Франсуа Вієт (1540-1603) Рене Декарт Із історії виникнення поняття “ функція ”
Номер слайду 3
Функція, задана формулою у = ах + вх + с, 2 де а, в, с – числа, х – змінна, називається квадратичною функцією. а ≠ 0,
Номер слайду 4
Практичне застосування квадратичної функції
Номер слайду 5
Номер слайду 6
х у Вершина параболи Нулі функції Перетин з віссю ОУ
Номер слайду 7
х у Функція спадає Функція зростає - ∞ + ∞ хָ
Номер слайду 8
у х уґ + ∞ Область значень
Номер слайду 9
1) Знаходимо вершину функції: Знайдене число підставляємо у формулу і обчислюємо значення функції. 2) Визначаємо напрям гілок параболи. а>0 вітки параболи направлені вверх а<0 вітки параболи направлені вниз
Номер слайду 10
3) Складаємо таблицю. х х вершина у у вершина Надати значення симетричні відносно х вершина 4) Знаходимо нулі функції. (ах + вх + с =0 ) 2
Номер слайду 11
5) Будуємо графік функції. 6) Досліджуємо функцію на зростання, спадання. Знаходимо область значень.
Номер слайду 12
Побудувати графіки функцій За графіками функцій знайти: а) проміжки зростання та спадання; б) область значення функцій; в) проміжки знакосталості ( у > 0, у< 0 ). І) у =2х – 4х – 1; у = -0,5х – х – 0,5; у = х + 4х + 5; ІІ) у = 3х – 9х; у = х – 4; у = - 2х + 8. 2 2 2 2 2 2