Презентація "Квіти - окраса життя."

Про матеріал
Моя презентація знайомить із загальношкільним проектом "Квіти - окраса життя." Вона показує необхідність проведення таких проектів для реалізації завдань НУШ. Наш проект згуртував та об’єднав учнів, батьків та вчителів. Спільна робота навчила цінувати сильні сторони оточуючих, слухати й чути, бути творчим, не боятися бути генератором ідей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

вереснь 2018 року - старт нуш . Одним із ключових елементів НУШ є педагогіка партнерства, що полягає у взаємоповазі між учителем, учнями та батьками та умінні вирішувати спільні проблеми.

Номер слайду 2

Щоб навчитися умінню вирішувати спільну місію у нашій школі 25 лютого розпочато роботу над загальношкільним проектом «Квіти – окраса життя ».

Номер слайду 3

Задача сучасної школи зробити так, щоб батьки щиро цікавились її проблемами та разом їх вирішували. Щоб кожен учень пишався своєю школою та із задоволенням йшов здобувати знання.

Номер слайду 4

Метод проектів. Найкраще педагогіка партнерства розвивається завдяки методу проектів, який є найдієвішим підходом для розвитку наскрізних умінь, дозволяє залучити не тільки учнів і вчителів, а й батьків, об'єднати всю школу і поступово створити креативну спільноту, яка може мати вплив на життя школи, села, громади, адже ми виховуємо відповідальних, небайдужих громадян.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Підготовчий етапІ етап. Визначення теми та мети проекту. Вибір представників від кожного класу. Визначення спільної місії. Постановка завдання. Обговорення можливих джерел інформації. Формулювання проблемних питань. Обговорення плану роботи учнів.

Номер слайду 7

На спільній нараді голосуванням визначили назву проекту.

Номер слайду 8

Квіти – окраса життя

Номер слайду 9

Мета проекту Вчити учнів усно та письмово виражати й доводити власну думку, критично й системно мислити, логічно обгрунтовувати свою позицію,співпрацювати з іншими людьми. Виховувати повагу до чужої думки, взаємопідтримку, толерантність, любов до рідної природи. Розвиток у дітей творчості, ініціативності, вміння керувати своїми емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення.

Номер слайду 10

Склали правила проекту1. Приходити вчасно.2. Говорити по черзі.3. Поважати думку інших.4. Поводитися ввічливо.5. Бути активними.6. Проблеми вирішувати мирно.7. Всі справи доводити до кінця.8. Думки висловлювати лаконічно, чітко.

Номер слайду 11

Обрали представників від кожного класу

Номер слайду 12

Визначили спільну місію. Озеленення квітників

Номер слайду 13

Завдання проекту. Вивчити різноманітність багаторічних квітів. Підібрати квіткові рослини для клумб. Ознайомити дітей з прекрасним світом квітів. Виховувати бажання працювати на землі. Розвивати екологічне мислення і творчу уяву пошуково-дослідницької діяльності. Вчити помічати красу рідної природи.

Номер слайду 14

ІІ етап Практично - виконавчий1. Батьківські збори.1 березня в нашій школі відбулися батьківські збори, на яких вся увага акцентувалась на педагогіці партнерства. Про це говорила у виступі директор школи Гошина Н. А., наголосивши, що для того, щоб зі школи вийшов компетентний випускник, потрібна співпраця вчителів, батьків та учнів.

Номер слайду 15

Ознайомили батьків з проектом «Квіти - окраса життя». Було вирішено, яку саме допомогу вони надаватимуть дітям.

Номер слайду 16

Наостанок учителі та батьки створили модель випускника НУШ

Номер слайду 17

2. Формування творчих груп. На спільному засіданні сформували такі творчі групи: «дослідники», «графічні дизайнери», «дизайнери інтер’єру», «піарники», «логісти», «журналісти», «фінансисти». До кожної групи долучили вчителя-наставника. Роль учителя не ключова, допомога за потреби.

Номер слайду 18

Робота Творчих груп. Найважливіша роль в нашому проекті належить учням початкових класів. Вони були дослідниками.

Номер слайду 19

Досліджували Багаторічні квіти

Номер слайду 20

Вирішили посадити

Номер слайду 21

Термін і глибину посадки квітів

Номер слайду 22

Види Добрив

Номер слайду 23

Відчутну допомогу під час досліджень багаторічних квітів, термін і глибину їх посадки, види добрив надавали дітям батьки.

Номер слайду 24

Ґрунт. Особливо цікавими були досліди над зразками ґрунту.

Номер слайду 25

Дослідили:1. В ґрунті є повітря

Номер слайду 26

2. В ґрунті є вода та перегній

Номер слайду 27

3. Наявність в ґрунті піску та глини

Номер слайду 28

4. В ґрунті є Мінеральні солі

Номер слайду 29

Почуття невпинної радості охоплювало дітей від зроблених своїми руками відкриттів. Вони відчували важливість своєї місії для здійснення спільної справи.

Номер слайду 30

Найменші учасники проекту створили виставку малюнків та колажі про вивчені багаторічні квіти

Номер слайду 31

«Графічні дизайнери» та «дизайнери інтер’єру»Робота творчих груп «Графічні дизайнери» та «Дизайнери інтер’єру» показали свою креативність та творчість. Діти мали високу працездатність, терплячість, вміння працювати в команді. Їхні роботи були яскравими та неповторними.

Номер слайду 32

«Піарники» Учасники цієї групи розвішували оголошення, розносили запрошення.Їх завдання якомога більше людей запросити на свято (особливо батьків, друзів, сусідів). Діти були ввічливими, пунктуальними, своєчасно розповсюджували інформацію.

Номер слайду 33

«Журналісти»Важлива роль в проекті належить «журналістам ». Перед ними стояли відповідальні завдання: висвітлювати події, писати тексти для соціальних мереж, фотографувати, брати інтерв’ю. Деякі завдання вони виконували вперше, але в них це вдалося!

Номер слайду 34

«Логісти» "Логісти" за допомогою інтернет-ресурсів провели пошук сайтів із доступними для нас цінами на троянди.

Номер слайду 35

«Фінансисти»Складання кошторису - це один із важливих етапів роботи над проектом "Квіти - окраса життя", так як треба визначитися з тим, на що саме необхідно зібрати кошти і скільки. Цим займалися «фінансити». Діти разом із Білім С. Г., головою батьківського комітету, мамою учня 9 класу, яка має досвід у цій справі склали кошторис для проекту, а також вирішили організувати майстер – класи, на яких зібрати кошти для придбання троянд.

Номер слайду 36

Конкурс на кращий план квітників. Цікаво для дітей пройшов конкурс на кращий план квітників. Під час оцінювання враховували симетричність , точність розрахунків, вибір колірних відтінків. Найвдалішими стали плани учнів 8 класу.

Номер слайду 37

18 березня учасники проекту розпочали готувати квітники до посадки квітів. Вони перекопали їх, довезли ґрунту, розмітили та засадили квітами, які подарували школі батьки.

Номер слайду 38

Так приємно було дивитися на дитячу метушню. Діти відчували себе справжніми господарями, відповідальними за реалізацію проекту. Ми прислухалися до їхніх пропозицій, дали їм змогу проявляти ініціативу, самостійно приймати рішення. Нам залишилося посадити троянди, але вже зараз ми з гордістю можемо сказати : «Наші діти - найкращі! Вони люблять свою школу, село, а найголовніше - вміють творити і цінувати красу!»

Номер слайду 39

Чому проведення таких проектів важливо?Допомагають зрозуміти дітям справді ціннісні речі :- моя хата не скраю;- я можу впливати на своє життя та оточення;- зміни починаються з мене;Спільна робота навчає цінувати сильні сторони оточуючих, слухати й чути, бути творчим, не боятися бути генератором ідей. Цього нас і вчить НУШ.

Номер слайду 40

Наш проект став дійсно загальношкільним. Він об’єднав і згуртував учнів, батьків та вчителів. Ми можемо зі впевненістю сказати, що він є : унікальний, ефективний, незамінний!

Номер слайду 41

Зараз ми запрошуємо вас на наступне завдання ІІ етапу нашого проекту – збір коштів. Нас чекає «Ярмарок творчості». За бажанням ви зможете взяти участь у таких майстер – класах: 1. Петриківський розпис (розписування кухонних дощечок).2. «Краса своїми руками» (виготовлення натурального мила ручної роботи ).3. «Тюльпани – квіти любові та щастя» (виготовлення тюльпанів з гофрованого паперу).4. Вироби з тіста. «Весняний жайворонок».5. «Спомин про зиму» (виготовлення інтер’єрної ляльки)

pptx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку