Презентація "Маркування небезпечних речовин" містить хімічний диктант, перевірка здійснюєтьється за допомогою само- або взаємоперевірки.Пропонується завдання для роботи в групах та творче завдання.
Хімічний диктант Презентацію підготувала: вчитель хімії Черкаської гімназії № 31 Білорус А.В.
Номер слайду 2
Актуалізація опорних знань вірю не вірю… 3 Кисень можна добути розкладом оксигеновмісних речовин у лабораторних умовах. Реагенти – це речовини, що утворюються в ході реакції. Вода – це речовина, з якої можна добути кисень. Реакції горіння супроводжуються виділенням тепла і світла. Оксиди – це прості речовини. Каталізатори – це речовини, що сповільнюють швидкість реакції.
Номер слайду 3
Вірю не вірю… 7. При фотосинтезі кисень утворюється з води і вуглекислого газу. 8. Чистий кисень використовують у медицині. 9. Дихання чистим киснем корисне для людини. 10. Кисень – газ, добре розчинний у воді. 11. Озон і кисень прості речовини. 12. Горіння речовин відбувається активніше у чистому кисні.
Завдання для роботи в групах А Скласти формули вищих оксидів елементів з порядковими номерами № 3, №12, №14, № 16. Б Назвіть елемент за такими даними:знаходиться в першій групі, відносна молекулярна маса вищого оксиду 62. В Масові частки Натрію і Оксигену, що входять до складу деякої сполуки, дорівнюють відповідно 74,2% і 25,8%. Виведіть формулу сполуки. Г Запиши рівняння реакцій, які відповідають вказаній схемі перетворень речовин KMnO4 → O2 → SO2 → SO3
Номер слайду 6
4
Номер слайду 7
На уроці ми дізнаємося: * Небезпеку, яку можуть становити речовини при їх використанні або зберіганні Зміст попереджувальних знаків на упаковках із речовинами Категорії ідентифікації об'єктів підвищеної небезпеки 5
Номер слайду 8
Речовини , що містять Оксиген Оксиди 6 природний газ, органічні розчинники, нафтопродукти, більшість полі -мерів Легко-займисті папір, деревна тирса, борошно Вибухо-небезпечні суміші повітря і парів нафтопродуктів, суміші багатьох органічних розчинників Їдкі луги, деякі кислоти
Номер слайду 9
Маркування небезпечних речовин Знак небезпеки Легко- займиста Вибухо- небезпечна Висока напруга Токсична речовина Їдка речовина Шкідлива речовина Радіо- активна
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Небезпечні речовини
Номер слайду 12
+C3O8 +CH4 +H2S CO2
Номер слайду 13
Застосування знань і вмінь 1.Яких правил безпеки, що стосуються роботи учнів у шкільному хімічному кабінеті, слід дотримуватися вдома, використовуючи засоби побутової хімії? 2. Про що, на вашу думку, свідчать позначки, наведені на малюнках? 11
Номер слайду 14
Рефлексія Продовжіть речення: На уроці я... - дізнався... - зрозумів... - навчився... - найбільший мій успіх - це... - найбільші труднощі я відчув... - я не вмів, а тепер умію... - я змінив своє ставлення до... - на наступному уроці я хочу... 13
Номер слайду 15
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ О.В. Григорович §3 ст.23-24 опрацювати П.П. Попель §23 ст.137-140 опрацювати Знайдіть позначки небезпеки або відповідні написи на упаковках або ємностях із речовинами, їхніми сумішами або розчинами, що зберігаються у вас вдома. Зробіть на уроці коротке повідомлення про те, як потрібно поводитися з кожним хімічним засобом. 12
Номер слайду 16
Дякую за роботу!
Номер слайду 17
Література 1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ХІМІЯ 7-9 класи; Затверджено Міністерством освіти від 06.06 2012 р. № 664 2. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 7 клас.К. Академія, 2015р. 3. Робота творчої групи вчителів м. Черкас. Посібник Дидактичні матеріали з хімії для 7 класу. Інтернет джерела: http://youtube.com/watch?v=AOA_7GMcXwc https://www.youtube.com/watch?v=WQslBkJtTPohttp:// ru.savefrom.net/#url=http://youtube.com/watch?v=fsgqrtT90AQ&utm_source=youtube.com&utm_medium=short_domains&utm_campaign=www.ssyoutube.com