Презентація Конспект уроку образотворчого мистецтва " Виражальні можливості кольору. Зображення в об’ємі птахів з елементами декору. «Жар-Птиця»"

Про матеріал
План-конспект уроку:" Виражальні можливості кольору. Зображення в об’ємі птахів з елементами декору. «Жар-Птиця»"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка уроку образотворчого мистецтва Тема: Виражальні можливості кольору. Зображення в об’ємі птахів з елементами декору. «Жар-Птиця» Підготувала вчитель 1-А класу Катеринопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Бардаченко Євдокія Миколаївна

Номер слайду 2

Тема: Виражальні можливості кольору. Зображення в об’ємі птахів з елементами декору. «Жар-Птиця» Мета: навчальна – ознайомити учнів з елементарними правилами малювання птахів; розширити знання про теплі і холодні кольори, колірні асоціації; розвивальна – розвивати уміння передавати колористичній композиції почуття, настрій; образне мислення, фантазію; виховна – виховувати любов до природи, прищеплювати старанність та охайність, дбайливе ставлення до навколишнього світу; інтерес до творчості.

Номер слайду 3

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Вид уроку: декоративне малювання. Обладнання: матеріали:альбом, фарби, пензлі, палітри, склянки з водою; Зоровий ряд: картини із зображенням «Жар-Птиці». Літературний ряд: Декламування вірша " Жар-Птиця".

Номер слайду 4

Було, чи здавалось, чи снилось Іванку, Що кожного ранку, що кожного ранку Жар-пташка літає понад двором, Торкає його золотавим пером. Перо золотаве Іванка лоскоче, Хлопчина швиденько розплющує очі І миттю встає, у вікно визирає, А тільки жар-пташки вже й сліду немає. Іванко хутчій вибігає із хати, Бо хочеться хлопцю її наздогнати. За ним вибігає уся дітвора Шукати хоч сліду її чи пера. Ви, хлопчики любі і любі дівчата, Коли пощастить вам пташину побачить, Скажіть нам, будь ласка, коли це не тяжко, Бо хочеться Йванку торкнути ту пташку.

Номер слайду 5

Очікуваний результат: виконання художньої роботи на тему «Жар Птиця». Оформлення класної дошки З правої сторони розміщую репродукції картин

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

З лівої сторони залишається чистою, щоб мати можливість по ходу уроку зробити необхідні графічні пояснення. І. Організаційна частина 1.1 Встановлення дисципліни в класі - Доброго дня! Сідайте! 1.2 Організація робочих місць Діти, а давайте перевіримо чи у вас є всі матеріали, які нам потрібні будуть на сьогоднішньому уроці. І так, нам потрібно: альбом, фарби, пензлі, палітри, склянки з водою;

Номер слайду 11

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів Яким чином колір передає настрій? (теплі кольори передають радісний настрій, а холодні сум, пригнічення. Наприклад: червоний колір передає вогонь, пристрасть; жовтий – свобода, свято, веселість; голубий – холод, чистота і без турботливість; чорний – печаль, невідомість, загадковість). Назвіть основні і похідні кольори. (до основних відносяться жовтий, червоний, синій. До похідних відносяться кольори, які можна утворити від основних – це помаранчевий, зелений, фіолетовий). Які кольори відносяться до теплої і холодної палітри? (до теплої палітри відносять кольори, які нагадують тепло, вогонь, сонце – це жовтий, червоний і їх відтінки, які отримуються при змішувані цих двох кольорів. До холодної палітри відносяться кольори, які нагадують холод, хмарність, лід – це голубий, синій, фіолетовий та їх відтінки). ІІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів Тему нашого уроку ви дізнаєтеся відгадавши загадку. Прилетіли гості, Сіли на помості, Без сокири, без лопати Поробили собі хати. (Птахи)

Номер слайду 12

ІV. Повідомлення теми і завдання уроку Дорогі юні художники! Сьогодні ми будемо вивчати і знайомитися більш глибше з таким жанром образотворчого мистецтва як анімалістичний і художниками анімалістами. І ви отримаєте цілий комплекс знань з анімалістичного жанру та виконаєте композицію «Жар-пташка». V. Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу Пояснення частин складного у вивчені нового матеріалу Усіма багатствами кольору: відтінками, граціями тону, секретами додаткових кольорів – користуються художники, створюючи кольорову будову картини – відношення колірних відтінків і тонів, приведених до певної єдності. Щоб зобразити незвичайного, фантастичного птаха необхідно вивчити натуру. Птахи між собою відрізняються формою крил, тулуба, хвоста, ніг, голови, дзьоба, шиї, а також забарвленням. Форма тіла будь якого птаха являє собою прості геометричні форми (овал, коло). Якщо діти малюють казкового птаха, то ми націлюємо їх на те, що тулуб, крила вкриті кольоровими пір’їнками, фантастичними квітами тощо

Номер слайду 13

Методичне пояснення на дошці Спочатку ми малюємо овал (тулуб), потім коло (голова), потім добавляємо крила і інші узагальнюючі деталі. Хвилинка натхнення Закрийте очки і уявіть собі, що ви маленькі художники і вам необхідно написати творчу картину «Жар-птахаів». VI. Самостійна робота учнів художньо-практична діяльність Виконання учнями практичної роботи: Надання учням індивідуальну та групову допомогу, при необхідності ще раз повторюю поетапне виконання роботи. Фізкульт –хвилинка У двері стукає фізкульт хвилинка Уже затерпла у дітей спинка. Тягнемо до сонця маленькі руки, І присідаємо легко, без муки. А тепер встали і ледь прогнулись Хвилинка щезла, а ми й не зчулись. Продовження практичної роботи VII. Підведення підсумку уроку Колективний аналіз учнівських робіт Учні стають в коло і показують один одному свої творчі роботи, які вони виконали під час уроку. Вчитель аналізує і наголошує на помилках.

ppt
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
16 жовтня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку