Власюк О. М., «Лепбук, як засіб навчання» – Ізяслав, 2020р. Автор: Власюк О. М., вчитель початкових Ізяславського НВК «ЗОШ І ступеня – дитячі ясла-садок №3»Рецензенти: Денисевич Г. В. – методист початкових класів методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміністраціїШумовська Л.І.- директор Ізяславського НВК «ЗОШ І ступеня – дитячі ясла-садок №3»Рекомендовано рішенням ради райметодкабінету відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміістрації (протокол №___від_____р.)
Номер слайду 3
План. Вступ. Створюємо лепбуки : 1 клас 2.1.«Мій день»2.2. « Правила поведінки за столом»2.3. «День родини»
Номер слайду 4
Лепбук - це цікава папка-книжка для дітей, яка складається, закривається, скручується та присвячена якій-небудь певній темі. Слово «лепбук» - утворене з двох слів lep-коліна та book -книга, отже це книга, яку кладуть на коліна. Вона більше нагадує папку, адже замість сторінок у ній кишеньки, складанки, міні-книжечки із сюрпризами тощо. Отже, лепбук – це тематична папка. Тематична, тому що присвячена відповідній темі, а папка, тому що має вигляд теки. Цю папку можна завжди наповнювати чимось новим та цікавим.
Номер слайду 5
Створення лепбуку - це процес пошуку, опрацювання та збереження суттєвої та цікавої інформації в незвичній формі. Лепбук дозволяє узагальнити та систематизувати знання з певної теми, сприяє формуванню цілісної картини світу. Лепбук використовують для:повторення та закріплення навчального матеріалу;організації учнівських презентацій (у парах, групах);формувального оцінювання в якості портфоліо;навчання учнів молодших класів.
Номер слайду 6
Різновиди тематичних папок. В залежності від призначення: В залежності від форми:· навчальні;· ігрові;· вітальні, святкові;· автобіографічні (папка-звіт про якусь важливу подію в житті дитини: подорож, похід в цирк, тощо)· стандартна книжка з двома розворотами;· папка з 3-5 розворотами;· книжка-гармошка;· фігурна папка.
Номер слайду 7
Робота над створенням лепбука базується на таких принципах: Діяльності – стимулювання дітей до активного пошуку нових знань в спільній діяльності з дорослим, в грі і в самостійній діяльності. Варіативності – надання дитині можливості для оптимального самовираження через здійснення права вибору, самостійного виходу з проблемної ситуації. Креативності – створення ситуацій, в яких дитина може реалізувати свій творчий потенціал через спільну й індивідуальну творчу діяльність.
Номер слайду 8
Основні функції лепбука1. Лепбук – активізує у дітей інтерес до пізнавальної діяльності.2. Надає можливість кожній дитині проявити себе!3. Допомагає краще зрозуміти, запам'ятати інформацію.4. Дозволяє зберегти і систематизувати зібраний матеріал.5. Це просто цікаве і творче завдання.
Номер слайду 9
З чого почати
Номер слайду 10
Організація роботи для виготовлення лепбуку:1 етап. Виготовляємо форми та розміщуємо інформацію.- Розглядаємо і виготовляємо міні-книжечки, які стануть частиною лепбуку;- Розглядаємо і виготовляємо чарівні кишеньки, розміщуємо в них картки;- Створюємо об`ємні аплікації з паперу.
Номер слайду 11
2 етап. Створюємо лепбук за інструкцією вчителя: Розміщуємо назву теми і малюнок;Формуємо кластери;Розподіляємо підібрану інформацію по площині лепбука;Добираємо різні форми для представлення підібраної інформації;Створюємо та розміщуємо інформаційні блоки. 3 етап. Створюємо лепбук самостійно (індивідуально, в парах, групах).
Номер слайду 12
Створюємо лепбук. Мій день. Правила поведінки за столом. День родини1 клас