* Гіпатія Олександрійська Ні! Я не вмру! Я буду вічно жити, Я маю в серці те, Що не вмирає! Гіпатія. Вона жила в Єгипті у першій половині VIст. нашої ери, в час жахливого мракобісся й невігластва. Оскільки вона була жінкою, то мала перейматися виключно сімейними турботами. Гіпатія ж займалася наукою, та ще й якою – математикою!
Я тільки й знаю, що знання шукаю, В найглибші таємниці проникаю. Я думаю вже сімдесят два роки — І бачу, що нічого я не знаю. Хай кожна мить, що в вічність промайне, Тебе вщасливлює, бо головне, Що нам дається тут, — життя: пильнуй же! Як ти захочеш, так воно й мине. Ти до зла не хились, а роби лиш добро! Бо не зло тобі друг, а добро, лиш добро. Якщо зло і добро тобі в друзі прибились, Вибирай однозначно - добро, лиш добро!
Така її доля Така її доля…О боже мій милий! За що ж ти караєш її, молоду? За те, що так щиро вона полюбила Козацькії очі?.. Прости сироту! Кого ж їй любити? Ні батька, ні неньки; Одна, як та пташка в далекім краю. Пошли ж ти їй долю – вона молоденька, Бо люди чужії її засміють. Чи винна ж голубка, що голуба любить? Чи винен той голуб, що сокіл убив? Сумує, воркує, білим світом нудить, Літає, шукає, дума – заблудив.
* Вважаю, що серед усіх наук, що відкривали людству шлях до пізнання законів світу, сама могутня і найважливіша наука, на мій погляд, - математика. С.В.Ковалевська (1850 – 1891) Чи не приходилось вам часом Серед юрби де-небудь бути І пісню пристрасну, прекрасну Там несподівано почути?
* Послухай: музика навкруг, Вона невидима в природі, Та для незлічених мелодій Народжує найкращий звук, Їй служать вітер, сплеск ріки І гуркіт грому, голос зливи, В зеленій тиші хор щасливий — Весну оспівують пташки, Ось вітер зашумів в гаях, І у танок ялинки встали — І все це арфи наспівали, Гобой, і скрипка, і рояль. (М. Івенсен)
Золоті правила Піфагора Роби лиш то, що в майбутньому не засмутить тебе. Не роби ніколи того, що не знаєш. Але вчись усьому, що потрібно знати, і тоді будеш вести спокійне життя. Не зневажай здоров’ям свого тіла. Давай йому вчасно їжу і пиття, і вправи яких воно потребує. -Привчайся жити просто. -Не зачиняй очей, коли хочеш спати, не розглянувши усіх своїх вчинків у минулий день.
* Вагомий зв'язок музики і чисел виявили, як відомо, ще піфагорійці, які відкривши числові співвідношення, покладені в основу музичних інтервалів, стали родоначальниками музичної теорії. Піфагор створив власну школу мудрості, поклавши в її основу два мистецтва – математику і музику. Він вважав що гармонія чисел схожа на гармонію звуків.
Числа керують світом Вагомий зв'язок музики і чисел виявили, як відомо, ще піфагорійці, які відкривши числові співвідношення, покладені в основу музичних інтервалів, стали родоначальниками музичної теорії. Піфагор створив власну школу мудрості, поклавши в її основу два мистецтва – математику і музику. Він вважав що гармонія чисел схожа на гармонію звуків.
* Анатолій Солов’яненко Анатолій Борисович стажувався у міланському театрі „Ла Скала” і був першим з наших тенорів, який співав на уславленій сцені „Метрополітен-Опера” в Нью-Йорку. Він мав математичну освіту: закінчив фізико-математичний факультет Донецького політехнічного інституту, отримав диплом гірничого інженера і залишився в ньому викладати нарисну геометрію.