26 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Презентація "ТИ-ОСОБЛИВИЙ, МИ-ОСОБЛИВІ - підсумкове заняття"

Про матеріал
Підсумкове заняття з тем: "Ти- особливий, Ми - особливі". Слайди 2,3,4,5,6,7,9,11,12,13-активні при натисканні F5
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на медичнудопомогу

Номер слайду 3

Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на любов і піклування

Номер слайду 4

Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право висловлюватисвою думку

Номер слайду 5

Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на відпочинок і дозвілля

Номер слайду 6

Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на освіту

Номер слайду 7

Ставлення людини до себе -САМООЦІНКА Людина,яка вважає себе негідною інших має Людина,яка вважає себе кращою за інших має Людина,яка об’єктивно оцінює свої можливості і поважає інших маєзанижену самооцінкузавищену самооцінку. АДЕКВАТНУ САМООЦІНКУ

Номер слайду 8

Як діятимеш у запропонованих ситуаціях?1. Тебе залишили з немовлям, яке спало. Раптом воно почало плакати. Які твої дії?2. У твоїй родині живе бабуся. Вона дуже старенька і геть усе забуває. Одного разу, коли вдома нікого небуло, бабуся вийшла з подвір’я і пішла вулицею. Ти боїшся, що вона може загубитися. Твої дії?3. Уяви, що ти стоїш на перехресті доріг поруч зі сліпою людиною. Ти бачиш, що вона вагається, чи можна переходити дорогу. Твої дії?4. У сусідній квартирі (у твоєму під’їзді,будинку) проживає самотня людина літнього віку. Яку допомогу можеш їй запропонувати?

Номер слайду 9

1. Які люди потребують особливої уваги?2. Як учень ( учениця ) 5-го класу може допомогти таким людям?Запитання для повторення:- новонароджені- люди похилого віку- особи, що мають вади у фізичному чи розумовому розвитку - особи, що потребують фізичної реабілітації або психологічної допомоги

Номер слайду 10

– Назвіть декілька прав, які ви маєте у класній кімнаті, на шкільному подвір’ї або у своїй родині. – Що доброго у правилах? Що може дра­тувати у правилах?– Коли я радий, що є правила? Що сердить мене у правилах?– Права будуть працювати, тільки якщо їх також поважатимуть інші. До кожного права належить обов’язок – як для інших, так і для нас! – Чи можна погодитись, що права = правила = порядок?Поміркуй

Номер слайду 11

( розрізнення ) - обмеження прав людини за певною ознакою. ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер слайду 12

  — хибна думка, яка складається про когось або про щось наперед, без ознайомлення, та пов'язане з нею ( з думкою ) відповідне ставлення. Упере́дження. Наведіть відомі вам приклади упередженого ставлення.

Номер слайду 13

— це здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того, чи збігаються вони з твоїми. Толерантність

Номер слайду 14

pptx
Додано
17 січня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку