словами за допомогою запитань. Самостійно складає речення за поданими ілюстраціями, опорними словами.

 З труднощами виділяє префікси та суфікси в словах; самостійно може знайти корінь слова та його закінчення. Добирає до слів слова–антоніми самостійно; з допомогою добирає слова-синоніми.

Математика:

Учень називає, читає, записує числа в межах 1000. Лічить сотнями, десятками, одиницями; розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа, визначає у числі розряди. Самостійно виконує приклади множення на 1 та 0, ділення на 1, ділення нуля на число, множення і ділення числа на 10, 100. Знає табличку множення до 5; далі потребує допомоги. Множення та ділення двоцифрового або трицифрового числа на одноцифрове, ділення з остачею виконує з допомогою.

Приклади виконує в стовпчик; виникають труднощі з переходом через десятки, сотні. З допомогою визначає послідовність дій. Виконує прості задачі за допомогою додаткових запитань. Відповідь може сформувати самостійно.

Розрізняє та правильно називає геометричні фігури. Знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр), маси (кілограм, центнер), місткості (літр), часу (доба, тиждень), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними.

Англійська мова:

Учень часто плутає графічні образи літер та відповідні їм звуки. Читає з допомогою. Впізнає на слух та може показати на картинці членів родини та друзів, тварин, кольори, рахує до 10; вміє привітатися та попрощатися, частково знає слова ввічливості. Розуміння мовлення педагога викликає значні труднощі. Речення не складає; словниковий запас дуже малий.

Природознавство:

Учень розпізнає і називає об’єкти природного і суспільного оточення; правильно відповідає на запитання вчителя. Володіє знаннями про предмети і явища живої та неживої природи, її різноманітність; значення сонця, дощу, вітру для живої та неживої природи.

Має уявлення про повітря, його рух; про ґрунт та корисні копалини; називає стани води.

Встановлює причинно-наслідкові зв’язки природних явищ в різні пори року.

Володіє знаннями про умови існування, звички, живлення вивчених тварин, комах, риб, птахів.

Має уявлення про людину як живий організм, про тіло людини , систему органів тіла та їх значення в житті.

       Я в Світі:

Учень знає назву держави, краю, міста, вулиці, державні символи, правила поведінки в школі, обов’язки школяра, правила поведінки за столом; знає своє родинне дерево, професії батьків.

Знає, що відрізняє людину від тварини (мислення, мова, праця); має уявлення про: умови росту й розвитку дитини; що досягнення мети залежить від наполегливості й старанності. Має уявлення про обов’язки в сім’ї; виявляє інтерес до: пізнання минулого і сучасного України; участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят.

Основи здоров’я:

 Учень має уявлення про будову тіла людини та фактори, що забезпечують здоров’я;  про безпечну та небезпечну поведінку у побуті, на вулиці (дорожні правила), на природі, у суспільних місцях, під час взаємодії з членами родини та незнайомцями; дотримується основних правил здорового способу життя з використанням основних культурно-гігієнічних навичок та вмінь;проявляє спрямовану на формування ЗСЖ (здорового способу життя) сутність певних видів діяльності (рухова активність, харчування, відпочинок, вчинки, особиста безпека, безпечна поведінка у школі під час проведення масових заходів, у населеному пункті, вдома) та предметів довкілля (предмети побуту, електроприладів, засоби гігієни, медикаменти, нікотин, алкоголь, наркотики тощо).

 

Трудове навчання:

Учень самостійно аналізує зразки виробів; з допомогою вчителя підбирає матеріали та інструменти для заданої роботи; намагається дотримуватися плану при її виконанні; орієнтується у просторі під час виконання площинних та об’ємних робіт.

Деталі для виробів не вирізає, клей намащує на готові деталі самостійно та з допомогою їх приклеює.

Образотворче мистецтво:

Учень малює нескладні малюнки самостійно; підбирає відповідні кольори для малюнків. Використовує в своїй роботі олівці, фарби. При виготовленні орнаментів виникають труднощі з відтворенням послідовності деталей.

В роботі з пластиліном деталі виготовляє не акуратно, що зумовлене особливостями фізичного розвитку.

При виготовленні аплікації потрібна допомога дорослого; самостійно може розмістити готові деталі для створення композиції.

Розрізняє поняття пейзаж, натюрморт, портрет.

Корекція розвитку:

У школяра на достатньому рівні розвинене словесно-логічне мислення, сприйняття і осмислення нового матеріалу. Дитині властивий вияв позитивних емоцій, охоче йде на контакт, цікавий та допитливий. Позитивно сприймає оточуючих. Переважає спокійний, врівноважений настрій.

За характером хлопчик добрий. Проявляє радість при зустрічі з однокласниками та учителями.

Розвиток мовлення:

________ з бажанням відвідує корекційні заняття, спостерігаються труднощі під час завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас нижче вікової норми. Всі звуки вимовляє правильно. З допомогою добирає слова-узагальнення; орієнтується в назвах професій, природніх явищ, предметів навколишнього середовища.

Прості речення складає легко, виникають труднощі з складними висловлюваннями, спостерігаються граматичні помилки. Складає розповіді за сюжетними малюнками з 2-3 речень за допомогою навідних запитань. Описує предмети простими реченнями. Може самостійно скласти фантазійну розповідь з 3-4 речень.

Переказує знайомі твори за допомогою ілюстрацій, та запитань.

Слухове сприймання на достатньому рівні, виконує словесні вказівки добре.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Сидорчук Ілона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Троян Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сініцина Анжеліка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Могетич Світлана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
106781
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку