Презентація "Логічне слідування" (3 клас)

Про матеріал

Презентація до уроку "Логічне слідування" (3 клас)

1 сл. - тема

2-13 сл. - пояснення та термінологія до теми "Логічне слідування"

14-16 сл. - приклади логічного слідування у Скретч

17 сл. - цікавинка

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Логічне слідування. За новою програмою

Номер слайду 2

Логічне слідування. Ви, мабуть, неодноразово чули, як маленькі діти заперечують своїм батькам: «їж, це смачна каша». — «Ні, це несмачна каша»; «На вулиці холодно». — «На вулиці не холодно».

Номер слайду 3

Логічне слідування. Висловлювання, в якому заперечується зміст того, про що йшлося у вихідному висловлюванні, називають запереченням.

Номер слайду 4

Логічне слідування. Якщо вихідне висловлювання є істинним, то його заперечення є хибним, і навпаки. Наприклад, висловлювання «У квадрата всі сторони рівні» є істинним, а його заперечення «У квадрата не всі сторони рівні» є хибним.

Номер слайду 5

Логічне слідування. Висловлювання та його заперечення не можуть бути одночасно істинними або одночасно хибними.

Номер слайду 6

Логічне слідування. На вулиці ллє дощ. Під дощем йде дівчинка. На вулиці сяє сонце. На вулиці не ллє дощ. Визначте за малюнком, які висловлювання є істинними, а які — хибними. Знайдіть висловлювання, до якого побудоване заперечення.

Номер слайду 7

Логічне слідування. Ви вже знаєте, що деякі висловлювання бувають істинними чи хибними залежно від обставин. Наприклад, висловлювання «Через три дні буде неділя» істинне за умови, що сьогодні четвер.

Номер слайду 8

Логічне слідування. Розв’яжіть задачу. За день до дощу Петриків кіт обов’язково чхає. Сьогодні кіт чхнув. Отже, завтра буде дощ?Буде. Відповідь:

Номер слайду 9

Логічне слідування. Логічне слідування можна подати за допомогою слів «якщо… то». Наприклад: «Якщо Петриків кіт сьогодні чхнув, то завтра буде дощ». Відношення між двома висловлюваннями, коли з істинності одного обов’язково слідує істинність іншого, називають логічним слідуванням.

Номер слайду 10

Логічне слідування. У житті часто виникають ситуації, коли якісь дії потрібно виконати тільки за певної умови. Наприклад, якщо на вулиці дощ, потрібно взяти парасольку.

Номер слайду 11

Логічне слідування. Розглянемо алгоритм для виконавця цієї дії, поданий різними способами.

Номер слайду 12

Логічне слідування. Алгоритм, у якому ті чи інші команди виконуються залежно від заданої умови, називають алгоритмом із розгалуженням.

Номер слайду 13

Логічне слідування. У поданому алгоритмі виконання певних дій передбачено, тільки якщо умова істинна. Якщо умова хибна, то жодних дій не виконується. Таке розгалуження називають неповним. Розгляньте малюнок. Складіть алгоритмповедінки водія на ділянці дороги, де виконуються ремонтні роботи.

Номер слайду 14

Логічне слідування. У середовищі Скретч для створення алгоритмів із неповним розгалуженням існує команда Якщо, яка міститься в групі Керувати. Порівняємо блок-схему та відповідну команду.

Номер слайду 15

Логічне слідування. У середовищі Скретч для складання умови використовують «цеглинки» шестикутної форми, що містяться в групах Датчики та Оператори.

Номер слайду 16

Логічне слідування. Складемо програму для виконавця Мишеняти, який даватиме нам поради, як діяти під час дощу. Організувати діалог допоможе команда запитати та чекати із групи Датчики.

Номер слайду 17

Цікавинки. Чи може комп’ютер мислити? Першим на це питання відповів харківський учений О. М. Щукарьов. Понад століття тому, в 1914 р., він побудував «Машину механічного мислення». Машина робила прості логічні висновки на основі висловлювань.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!За новою програмою

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Ляшенко Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крив'як Галина Степанівна
    дякую за гарну презентацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пига Людмила Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Серпуховітіна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
26 квітня 2018
Переглядів
18643
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку