Презентація "Квадратні рівняння"

Про матеріал
Презентація до бінарного уроку-дослідження математичних компетентностей при застосуванні різних видів пам'яті
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Квадратні рівняння Мета уроку: Дослідження математичних компетентностей при застосуванні різних видів пам'яті

Номер слайду 2

Якщо втрачаєш інтерес до всього, то втрачаєш і пам’ять. Гете В. Ніколи не втрачай терпіння – це останній ключ, що відкриває двері. А. де Сент - Екзюпері

Номер слайду 3

«Бажання + Прагнення = Успіх» Девіз уроку:

Номер слайду 4

Домашнє завдання. Завдання Відповіді 1.5х2-х-6=0 ПМ) х1=-1, х2=-1/2; 2. х2+23х-24=0 АЬ) х1=-6, х2=1; 3.2х2+3х+1=0 МТ) х1=-1, х2=1,8; 4. х2-37х-38=0‘Я) х1=1, х2=5/13; 5.13х2-18х+5=0 ЯП) х1=-1, х2=1,2; 6.5х2-4х-9=0 ТА) х1=-24, х2=1; 7. х2+5х-6=0 Ь‘) х1=-1, х2=38;

Номер слайду 5

Номер слайду 6

1. Допомога2. Погані друзі 3. Сприятливі умови 4. Гарний настрій 5. Неуважність 6. Віра в себе 7. Гарна пам’ять 8. Наполегливість9. Підтримка 10. Міцне здоров'я Піраміда успіху знань

Номер слайду 7

Підготовчий етап закінчився. Молодці!Усні вправи. Вказати значення коефіцієнта а в квадратних рівняннях: Які з рівнянь – квадратні ?Знайти помилку у твердженнях:

Номер слайду 8

Які з рівнянь – квадратні ?1) х2+2х-5 = 0,2) 8х3 - 3х+2 = 0,3) х3+2х-1=0,4) х4-5х²-6 = 0,5) х4+3х² - 4 = 0,6) 5- 9х2+4х=0. Усні вправиstyle.colorfillcolorfill.typefill.onppt_cstyle.colorfillcolorfill.typefill.onppt_c

Номер слайду 9

2. Вказати значення коефіцієнта а в квадратних рівняннях:1) 2х4 + 3х + 8 = 0,2) 2х2 + 3х3 +х = 0, 3) 7х2 + 3 = 0,4) -2х = 0,5) х5 + 2х3 - 3 = 0,6) 2х +9х2 + 8 = 0.79

Номер слайду 10

3. Знайти помилку у твердженнях:1) Коренями рівняння х2-7х+6=0 є числа -1 і -6.2) Якщо числа 9 і 5 є коренями рівняння, то воно має вигляд : х2 - 4х + 45=0.

Номер слайду 11

Роби конспект усього, чим займаєшся, і вчи його напам'ять. Щодня вчи вірші тією мовою, яку погано знаєш. Повторюй увечері все те, про що дізнався протягом дня. Щотижня, щомісяця і щороку екзаменуй себе з усього того, чим займався; Якщо ж виявиш, що щось забув, починай спочатку. Правила для розвитку пам'яті

Номер слайду 12

Контроль теоретичних знань за допомогою тестової оболонки

Номер слайду 13

Словесно-логічна пам'ять

Номер слайду 14

Мозковий штурм

Номер слайду 15

РУХОВА (МОТОРНА) ПАМ'ЯТЬ

Номер слайду 16

І рівень. На шлях із села до міста, що дорівнює 10 км, один мотоцикліст витрачає на 20 хв більше, ніж другий, оскільки його швидкість на 10 км/год менша від швидкості другого. Знайдіть швидкість руху кожного мотоциклістаІІ рівень Моторний човен рухався річкою з власною швидкість 10 км/год. Таким чином він проплив 18 км за течією та 14 км проти течії, витратив­ши 3 год 15 хв. Необхідно знайти швидкість течії річки, щоб визначити час, що знадобиться для наступного запливу.

Номер слайду 17

{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Із села до міста. Відстань. Швидкість. ЧасІ мотоцикліст10хІІ мотоцикліст1010 + х2 хв =   год

Номер слайду 18

ІІ рівень1810+х + 1410−х = 3 14  13х2 – 16х – 20 = 0 D = 256 +1040 = 1296х1 = - 59  х2 = 2. Розв'язання

Номер слайду 19

Тест на пам’ять!6 квадратів по 5 точок на кожному – запам'ятай їх розташування!

Номер слайду 20

с. Перевір свою увагу і пам'ять30 точок – 30 секунд для запам'ятовування

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

Номер слайду 22

ОБРАЗНА ПАМ'ЯТЬ ЛЮДИНИ

Номер слайду 23

Задача (І рівень). Випускники школи вирішили обмінятися між собою світлинами на пам’ять. Скільки було випускників, якщо полічивши всі світлини, їх виявилося 240?Задача (ІІ рівень). У футбольному турнірі зіграно 480 матчів, причому кожна команда грала з усіма іншими на своєму та на чужому полі по одному разу. Скільки всього футбольних команд брало участь у турнірі?Уяви та розв‘яжи!

Номер слайду 24

ЕМОЦІЙНА ПАМ'ЯТЬ ЛЮДИНИrrrr

Номер слайду 25

Питання 5.1051112131415987654321http://edu-teacherzv.ucoz.ruх2-9х+14=0 Відповідь. Натисни, щоб з’явилася куля. Скласти квадратне рівняння за його коренями: 2 і 7.r

Номер слайду 26

109111213141598764321 Питання 9.http://edu-teacherzv.ucoz.ru. Рівняння х2 + рх + 24 = 0 має корінь х1 = 8. Знайти р і другий корінь.х2=3,р=-11. Відповідь. Натисни, щоб з’явилася куляr

Номер слайду 27

Поради, виходячи з кривої забування: перше повторення повинно відбуватися через 15-20 хв. після заучування;наступне повторення краще виконати через 8-9 год. (краще перед сном або зранку);готуючи відповідальний матеріал, повторити його заздалегідь за 24 години.

Номер слайду 28

Установіть відповідність між рівнянням (1-4) та його коренями (А-Д).1. 4х2=0 А) 3; 42. х2 -7х + 12 = 0 Б) 03. 9х – 3х2 = 0 В) 0,44. 100х2 – 9 = 0 Г) - 0,3; 0,3 Д) 0; 3

Номер слайду 29

Підіб’ємо підсумки. Дайте відповідіна запитання. Які значення може приймати дискримінант?Що таке дискримінант?Скільки видів неповних квадратних рівнянь існує?Якщо Д>0, то скільки коренів має рівняння?Яке квадратне рівняння називається зведене?Сформулювати теорему Вієта.

Номер слайду 30

Підіб’ємо підсумки. Дайте відповідіна запитання. Як називається пам’ять почуттів?Що таке пам’ять ?З якими сенсорними системами пов’язана образна пам’ять?Чи бажаєте ви знати як потрібно розвивати пам’ять?Яка основна властивість пам’яті?Назвати види пам’яті.

Номер слайду 31

Домашнє завдання Алгебра. Повторити розділ ІІІ (ст. 170-214), підібрати по одній задачі творчого характеру. Учням з достатнім та високим рівнями засвоєння знань - картки за варіантами. Біологія. Повторити параграф 50. rrrr

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
6 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку