КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри
для 8-х класів
на ІІ семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
8 |
73
(69) |
33
(32)
|
40
(37)
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Алгебра: підруч. для 8 кл. загальноосвітн. навч. закл./ Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. Гісмназія, 2021. – 240 с. |
Загальна кількість С/р |
5 |
Загальна кількість ТКР |
3 |
Кількість семестрових робіт |
1 |
Загальна кількість ТО |
5 |
КТП 8 клас: 2 год на тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Пр. |
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ( 14 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій y=x^2,y=√x, за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y=x^2,y=√x;
Вивчення Теми 2 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
||||
29. |
|
Функція y= та її графік |
Учні мають засвоїти властивості даної функції, вміти будувати її графік та застосовувати властивості і графік цієї функції до розв’язування задач |
|
30. |
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
Учні мають знати поняття квадратного кореня, арифметичного квадратного кореня; вміти здобувати квадратний корінь із числа |
|
31. |
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
Учні мають удосконалити вміння здобувати квадратний корінь із невід’ємного числа; вміти знаходити область допустимих значень виразів, що містять квадратні корені; вміти розв’язувати найпростіші ірраціональні рівняння
|
|
32. |
|
Рівняння = а. Основна тотожність квадратного кореня
Самостійна робота №4 |
Учні мають вміти розв’язувати рівняння даного виду; розуміти зміст основної тотожності квадратного кореня |
|
33. |
|
Раціональні, ірраціональні та дійсні числа. Числові множини |
Учні мають знати поняття раціональних, ірраціональних та дійсних чисел; вміти виконувати класифікацію чисел та найпростіші дії над дійсними числами |
|
34. |
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів |
Учні мають засвоїти властивості квадратного кореня; вміти застосовувати властивості квадратних коренів до розв’язування вправ |
|
35. |
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів |
Учні мають удосконалити знання властивостей квадратного кореня; вміння застосовувати властивості квадратних коренів до розв’язування вправ |
|
36. |
ТО5 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів
Самостійна робота №5 |
Учні мають удосконалити знання властивостей квадратного кореня до розв’язування вправ |
|
37. |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
Учні мають вміти виносити множник з-під знака кореня, виконувати відповідні тотожні перетворення |
|
38. |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
Учні мають вміти виносити множник з-під знака кореня, виконувати відповідні тотожні перетворення
|
|
39. |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
Учні вміють виконувати тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені; скорочувати дроби, які містять квадратні корені, звільнятись від ірраціональності в знаменнику дробу |
|
40. |
|
Функція y = , її властивості та графік |
Учні мають засвоїти основні властивості даної функції; вміти застосовувати ці властивості до розв’язування задач |
|
41. |
|
Підготовка до ТКР з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
Учні мають узагальнити і систематизувати знання з даної теми |
|
42. |
ТО6 |
Тематична контрольна робота №3 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
Перевірити знання учнів з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ ( 23 год) Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо. Вивчення Теми 3 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
||||
43. |
|
Аналіз ТКР Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
Учні мають знати поняття квадратного р-ня, неповного квадратного р-ня; вміти розв’язувати неповні квадратні рівняння |
|
44. |
|
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
Учні мають удосконалити знання про означення квадратного р-ня, неповного квадратного р-ня; вміти розв’язувати неповні квадратні рівняння |
|
45. |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
Учні мають засвоїти формули коренів квадратного р-ня; вміти розв’язувати квадратні рівняння за допомогою цієї формули |
|
46. |
|
Формула коренів квадратного рівняння
Самостійна робота №6 |
Учні мають удосконалити вміння розв’язувати квадратні р-ня за допомогою формули; вміти розв'язувати квадратні р-ня з парним другим коефіцієнтом |
|
47. |
|
Теорема Вієта |
Учні мають засвоїти теорему Вієта; вміти застосовувати її до розв’язування задач |
|
48. |
|
Теорема Вієта
Самостійна робота №7 |
Учні мають удосконалити вміння застосовувати теорему Вієта до розв’язування задач |
|
49. |
|
Підготовка до ТКР з теми «Формула коренів квадратного рівняння» |
Учні мають систематизувати і узагальнити знання з теми «Формула коренів квадратного рівняння» |
|
50. |
ТО7 |
Тематична контрольна робота №4 з теми «Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»
|
Перевірити знання учнів з теми «Формула коренів квадратного рівняння» |
|
51. |
|
Аналіз ТКР Квадратний тричлен та його корені. |
Учні мають знати поняття квадратного тричлена та його коренів |
|
52. |
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
Учні мають засвоїти теорему про розкладання квадратного тричлена на множники; вміти розкладати квадратний тричлен на множники |
|
53. |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
Учні маютьвміти розв’язувати р-ня, що зводяться до квадратних за допомогою заміни змінної |
|
54. |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
Учні мають вміти розв’язувати дробово-раціональні рівняння |
|
55. |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних Самостійна робота №8 |
Учні мають удосконалити вміння розв’язувати дробово-раціональні рівняння |
|
56. |
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
Учні повинні мати уявлення про задачу як математичну модуль реальної ситуації; вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь |
|
57. |
|
Розв’язування задач на рух за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
Учні мають вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь ( зокрема задачі на рух) |
|
58. |
|
Розв’язування задач на сумісну роботу за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
Учні мають вміти розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь ( зокрема задачі на сумісну роботу) |
|
59. |
|
Підготовка до ТКР з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» |
Учні мають узагальнити і систематизувати знання з даної теми |
|
60. |
ТО8 |
Тематична контрольна робота №5 з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»
|
Перевірити знання учнів з теми «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» |
|
61. |
|
Повторення. Підготовка до підсумкової к/р |
Учні мають повторити та узагальнити знання з вивчених тем за рік |
|
62. |
|
Повторення. Підготовка до підсумкової к/р |
Учні мають повторити та узагальнити знання з вивчених тем за рік |
|
63. |
|
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
Перевірити знання учнів, набуті під час вивчення курсу алгебри за 8 клас |
|
64. |
|
Аналіз підсумкової роботи |
Учні мають проаналізувати виконану роботу та зробити роботу над помилками |
|
65. |
ТО9 |
Підсумковий урок |
Учні мають узагальнити та зробити висновок стосовно роботи за рік |
|