Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознака паралельності прямих

Про матеріал

Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознака паралельності прямих.

Мета: Сформувати знання про кути утворені при перетині паралельних прямих січною, засвоїти ознаку паралельних прямих січною та її наслідки, застосовувати набуті знання на практиці. Розвивати пам'ять, логічне та творче мислення та навички креслення. Виховувати естетичну і мовленнєву культуру.

За підручником Геометрія 7 клас, О.С. Істер. — Київ : Генеза, 2015.

Перегляд файлу

Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознака паралельності прямих.

Мета: Сформувати знання про кути утворені при перетині паралельних прямих січною, засвоїти ознаку паралельних прямих січною та її наслідки, застосовувати набуті знання на практиці. Розвивати пам'ять, логічне та творче мислення та навички креслення. Виховувати естетичну і мовленнєву культуру

Обладнання: креслярське приладдя, картинки з малюнками

Підручник: Геометрія 7 клас, О.С. Істер. — Київ : Генеза, 2015.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Перевірка домашнього завдання
  • Давайте кожен з вас оцінить якість вашої підготовки до уроку та виконання домашнього завдання за допомогою жестів:

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу жест класс контур ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу жест окей ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу жест класс контур

  • Фронтальне опитування:
    1. Що утвориться при перетині двох прямих?
    2. Який креслярський інструмент потрібно використати для побудови двох паралельних прямих?
    3. Скільки прямих можна провести через одну точку?
    4. Скільки прямих паралельних до даної прямої можна провести через одну точку?
    5. Що ви знаєте про вертикальні/суміжні кути?
    6. Які прямі називаються паралельними?
  1. Актуалізація ЗУН

Розгляньте малюнки на дошці

Картинки по запросу оптичні ілюзіі паралельні прямі ÐŸÐ¾Ñ…Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение https://naurok.com.ua/uploads/files/68721/23402/23539_html/images/23402.004.png

Дайте відповідь на питання: «Чи перетнуться дані прямі, якщо їх продовжити?»

Я думаю ви знайомі з висловом «Не все то золото, що блищить», відповідна ситуація з нашими малюнками – це оптичні ілюзії, а прямі на малюнках паралельні. Сьогодні на уроці ми навчимося відрізянти паралельні прямі від прямих що перетинаються!

  1. Вивчення нового матеріалу
  • Намалюйте дві паралельні прямі а і b.
  • Перетнемо їх третьою с (січна).
  • Скільки кутів утворилося?
  • Для зручності назвемо їх цифрами.
  • Я даватиму назву пари кутів, а ви спробуєте визначити про яку пару кутів йдеться. Зробимо відповідні записи.
  • Як ви думаєте якими повинні бути відповідні кути, щоб а і b були паралельні?
  • Відкриємо підручник на сторінці 45 і прочитаємо ознаку паралельних прямих та доведемо її.

  1. Закріплення умінь та навичок

Виконання усних вправ за підручником №169, 173.

Виконання письмових вправ № 171, 174, 185

  1. Підведення підсумків уроку

Прийом «Бортжурнал». Учні за бажанням стають «капітанами корабля» та говорять, яку важливу інформацію з теми вони б записали до «бортового журналу».

  1. Домашнє завдання §9, №170, 172, 180.
docx
Додано
4 грудня 2018
Переглядів
1658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку