Розробка уроку для учнів 11 класу з розділу "Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв'язування задач". Використано матеріали основної та пробної сесії ЗНО.
Мета уроку:навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про логарифмічні рівняння та способи їх розв’язання, формувати вміння і навички розв’язувати логарифмічні рівняння, користуючись означенням та властивостями логарифма;розвивальна: удосконалювати навички застосовувати властивості логарифмів під час розв’язування рівнянь, удосконалювати розумові здібності, здатності до самостійного мислення, розвивати пам’ять, увагу;виховна: формувати працьовитість, прищеплювати бажання мати якісні, глибокі знання, виховувати культуру математичних записів та інтерес до вивчення предмету.
2. Які основні способи розв'язування логарифмічних рівнянь?за означенням логарифма;за основною логарифмічною тотожністю;методом потенціювання;методом логарифмування;переходом до іншої основи;методом заміни змінної. Особливу увагу при розв’язуванні логарифмічних рівнянь слід звернути на виконання обмежень, які накладає логарифм, тобто виконання відповідних нерівностей, або області визначення.
№ 15, 2017п1. Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟑𝒙=−𝟐? {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}АБВГД(–4; –1](–1; 2](2; 5](5; 8](8; 11]2. Розв’яжіть рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟑𝒙=−𝟏. {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}АБВГД133–1-3−13{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}АБВГД3–1-3№ 7, 2015_ІІ_п3. Розв’яжіть рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟐(𝒙+𝟐)=𝟑. {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}АБВГД467811№ 7, 2015_І_п
4. Розв’яжіть рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟐𝒙+𝐥𝐨𝐠𝟐𝒙−𝟕=𝟑. Якщо рівняння має єдиний корінь, то запишіть його у відповіді. Якщо рівняння має кілька коренів, то запишіть у відповіді їхню суму. № 28, 2016п5*. Розв'яжіть рівняння 𝟑𝐥𝐠𝒙+𝟏−𝐥𝐠𝒙−𝟑=𝟐. Якщо рівняння має один корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має більше одного кореня, то у відповідь запишіть суму всіх коренів. № 35, 2010_ІІ_п