Як діятимеш у запропонованих ситуаціях?1. Тебе залишили з немовлям, яке спало. Раптом воно почало плакати. Які твої дії?2. У твоїй родині живе бабуся. Вона дуже старенька і геть усе забуває. Одного разу, коли вдома нікого небуло, бабуся вийшла з подвір’я і пішла вулицею. Ти боїшся, що вона може загубитися. Твої дії?3. Уяви, що ти стоїш на перехресті доріг поруч зі сліпою людиною. Ти бачиш, що вона вагається, чи можна переходити дорогу. Твої дії?4. У сусідній квартирі (у твоєму під’їзді,будинку) проживає самотня людина літнього віку. Яку допомогу можеш їй запропонувати?
1. Які люди потребують особливої уваги?2. Як учень ( учениця ) 5-го класу може допомогти таким людям?Запитання для повторення:- новонароджені- люди похилого віку- особи, що мають вади у фізичному чи розумовому розвитку - особи, що потребують фізичної реабілітації або психологічної допомоги
– Назвіть декілька прав, які ви маєте у класній кімнаті, на шкільному подвір’ї або у своїй родині. – Що доброго у правилах? Що може дратувати у правилах?– Коли я радий, що є правила? Що сердить мене у правилах?– Права будуть працювати, тільки якщо їх також поважатимуть інші. До кожного права належить обов’язок – як для інших, так і для нас! – Чи можна погодитись, що права = правила = порядок?Поміркуй