КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ СЕМЕСТР 8 КЛАС АЛГЕБРА

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з алгебри, 8 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

                               

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з алгебри

для  8-х класів

на ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

ІІ семестр

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

8

 

 

 

73

 

(69)

 

 

 

33

 

(32)

 

 

 

 

 

 

40

 

(37)

 

 

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Алгебра: підруч. для 8 кл. загальноосвітн. навч. закл./ Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.

Гісмназія, 2021. – 240 с.

 

Загальна кількість С/р

5

Загальна кількість ТКР

3

Кількість семестрових робіт

1

Загальна кількість ТО

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КТП 8 клас: 2 год на тиждень

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Пр.

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ( 14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   y=x^2,y=√x,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y=x^2,y=√x;

 

Вивчення Теми 2 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК4; КК6; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ3; НЛ4

29.

 

Функція y= та її графік

Учні мають засвоїти властивості даної функції, вміти будувати її графік та застосовувати властивості і графік цієї функції до розв’язування задач

 

30.

 

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

Учні мають знати поняття квадратного кореня, арифметичного квадратного кореня; вміти здобувати квадратний корінь із числа

 

31.

 

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

Учні мають удосконалити вміння здобувати квадратний корінь із невід’ємного числа; вміти знаходити область допустимих значень виразів, що містять квадратні корені; вміти розв’язувати найпростіші ірраціональні рівняння

 

 

 

32.

 

Рівняння = а. Основна тотожність квадратного кореня

 

Самостійна робота №4

Учні мають вміти розв’язувати рівняння даного виду; розуміти зміст основної тотожності квадратного кореня

 

33.

 

Раціональні, ірраціональні та дійсні числа. Числові множини

Учні мають знати поняття раціональних, ірраціональних та дійсних чисел; вміти виконувати класифікацію чисел та найпростіші дії над дійсними числами

 

34.

 

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів

Учні мають засвоїти властивості квадратного кореня; вміти застосовувати властивості квадратних коренів до розв’язування вправ

 

35.

 

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів

Учні мають удосконалити знання  властивостей квадратного кореня; вміння застосовувати властивості квадратних коренів до розв’язування вправ

 

36.

 

ТО5

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів

 

Самостійна робота №5

Учні мають удосконалити знання  властивостей квадратного кореня до розв’язування вправ

 

37.

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

Учні мають вміти виносити множник з-під знака кореня, виконувати відповідні тотожні перетворення

 

38.

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

Учні мають вміти виносити множник з-під знака кореня, виконувати відповідні тотожні перетворення

 

 

39.

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

Учні вміють виконувати тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені; скорочувати дроби, які містять квадратні корені, звільнятись від ірраціональності в знаменнику дробу

 

40.

 

Функція y = , її властивості та графік

Учні мають засвоїти основні властивості даної функції; вміти застосовувати ці властивості до розв’язування задач

 

41.

 

Підготовка до ТКР з теми «Квадратні корені. Дійсні числа»

Учні мають узагальнити і систематизувати знання з даної теми

 

42.

ТО6

Тематична контрольна робота №3 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа»

Перевірити знання учнів з теми «Квадратні корені. Дійсні числа»

 

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ ( 23 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо.

Вивчення Теми 3 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК5; КК6; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ2; НЛ3

43.

 

Аналіз ТКР

Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

Учні мають знати поняття квадратного р-ня, неповного квадратного р-ня; вміти розв’язувати неповні квадратні рівняння

 

44.

 

Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

Учні мають удосконалити знання про означення квадратного р-ня, неповного квадратного р-ня; вміти розв’язувати неповні квадратні рівняння

 

45.

 

Формула коренів квадратного рівняння

Учні мають засвоїти формули коренів квадратного р-ня; вміти розв’язувати квадратні рівняння за допомогою цієї формули

 

46.

 

Формула коренів квадратного рівняння

 

Самостійна робота №6

Учні мають удосконалити вміння розв’язувати квадратні р-ня за допомогою формули; вміти розв'язувати квадратні р-ня з парним другим коефіцієнтом

 

47.

 

Теорема Вієта

Учні мають засвоїти теорему Вієта; вміти застосовувати її до розв’язування задач

 

48.

 

Теорема Вієта

 

Самостійна робота №7

Учні мають удосконалити вміння застосовувати теорему Вієта до розв’язування задач

 

49.

 

Підготовка до ТКР з теми «Формула коренів квадратного рівняння»

Учні мають систематизувати і узагальнити знання з теми «Формула коренів квадратного рівняння»

 

50.

 

ТО7

Тематична контрольна робота №4 з теми «Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»

 

 

Перевірити знання учнів з теми «Формула коренів квадратного рівняння»

 

51.

 

 

Аналіз ТКР

Квадратний тричлен та його корені.

Учні мають знати поняття квадратного тричлена та його коренів

 

52.

 

Розкладання квадратного тричлена на множники

Учні мають засвоїти теорему про розкладання квадратного тричлена на множники; вміти розкладати квадратний тричлен на множники

 

53.

 

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

Учні маютьвміти розв’язувати р-ня, що зводяться до квадратних за допомогою заміни змінної

 

54.

 

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

Учні мають вміти розв’язувати дробово-раціональні рівняння

 

55.

 

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

Самостійна робота №8

Учні мають удосконалити  вміння розв’язувати дробово-раціональні рівняння

 

56.

 

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

Учні повинні мати уявлення про задачу як математичну модуль реальної ситуації; вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь

 

57.

 

Розв’язування задач на рух за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

Учні мають вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь ( зокрема задачі на рух)

 

58.

 

Розв’язування задач на сумісну роботу за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

Учні мають вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь ( зокрема задачі на сумісну роботу)

 

59.

 

Підготовка до ТКР з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

Учні мають узагальнити і систематизувати знання з даної теми

 

60.

 

 

ТО8

Тематична контрольна робота №5 з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

 

Перевірити знання учнів з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

 

61.

 

Повторення. Підготовка до підсумкової к/р

Учні мають повторити та узагальнити знання з вивчених тем за рік

 

62.

 

Повторення. Підготовка до підсумкової к/р

Учні мають повторити та узагальнити знання з вивчених тем за рік

 

63.

 

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Перевірити знання учнів, набуті під час вивчення курсу алгебри за 8 клас

 

64.

 

Аналіз підсумкової роботи

Учні мають проаналізувати виконану роботу та зробити роботу над помилками

 

65.

ТО9

Підсумковий урок

Учні мають узагальнити та зробити висновок стосовно роботи за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку