Добрий день, шановні діти. Сядьте діти всі гарненько, Руки покладіть рівненько, Голову вище підніміть, Свої плечі розведіть.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Художньо-естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, формування культури почуттів.
Номер слайду 5
Мета: - розширювати поняття про красу людських почуттів, - розвивати вміння творити добро у повсякденному житті, відрізняти погане від доброго; - удосконалювати навички виразного читання творів відомих митців, - розвивати творче мислення, уяву, - виховувати любов до поезії, точність та влучність слова, розвивати творчі навички учнів, розвивати артистичні здібності.
Номер слайду 6
« Моя мама…….»
Номер слайду 7
«Вирішую сам» «Вирішуємо разом»
Номер слайду 8
Найрідніша . Любов Голота Хто розкаже мені казку, Хто щедрішій всіх на ласку? Ти, матусю, наймиліша, В цілім світі – найрідніша! Хто нас ніжить і голубить, Пестить, гладить ніжно й любо, Пригортає до серденька? Ти, моя найкраща ненько!
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Бліц – турнір
Номер слайду 13
«Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води… В годину щасливу і в радості мить, любіть у годину негоди…» В.Сосюра
Номер слайду 14
Щоб розумним і мудрим стати, треба рідну мову... А щоб вміти говорити, треба рідну мову … Знає кожен з нас чудово – не прожити нам без … І дзвенить щодня і в свята, бо вона така … І така джерельно чиста, наша мова … В ній в віках батьки і діти, як без мови в світі … Понад світом хай лунає і ніхто її не … Гра « Добери риму»
Номер слайду 15
Поняття прекрасного формується поступово. І як усе в житті, з плином часу воно змінювалося. В кожну епоху в різних народів були свої уявлення про смак і красу. Але завжди, в усі часи цінувалась краса людських взаємин. Людину, яка має багатий духовний світ можна порівняти з зіркою. Адже людина народжується як і зірка, щоб світлішим став Усесвіт. Тож бажаю вам стати саме тими зірочками, які принесуть у цей світ лише добро і красу.