Мадонна Конестабіле (Madonna Connestabile) Написана в 1504 році і пізніше названа по імені власника картини графа Конестабіле. Картина була придбана російським імператором Олександром II. Зараз "Мадонна Конестабіле" знаходиться в Ермітажі (Санкт-Петербург). "Мадонна Конестабіле" вважається останньою роботою, створеною Рафаелем в Умбрії, до переїзду у флоренцію.
Святий Георгій, що вбиває дракона, 1505. Лувр, Париж. Легендарний рицар, хоч і одягнений у тяжкі лати, схожий на юного пажа. Впевнено, спокійно, ніби виконуючи гімнастичну вправу, він проколює списом потвору, що не встигає утекти до своєї печери. Білий кінь юного героя стрибає через дракона, а морду грайливо вивертає, ніби всміхаючись. На другому плані прекрасна царівна молить бога за свого рятівника, на горбочках між скелями виструнчилися дерева, кучерявляться кущі, а вдалині видніється замок. Згадуються рицарські романи, італійська поезія XIV століття, а фарби, чіткість відтворення численних деталей примушують пригадати пізньоготичну французьку мініатюру — найвишуканіше з усього, що породила західноєвропейська середньовічна культура.
Тріумф Галатеї 1512-1514 рр.фреска Вілла Фарнезіна, Рим.]. Галатея — морська німфа, дочка Нерея й Доріди. У неї був закоханий страшний сицилійський циклоп Поліфем, але вона відкинула його і закохалася у сицилійського красеня-пастуха Акіда. Поліфем підстеріг Акіда і роздавив його скелею; Галатея перетворила свого нещасного коханого в прекрасну прозору річку.ppt_x
Мадонна з Фоліньо (Madonna di Foligno) датована 1511-1512 роками. Картина названа по назві італійського міста Фоліньо, де вона знаходилася. Зараз картина знаходиться у Ватиканській пінакотеці. Ця картина була написана Рафаелем на замовлення Сигизмондо де Конті, секретаря Папи Римського Юлія II. Сам замовник зображений на картині справа, він стоїть навколішки перед Дівою Марією і Христом, оточеними ангелами. Поряд з Сигизмондо де Конті стоять святий Ієронім і його ручний лев. Зліва Іоанн Крестітель і уклінний Франциск Ассизський.ppt_xxshearppt_x
Славнозвісна «Сікстинська мадонна» 1513-1514 рр. (Дрезденська галерея) Перше враження від картини: постать ставної жінки, що несе хлопчика, тримаючи його міцними, але ніжними руками. Уже в тому, як вона тримає сина, і навіть у лініях, якими окреслено постать і покривало є щось невимовно сумне, принадне й разом величне, таке, що кожній людині нагадує матір. Легкий вітерець надуває покривало, відкидає край синього плаща мадонни. Дивне небо, в якому клубочаться хмаринки та юрмляться безвинні душі дітей-ангеляток, оточує постать мадонни. З безмежною розчуленістю й захопленням дивиться в обличчя мадонни чоловік похилого віку у парадному папському вбранні — святий Сікст. Схилилася, притуливши руку до серця, опустила очі долу прекрасна свята Варвара. Наближається до глядача, не йде — пливе повітрям мадонна. Хлопчик дивиться з докором, а мати зі співчуттям та готовністю все зрозуміти й простоти...«Сікстинська мадонна» силою свого впливу на глядача перевершує всіх інших мадонн, будь-коли створених, не виключаючи й мальованих чарівним пензлем Рафаеля.