Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознака паралельності прямих.
Мета: Сформувати знання про кути утворені при перетині паралельних прямих січною, засвоїти ознаку паралельних прямих січною та її наслідки, застосовувати набуті знання на практиці. Розвивати пам'ять, логічне та творче мислення та навички креслення. Виховувати естетичну і мовленнєву культуру.
За підручником Геометрія 7 клас, О.С. Істер. — Київ : Генеза, 2015.
Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознака паралельності прямих.
Мета: Сформувати знання про кути утворені при перетині паралельних прямих січною, засвоїти ознаку паралельних прямих січною та її наслідки, застосовувати набуті знання на практиці. Розвивати пам'ять, логічне та творче мислення та навички креслення. Виховувати естетичну і мовленнєву культуру
Обладнання: креслярське приладдя, картинки з малюнками
Підручник: Геометрія 7 клас, О.С. Істер. — Київ : Генеза, 2015.
Хід уроку
Розгляньте малюнки на дошці
Дайте відповідь на питання: «Чи перетнуться дані прямі, якщо їх продовжити?»
Я думаю ви знайомі з висловом «Не все то золото, що блищить», відповідна ситуація з нашими малюнками – це оптичні ілюзії, а прямі на малюнках паралельні. Сьогодні на уроці ми навчимося відрізянти паралельні прямі від прямих що перетинаються!
Виконання усних вправ за підручником №169, 173.
Виконання письмових вправ № 171, 174, 185
Прийом «Бортжурнал». Учні за бажанням стають «капітанами корабля» та говорять, яку важливу інформацію з теми вони б записали до «бортового журналу».