Презентація на тему: "Інноваційні методи навчання на уроках української мови та літератури

Про матеріал

Інноваційні методи навчання на уроках української мови та літератури

Інноваційні технології на уроках української мови та літератури є важливим складником особистісно-зорієнтованого розвивального навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційні методи навчання на уроках української мови та літератури

Номер слайду 2

Учні мають розповідати один одному та світові про те, що вони знають, для того, щоб виявити, що саме вони знають. Розповідаючи всім іншим, вони тлумачитимуть світ так, як його бачать. Джудіт Рен’ї

Номер слайду 3

Правила роботи в малих групах передбачають розподіл ролей і чітке виконання обов’язків учасниками, до складу яких входять: головуючий, секретар, доповідач, посередник. Спікер зачитує завдання групі, організовує порядок його виконання, пропонує учасникам висловитися по черзі, заохочує до роботи, підбиває підсумки роботи, за згодою призначає доповідача. Секретар веде записи результатів роботи групи, допомагає доповідачу готувати повідомлення. Посередник стежить за часом, заохочує членів групи до роботи. Доповідач висловлює думку, до якої дійшла група, доповідає про результати роботи.

Номер слайду 4

Сьогодні час вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог Джон Дьюї, реформатор освіти: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора».

Номер слайду 5

Навички ХХІ століття Освітня мобільність. ІКТ – компетентність. Критичне мислення. Здатність до розв̓язування проблем. Уміння гармонійно поєднувати творчість і раціональність в процесі роботи. Навички ефективної комунікації та співробітництва. Активна громадська позиція.

Номер слайду 6

Педагогічний словник стверджує: Перевернуте навчання  - це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку; учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань. Перевернутий клас - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо.

Номер слайду 7

Автори ідеї «перевернутого навчання» Салман Хан Джонатан Бергман та Аарон Самс

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Педагогіка співпраці: Вчитель- учень   Учитель –наставник (забезпечує активізацію пізнавальної діяльності, здійснює індивідуальний підхід). Учень  вчиться пов̓язувати різнопланові проблеми навчання в обговореннях, дискусіях, іграх, експериментах, використовує гаджет як інструмент навчання.

Номер слайду 10

 Структура уроку  1. Мотивація Починається урок  з досвіду, а не з оголошення теми, як на традиційному уроці.  Мета: пробудити інтерес через практичну діяльність, щоб вони отримали практичний досвід. 2. Закріплення  Мета: закріплення теорії: відео, текст,гіперпосилання,хмарки слів. 3. Вивчення нового матеріалу  Формування компетенцій. Мета: осмислити досвід через теорію, що отримали. 4. Оцінювання  Демонстрація досвіду:  інсценування, навчаючи інших, створення власної виставки, створення нового матеріалу, тексту.  Робота в групах: мозковий штурм, перевірка себе за допомогою тесту, моделювання ситуації, демонстрація відео, обговорення. Мета: вивчити, осмислити. 5. Дебрифінг  Дебрифінг - підведення підсумків уроку.

Номер слайду 11

Карта  для дебрифінгу Я зрозумів, що… Мені сподобалося… Мені  пригодиться… Я б змінив…  Питання, на які бажаю знайти відповідь… Я не зрозумів…

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Змішана форма навчання «Змішане навчання» – це методика формальної освіти, згідно з якою учень/учениця засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у шкільному класі. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи іншого предмету логічно пов’язані між собою і, як результат, учень отримує цілісний навчальний досвід.

Номер слайду 14

Що означає “якісне змішане навчання”? Воно персоналізоване. Передбачає майстерність вивчення того чи іншого матеріалу. Високі очікування до учня означають, що кожен має чітко прописані стандарти, які готують його/її до успіху в коледжі і в подальшій кар’єрі. Право на автономність/самостійність учня.

Номер слайду 15

Основні моделі «змішаного навчання» Ротаційна модель Модель “Flex”  Лабораторна ротація 

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Меньшакова Алла Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 березня 2018
Переглядів
5301
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку