Тема презентації " Кути ".Презентація до уроку Геометрія для 7 класу закладів загальної середньої освіти. За підручником Геометрія: підручник для 7 класу загал. навч. закл./Г.П.Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова. - Вид - во " Генеза" 2016.
Після уроку виховувати зацікавленість до геометрії творчий пошук, активність, ініціативність вміння використовувати власний досвід застосовувати цю теорему до розв’язування задач засвоїти зміст і доведення теореми про кути трикутника Очікувані результати
Номер слайду 3
Знати – це насамперед уміти користатися знаннями
Номер слайду 4
Встановити відповідність Суміжні кути, ознака паралельності прямих, теорема про суміжні кути, розгорнутий кут, кути утворені при перетині прямих січною. Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Кут, градусна міра якого дорівнює 1800. Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені
Номер слайду 5
Ключ Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Кут, градусна міра якого дорівнює 1800 Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені кути утворені при перетині прямих січною розгорнутий кут суміжні кути теорема про суміжні кути ознака паралельності прямих ознака паралельності прямих
Сократ Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся таке ж чудове те, що мені доведеться пізнати.
Номер слайду 9
Чи завжди можливо за допомогою трьох кутів побудувати трикутник?
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал
Номер слайду 14
Ч.Колтон Будь-яка теорія важлива для практики
Номер слайду 15
Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник, два кути якого дорівнюють 120 і 80?
Номер слайду 16
Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник з двома прямими кутами?
Номер слайду 17
Дати відповіді на питання: Закінчіть речення: «Сума внутрішніх кутів трикутника дорівнює…»
Номер слайду 18
Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника – тупий. Які два інші?
Номер слайду 19
Дати відповіді на питання: Чи існує рівнобедрений трикутник, кути якого дорівнюють 30 і 60?
Номер слайду 20
Дати відповіді на питання: Один з кутів рівнобедреного трикутника дорівнює 100. Чому дорівнюють інші кути?
Номер слайду 21
Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника прямий. Які два інші?
Номер слайду 22
Дати відповіді на питання: Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 30. Чому дорівнює кут при вершині?
Номер слайду 23
Дати відповіді на питання: Чому дорівнює кут М трикутника МКО, якщо < K=70?
Номер слайду 24
ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал
Номер слайду 25
Р.Декарт Недостатньо мати добрий розум головне – раціонально застосувати його
Номер слайду 26
рис.3 рис.4 рис.5 рис.1 рис.2 Знайти невідомі кути трикутника 1)
Номер слайду 27
ОЦІНЮВАННЯ Правильно розв'язане завдання 1-2
1 Правильно розв'язане завдання 3-4
2
3 Правильно розв'язане завдання 5
Номер слайду 28
Дж.Венг Так звана самостійна робота – це вершки математики… без роботи такого характеру вивчення математики майже даремна річ…
Номер слайду 29
Ключ до І варіанту 1 3 2 б в б 4 а
Номер слайду 30
Ключ до ІІ варіанту 1 3 2 а в а 4 г
Номер слайду 31
Горацій Потрібно сьогодні сказати лише те, що доречно сьогодні, все інше відкладемо і скажемо, коли буде потрібно
Номер слайду 32
Які риси характеру, з наведених нижче допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість