Презентація "Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності в поезії "Кольорові миші".

Про матеріал
Презентація підійде для проведення мультимедійного уроку в 7 класі на тему: "Поезія Ліни Костенко".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності в поезії “Кольорові миші”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Міркуймо разом: Чи відомий вам вислів “сіра миша” ? Що він означає?Звичайна людина, що нічим не відрізняється від інших

Номер слайду 4

Мозковий штурм. За назвою вірша Л. Костенко визначте, хто його герої. Чи бувають миші кольоровими?Спробуйте виготовити їх власноруч

Номер слайду 5

Майстер - клас

Номер слайду 6

Читаємо поезію “Кольорові миші” Давно,іще в шістсот якомусь році,ну, цебто більш як три віки тому,коли носили шпаги ще при боціі розважали стратами юрму,коли відьом палили при народі,коли наук не знали ще ладом, —кажу, давно, кажу, у Вишгородіпідсудна Анна стала пред судом. Було тій Анні, може, десять рочків,Її привів розлючений сусід. Багряне листя, кілька тих листочків,останнє листя із кленових вітбуло на стіл покладене, як доказ,і шаруділо тихо на сукні. Осіннє сонце, яблуко-недоквас,стояло в голих кленах у вікні.

Номер слайду 7

“Кольорові миші” І той сусід сказав тоді у тиші:— Панове судді! Я її привів. Вона робила... кольорові мишіз оцих ось жовтих і сухих листків. Ото складе листочок до листочка,два рази хукне — так і побіжать. У мене діти, в мене син і дочки,у них цяцьки так жужмом і лежать. Вони були нормальні і здорові,а ця чаклунка збила їх з пуття. Вночі їм сняться миші кольорові. Од тих мишей немає нам життя!

Номер слайду 8

“ Кольорові миші” Тоді суддя в судейській чорній мантіїсказав:— Життя — це справа без гарантії. Чаклунок ми караєм по закону. Перехрестіться, пане, на ікону. Скажіть суду: вона із димарявночі літала чи згасила зірку?Чи вам ті миші згризли сухаря,а чи прогризли у підлозі нірку?Сусід сказав, що миші ті якразтакої шкоди не чинили зроду,що в господарстві наче все гаразд,а йдеться швидше про моральну шкоду. Суддя спитав: — Вони на вас гарчать?— Та, — каже, — ні. Але вони яскраві. —Два рази хукнув писар на печать. Сиділа тихо дівчинка на лаві. Був сірий день. І сірий був сусід.І сірий стіл. І сірі були двері.І раптом нявкнув кольоровий кіт. Залив чорнилом вирок на папері.r

Номер слайду 9

Робота над змістом вірша (запитання для самоперевірки)(більш як три віки тому)(Вишгороді)(Анна)(із жовтих і сухих листків)1. Коли відбувалися події, згадані у вірші? 2. В якому місті відбувалися події ? 3. Як звали дівчинку? 4. Із чого дівчинка робила кольорових мишей? 5. У чому звинувачували дівчинку? (у чаклунстві)6. Якої шкоди завдали кольорові миші сусідові? (моральної)7. Яким був вирок судді? (невідомо)8. Чому ми не дізнаємося, яким був вирок? (кольоровий кіт залив його чорнилом)9. Про що цей вірш? (про творчу уяву, нестандартність мислення)style.colorfillcolorfill.typerrrrrrrrr

Номер слайду 10

Використані джерела:http://www.kharkivosvita.net.ua/taxonomy/term/216/allhttp://semeynaya-kuchka.ru/myshka-iz-bumagi-55-podelok-s-myshami/https://www.youtube.com/watch?v=VLMdc. SFWsc8&app=desktophttps://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5763https://gazeta.ua/articles/history-journal/_divchinka-mozhe-stati-vidmoyu-yakscho-vona-yiyi-mati-i-baba-narodilisya-poza-shlyubom/443756https://moreremonta.info/strojka/kak-sdelat-origami-iz-bumagi-zhivotnyh-video/https://www.pinterest.com/pin/514536326174594895/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бурамбаєва Оксана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Старко Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 липня 2021
Переглядів
13085
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку