Мета уроку. Ввести поняття квадратного рівняння. Класифікувати квадратні рівняння та методи їх розв’язання. Розробити алгоритм розв'язування квадратних рівнянь. Спонукати учнів до самостійного творчого мислення. Виховувати культуру математичного запису. Розвивати логічне мислення та культуру мовлення учнів.
ЬНІРОКННЯЯНВІРОКНАДОДВЕОБОРДНЕЙІНІЛИННКЕМАНЗМОЕІВЕЄЦІТФОКЬЛИСІОНІ123687459 Назва компонента у рівнянні?Значення змінної, при якому рівняння стає правильною рівністю?Рівність, що містить невідому?Рівняння, які мають одні й ті самі корені, або кожне з рівнянь коренів немає?Змінна у рівнянні?Рівняння, яке містить невідому у знаменнику?Дільник в алгебраїчному дробі?Рівняння першого степеня з двома невідомими?Число, яке стоїть перед змінною у рівнянні?style.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.color
Записати квадратне рівняння із заданими коефіцієнтамиа) а = 5, b = –9, с = 4,б) а = 1, b = 2, с = –9,в) а = –1, b = –5, с = 1,г) а = –2, b = 6, с = 0,д) а = 7, b = 0, с = –37,е) а = 10, b = 0, с = 0, 5х2 – 9х + 4 = 0;х2 + 2х –9 = 0;–х2 – 5х + 1 = 0;–2х2 + 6х = 0;7х2 – 37 = 0;10х2 = 0. Вправа «Хто перший»
АЛГОРИТМ РОЗВ’ЯЗУВАННЯНЕПОВНИХ КВАДРАТНИХ РІВНЯНЬв=0ах2+с=0с=0ах2+вх=0в,с=0ах2=0 1. Перенесення с в праву частину рівняння.ах2= -с2. Ділення обох частин рівняння на а.х2= -с/а3. Якщо –с/а>0 -два кореня: х1 = і х2 = - Якщо –с/а<0 – коренів немає Винесення х за дужки: х(ах + в) = 02. Розбиваємо рівняння на два рівносильних рівняння:х=0 і ах + в = 03. Два кореня: х = 0 і х = -в/а1. Ділення обох частин рівняння на а.х2 = 02. Один корінь: х = 0.
1. Квадратним є рівняння:2. Зведеним квадратним є рівняння:3. Неповним квадратним є рівняння:style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Рівняння – це не просто рівність,З однією змінною чи кількома. Рівняння – це думок активність,Це інтелекту боротьба. То ж будьте творчими, активно розвивайтесь,Долайте труднощі у своєму житті,Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь. Вони послужать вам ще в майбутті. Бажаю всім успіхів! style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type