Презентація призначена для висвітлення питань модуля 1 "Сучасний вчитель як провідник змін" першої очної сесії за Типовою освітньою програмою підготовки вителів 1-х класів Нової української школи
КОНЦЕПЦІя НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИНаталія Жилко, учитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. с. Великий Курінь. Тренінг для вчителів24 лютого 2018 р.
Номер слайду 2
2
Номер слайду 3
3 Концепція Нової української школи
Номер слайду 4
4
Номер слайду 5
5великі відмінності між школаминедостатньо розвинена мережа дошкільних закладівумови навчання дітей не відповідають психофізіологічним особливостям розвитку учнівзбільшуються ризики погіршення фізичного та психологічного здоров’я дітейбагато особливих дітейрізниця у якості освіти між селом та містомзастарілі підручники
Номер слайду 6
6 Потрібна докорінна реформа!
Номер слайду 7
7 Мета реформи – підвищення якості освіти
Номер слайду 8
8 Чинники підвищення якості початкової освіти
Номер слайду 9
9
Номер слайду 10
10 Орієнтири для вчителів ПШ
Номер слайду 11
11 Складові успішного навчального процесу
Номер слайду 12
12
Номер слайду 13
13 Зміщення акцентів
Номер слайду 14
14 Компетентність – цілісна
Номер слайду 15
15 Усунення протилежності між засвоєними теоретичними відомостями та їх використанням
Номер слайду 16
16 Компетентності об’єднують. Освіта
Номер слайду 17
17 Ключові компетентності – рівнозначні!
Номер слайду 18
18 Педагогіка партнерства. Принципи гуманізму. Спільна діяльність учителя й учнів, учителя й батьків. Подолання інертності мислення