Читаємо поезію “Кольорові миші” Давно,іще в шістсот якомусь році,ну, цебто більш як три віки тому,коли носили шпаги ще при боціі розважали стратами юрму,коли відьом палили при народі,коли наук не знали ще ладом, —кажу, давно, кажу, у Вишгородіпідсудна Анна стала пред судом. Було тій Анні, може, десять рочків,Її привів розлючений сусід. Багряне листя, кілька тих листочків,останнє листя із кленових вітбуло на стіл покладене, як доказ,і шаруділо тихо на сукні. Осіннє сонце, яблуко-недоквас,стояло в голих кленах у вікні.
“Кольорові миші” І той сусід сказав тоді у тиші:— Панове судді! Я її привів. Вона робила... кольорові мишіз оцих ось жовтих і сухих листків. Ото складе листочок до листочка,два рази хукне — так і побіжать. У мене діти, в мене син і дочки,у них цяцьки так жужмом і лежать. Вони були нормальні і здорові,а ця чаклунка збила їх з пуття. Вночі їм сняться миші кольорові. Од тих мишей немає нам життя!
“ Кольорові миші” Тоді суддя в судейській чорній мантіїсказав:— Життя — це справа без гарантії. Чаклунок ми караєм по закону. Перехрестіться, пане, на ікону. Скажіть суду: вона із димарявночі літала чи згасила зірку?Чи вам ті миші згризли сухаря,а чи прогризли у підлозі нірку?Сусід сказав, що миші ті якразтакої шкоди не чинили зроду,що в господарстві наче все гаразд,а йдеться швидше про моральну шкоду. Суддя спитав: — Вони на вас гарчать?— Та, — каже, — ні. Але вони яскраві. —Два рази хукнув писар на печать. Сиділа тихо дівчинка на лаві. Був сірий день. І сірий був сусід.І сірий стіл. І сірі були двері.І раптом нявкнув кольоровий кіт. Залив чорнилом вирок на папері.r
Робота над змістом вірша (запитання для самоперевірки)(більш як три віки тому)(Вишгороді)(Анна)(із жовтих і сухих листків)1. Коли відбувалися події, згадані у вірші? 2. В якому місті відбувалися події ? 3. Як звали дівчинку? 4. Із чого дівчинка робила кольорових мишей? 5. У чому звинувачували дівчинку? (у чаклунстві)6. Якої шкоди завдали кольорові миші сусідові? (моральної)7. Яким був вирок судді? (невідомо)8. Чому ми не дізнаємося, яким був вирок? (кольоровий кіт залив його чорнилом)9. Про що цей вірш? (про творчу уяву, нестандартність мислення)style.colorfillcolorfill.typerrrrrrrrr
Використані джерела:http://www.kharkivosvita.net.ua/taxonomy/term/216/allhttp://semeynaya-kuchka.ru/myshka-iz-bumagi-55-podelok-s-myshami/https://www.youtube.com/watch?v=VLMdc. SFWsc8&app=desktophttps://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5763https://gazeta.ua/articles/history-journal/_divchinka-mozhe-stati-vidmoyu-yakscho-vona-yiyi-mati-i-baba-narodilisya-poza-shlyubom/443756https://moreremonta.info/strojka/kak-sdelat-origami-iz-bumagi-zhivotnyh-video/https://www.pinterest.com/pin/514536326174594895/