Презентація "Коректурні таблиці: вимоги та можливості застосування"

Про матеріал

Методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць як стимулу пізнавальної активності дошкільників, ефективного засобу інтелектуального і мовленнєвого розвитку дітей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Коректурні таблиці: вимоги та можливості застосування Підготувала: Ващенко А.В., вихователь ЗДО№12, м. Умань Черкаська обл.

Номер слайду 2

КОРЕКТУРНІ ТАБЛИЦІ – це інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок, заповнених предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами символами чи знаками, геометричними фігурами).

Номер слайду 3

Кількість картинок для використання в молодшій групі має бути від 9 до 12, максимально 16 картинок; у старшій 20-24/25 картинок.

Номер слайду 4

Варіанти роботи з таблицями

Номер слайду 5

Дорослий оголошує запитання або завдання, діти виконують його, пояснюють свої дії; дорослий може прокоментувати відповідь, судження (надати додаткову інформацію, оцінити виконання, уточнити деякі факти тощо). Основне завдання – завдяки уважному слуховому сприйняттю і зосередженому розгляданню таблиці знайти правильну відповідь і назвати правильне слово (слова).

Номер слайду 6

Запитання чи завдання представлені на картках за допомогою символічних знаків, які діти мають самостійно «прочитати». Дати відповідь на запитання чи виконати завдання, використовуючи спеціальні фішки (геометричні фігури, дрібні предмети, якими діти накривають картинки-відповіді) а потім прокоментувати результат виконання завдання. Суть розумових дій полягає в тому, щоб не лише знайти в таблиці правильну відповідь,а й виконати додаткові завдання – накрити, розфарбувати, зіставити зі схемою, моделлю, символом, тощо.

Номер слайду 7

Діти працюють з розлінованою, але не заповненою коректурною таблицею-рамкою і набором предметних картинок-карток, заповнюючи клітинки згідно з усними завданнями дорослого або символічними вказівками на форму (колір, букву, число, величину тощо) . Такі завдання розвивають здатність орієнтуватися на таблиці, вправляють у розумінні й правильному вживанні прийменників («між», «за» «перед», «під» тощо), просторових прислівників («вище», «нижче» «справа», «зліва») і прикметників (червоний, круглий, великий тощо).

Номер слайду 8

Коректурні таблиці можна визначити як надзичайно ефективний засіб інтелектуального і мовленнєвого розвитку дітей. ВИСНОВОК:

Номер слайду 9

Використані джерела: “Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості дітей” методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць /Н.Гавриш, О.Безсонова/ Коректурі таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників “Вихователь-методист” 12/2012 ст.60 Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей “Вихователь-методист” 09/2012 ст.34

Номер слайду 10

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ! Підготувала: Ващенко А.В., вихователь ЗДО №12, м. Умань Черкаська обл.

ppt
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
9154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку