Презентація "Контроль за навчальною діяльністю учнів"

Про матеріал
Матеріал вміщує мультимедійну презентацію, яка є супроводом до заняття з педагогіки при вивченні теми "Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

* Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 2

Номер слайду 3

*

Номер слайду 4

Бліц-турнір

Номер слайду 5

Вправа «Постав на голову»

Номер слайду 6

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів: 1. Індивідуальний характер 2. Систематичність контролю 3. Достатня кількість даних для оцінок 4. Дотримання об’єктивності під час оцінювання знань 5. Єдність вимог до оцінювання знань 6. Оптимізація контролю знань учнів 7. Гласність контролю 8. Всебічність контролю 9. Тематична спрямованість контролю 10. Дотримання етичних норм *

Номер слайду 7

* Вправа «Крісло автора»

Номер слайду 8

* Робота з підручником Рівні оцінювання навчальних досягнень учнів Об’єкти контролю

Номер слайду 9

Хвилинка відпочинку *

Номер слайду 10

* Робота в групах з елементами рольової гри. Розв’язування проблемних завдань. Аналіз ситуацій Ситуація 1 Учитель математики на кожному уроці у 7-8-х класах перевіряв знання, уміння і навички учнів, пропонуючи всім учням завдання на картках. До дошки запрошував 2-3 учнів і бесідував з ними, з’ясовуючи рівень їхніх знань, умінь та навичок. Така робота тривала 12-15 хвилин. Окремі види виконаних робіт учитель перевіряв особисто, але часто доручав здібним учням перевіряти роботи своїх товаришів. І не лише перевіряти, а й оцінювати. Які методи перевірки та оцінки навчальної діяльності учнів використовує учитель? У чому переваги і недоліки цих методів? Як ви ставитесь до того, що вчитель доручає учням перевіряти й оцінювати невеликі письмові роботи своїх однокласників?

Номер слайду 11

Ситуація 2 Учень 5-го класу не виконав домашнє завдання. Вчителька поставила «2». Стала вимагати щоденник, але учень відмовився його давати. В кінці уроку учні класу підійшли до вчителя з проханням не ставити оцінку в щоденник, бо батько хлопчика п’є і б’є його. А урок він не вивчив тому, що не ночував дома. Як поступити вчителю в даному випадку? *

Номер слайду 12

Ситуація 3. Аналізуючи контрольну роботу, вчитель так коментує оцінки: - Петренко – «8» - гарна в тебе робота, як завжди. Але, на жаль, знайшлась одна граматична помилка. - Січкар, також «8». Вітаю, молодець, так тримати. - Жовтоног, у тебе цього разу тільки «8» помилок. Це у два рази менше, ніж у попередній роботі. Зрушення значні. Залишилось ще попрацювати і покінчиш з «двійками». - Філоненко, вітаю. Я із задоволенням поставила за твою роботу «6», надіюся, що невдовзі зможеш виконувати роботи на «8». З’ясуйте, яка функція контролю реалізована вчителем? Чому одна і та ж оцінка коментується вчителем по-різному? *

Номер слайду 13

Ситуація 4 Закінчилася контрольна робота з математики. Учні здають зошити. І тут учитель раптом звертає увагу на те, що на дошці були старанно кимось виведені всі потрібні для розв’язання формули, та ще й відповіді. Отже, на дошці виявлено «шпаргалку». Як поступити вчителю в даній ситуації? 1)Усі оцінки за контрольну роботу буде знижено на один бал; 2)Або ви називаєте мені ім’я того, хто це зробив, або всі одержують «двійки»; 3)Сьогодні після уроків ми з вами повторимо контрольну роботу з новими задачами; 4) Ваш варіант. *

Номер слайду 14

Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 6-7-річного віку Форми і прийоми: 1. Різні форми схвалення, підбадьорювання, виражені словесно та за допомогою міміки, жесту, модуляції голосу. 2. Розгорнуте словесне оцінювання. 3. Перспективна й відстрочена оцінка. 4. Динамічна виставка окремих дитячих робіт з будь-якого виду діяльності. 5. Ігрова оцінка. *

Номер слайду 15

* Робота в парах (трійках) Запропонуйте приклади словесного оцінювання навчальних досягнень учнів Справився! Вже краще! Чудово! Видно, що старався! Задоволена твоєю роботою! Бездоганно! Блискуче! Надзвичайно! Я тобою пишаюсь! Довершено! Чудово! Зразково! Прекрасно!Молодець! Дуже гарно! Дуже добре! Розумник(-ця)! Старанно! Відмінно! Правильно! Добре старався! Добре! Ти мене порадував! Маєш рацію! Задоволена твоєю роботою! Я пишаюсь тим, як ти працював! Гарно зроблено !Мені приємно бачити твою роботу! Вітаю! Це те, що треба! Я знала, що ти можеш це зробити! Я б не зуміла зробити краще!Це правильний шлях!Щодня це тобі вдається краще!Твій мозок попрацював на славу! Ти обов’язково досягнеш успіху!Це видатний вихід!Активний. Непогано. Старався. Уже краще! Так тримати! Видно, що стараєшся. Справився. Добре справився. Ти досяг(-ла) успіху! Мені подобається хід твоїх думок. Я пишаюсь тобою!Твоя робота дуже потішила мне. Це твоя перемога! Я щиро радію за тебе! Я вірю в тебе! Спасибі за охайну роботу! Спасибі за насолоду від перевірки зошита!)

Номер слайду 16

Вправа «Мікрофон» Напишіть педагогічний твір-мініатюру на тему «Що б я змінив у школі при оцінюванні навчальних досягнень учнів?» *

Номер слайду 17

* Домашнє завдання Опрацюйте теоретичний матеріал сьогоднішнього заняття і повторіть тему «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учів», підготуйтесь до контрольної роботи. Опрацюйте твори В.О.Сухомлинського й випишіть його мірування про місе і роль оцінок у навчально-виховному процесі. Опрацюйте загальні критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти. Випишіть критерії і норми оцінювання навчальних досягнень зі «свого» предмета. Сформулюйте перелік правил техніки контролю успішності навчальної діяльності учнів (Кузьмінський А.І., Вовк Л.П.,Омеляненко В.Л. Педагогіка:завдання і ситуації: Практикум. – К.: Знання-прес, 2003. – 429с.)

Номер слайду 18

Вправа «Завершення речення» - Я дізналася, що… - Мене здивувало, що… - Мені сподобалося, що… - Можливо, було б краще, якби… - Було цікаво… - Було важко… - Я виконувала завдання… - Тепер я можу… - Я відчула, що… - Я навчилась… - Я змогла… - Я спробую… - Мені захотілось… *

Номер слайду 19

Номер слайду 20

*

Номер слайду 21

Домашнє завдання 1. Опрацюйте теоретичний матеріал заняття і повторіть тему «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учів», підготуйтесь до контрольної роботи. 2. Опрацюйте твори В.О.Сухомлинського й випишіть його мірування про місе і роль оцінок у навчально-виховному процесі. 3. Опрацюйте загальні критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти. 4. Випишіть критерії і норми оцінювання навчальних досягнень зі «свого» предмета. 5. Сформулюйте перелік правил техніки контролю успішності навчальної діяльності учнів (Кузьмінський А.І., Вовк Л.П.,Омеляненко В.Л. Педагогіка:завдання і ситуації: Практикум. – К.: Знання-прес, 2003. – 429с.) *

Номер слайду 22

Сьогодні хороший день? *

Номер слайду 23

*

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
6 жовтня 2020
Переглядів
1994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку