З досвіду роботи "Новий освітній простір НУШ"

Про матеріал
Матеріал "Новий освітній простір "Від ідеї до реалізації" містить опис організації освітнього простору для учнів початкової школи відповідно до сучасних вимиг, які допомагають учням самореалізуватися, розкрити свою особистість.
Перегляд файлу

«Криничанський заклад загальної середньої  освіти  І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

 

 

 

 

 

 

http://pedpresa.com.ua/wp-content/uploads/2012/05/%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D0%B7%D1%96%D1%8F.jpg

                              

Учитель початкових класів:

  Овчаренко Ольга Василівна

 

2019 р.

 

Пов’язане зображенняОсобливості та приклади оформлення класу відповідно до вимог Нової української школи.

НУШ – це не тільки відсутність купи підручників та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника

Освітній простір — це трохи більше, ніж облаштування. Його головний принцип — те, що ми бачимо в класі, має відображати події, які відбуваються, а також висвітлювати особливості школярів та вчителів, які там навчаються і навчають. Створити умови для саморозвитку та самореалізації кожної особистості.

E:\фото 1 клас\P90607-103405.jpg       E:\фото 1 клас\P90503-114027.jpg

 

Новий освітній простір – чудовий шанс дати волю власній фантазії та створити клас своєї мрії, в якому буде зручно і вчителю, і дітям. Саме таку мету я ставила перед собою плануючи облаштування освітнього середовища для майбутніх першокласників.

У класі було створено тематичні центри:

1. Центр навчально-пізнавальної діяльності. 

Саме тут діти здійснюють свої перші відкриття та роблять упевнені кроки у навчанні. Цей осередок містить все необхідне для вивчення нової теми та предмету загалом: стенди , на яких можна розміщувати тематичні таблиці,  діаграми для наочного висвітлення теми, портрети видатних діячів, книжки.

C:\Users\Овчаренко\Pictures\IMG_20151127_081911.jpgC:\Users\Овчаренко\Pictures\IMG_20151127_114614.jpgE:\фото 1 клас\P90607-103623.jpg

 

У цьому центрі  розміщені мобільні парти, які можна легко переміщувати для зручної парної, групової чи індивідуальної роботи учнів.

E:\фото 1 клас\P90517-122755.jpg

До складу центру входять звичайна, маркерна та магнітна дошки.

2. Центр новин

Для  розміщення інформації, яка безпосередньо стосується життя класу, у класі є мобільний стенд на якому висвітлюється різноманітна інформація: класний куточок, календар днів народжень учнів, розклад уроків, план цікавих позаурочних заходів.

 

E:\фото 1 клас\P80820-105705.jpg     E:\фото 1 клас\P90607-103328.jpg

 

На стенді діти висвітлюють щоденні новини, календар погоди, інформацію про тематичні тижні,  проекти, загальношкільні заходи, прогноз погоди та ін.

 

F:\Флешка\Фото\Бібліотека\Фото бібліотека 2013 - 14 н.рік\Файл 00049.jpg

3. Центр відкриттів

Це  справжній куточок досліджень.

E:\фото 1 клас\P90607-103641.jpgE:\фото 1 клас\P90423-132827.jpg

У відділеннях шафи  стоять методичні матеріали, книги та предмети, які діти використовують під час уроків.

E:\фото 1 клас\P90607-103717.jpgШколярі можуть їх спокійно взяти і так само без нагадувань поставити назад.

 

 

 

 

 

 

 

E:\фото 1 клас\P90607-103717.jpgМатеріали зручно розташовані, щоб учні мали до них легкий доступ, адже серед молодших школярів дуже багато кінестетиків, яким треба доволі часу, щоб пізнавати через дотик.

4. Центр читання

У класі облаштована міні-бібліотечка, де можна швидко знайти цікаву чи співзвучну з темою уроку літературу.  Кожна дитина щодня зможе самостійно обирати саме ту книгу, яка їй до вподоби.

E:\фото 1 клас\P80820-105626.jpg E:\фото 1 клас\P90218-130134.jpg

Книги розміщені у великих коробках за темами. Завдяки допомогі батьків бібліотечка поповнюється новими, сучасними, яскравими книжками на різні теми, які задовольняють інтереси дітей класу.

5. Центр матеріалів

Творчий підхід до завдань та життя в цілому – одна з обов’язкових компетентностей, які має розвивати НУШ. Отже, і куточок для відповідних занять має бути облаштований на вищому рівні. І на перший план, звісно, виходять такі фактори як зручність користування та яскравий красивий дизайн, що спонукатиме дітей до власної творчості.

Згідно з рекомендаціями МОН, у цьому осередку зберігається все необхідне для дитячої творчості. А саме: альбоми для малювання, фарби, олівці, пластилін, кольоровий папір та безліч інших матеріалів. Зберігаються вони в яскравих підставках зроблених власноруч дітьми  та їх батьками.

Також тут ми організовуємо виставки дитячих робіт. Дітям дуже приємно демонструвати свої творчі роботи.

E:\фото 1 клас\P80907-103754.jpg

6. Ігровий центр

 Ми в класі облаштували великий стіл , який має особливу поверхню, на якій можна малювати, наприклад, крейдою.

Наш мобільний стіл ми використовуємо для гри. Діти бавляться в різноманітні настільні ігри, складають пазли

. E:\фото 1 клас\P90607-103423.jpg

Ми проводимо багато цікавих колективних ігор на згуртування, пізнавальних вікторин та конкурсів.

E:\фото 1 клас\P90521-103809.jpg

E:\фото 1 клас\P90503-113911.jpg

 

7. Комунікативний центр

В цьому центрі облаштована «Дошка настрою», на якій кожен учень вказує свій настрій на початок дня та на протязі дня.

E:\фото 1 клас\P80820-105748.jpg       E:\фото 1 клас\P90607-103412.jpg

E:\фото 1 клас\P90607-103551.jpg

Завдяки цьому можна відслідковувати, як змінюється настрій дітей.

Сучасний освітній простір обов’язково передбачає зону, де можна постелити килим . Килимок став центром зони для відпочинку та спілкування. Тут ми спілкуємося  з дітьми, проводимо ранкове коло,налаштовуємося на робочий день,  граємо в ігри, які роблять клас справжньою командою, і тут же учні просто трохи відпочивають, або, якщо є необхідність, усамітнюються. У кінці дня обговорюємо події, підбиваємо підсумки дня.

E:\фото 1 клас\P80820-105723.jpg

8. Осередок вчителя.

Саме ця зона є прикладом для учнів, як необхідно облаштовувати своє робоче місце. Зручний стіл із ящиками, стілець, шафи для дидактичних матеріалів, все систематизовано  та упорядковано.

E:\фото 1 клас\P90307-080508.jpg

Навчальне середовище має постійно змінюватися й доповнюватися протягом навчального року.

 

Експериментуємо та шукаємо нові ідеї! Усе найцікавіше ще попереду!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шаля Клавдія Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
2333
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку