Зацікавить учнів початкових класів математикою, покаже її могутність і красу; навчатиме бачити цікаве, породжувати творчі поривання; буде розвивати логічне мислення.
Як правильно сказати: "9 і 7 буде 16" або "9 плюс 7 дорівнює 16"?1. Весела розминка :
Номер слайду 4
Відповідь : 9 +7 = 16.
Номер слайду 5
2. Електропоїзд їде зі сходу на захід. Набравши швидкість, потяг робить 60 км / год. У тому ж напрямку - зі сходу на захід - дме вітер, але зі швидкістю 50 км / год. У який бік йде дим поїзда?
Номер слайду 6
Відповідь: Ні в яку. Електропоїзд не дає диму.-_
Номер слайду 7
Скласти формули відповідно до правил. S= V *t V= S: t t= S : V P = a* 4 P = a*b 1км=100м 1год=60хв2. Математичне лото :
Номер слайду 8
100 лиця ті 100 На ми100 Р 1 а3 га С 3 ж. Ро 7’’а Ві 3 ла 3. Цікавий ребус. C
Номер слайду 9
100 лиця-столиця ті 100-тісто На ми100-намисто. Р 1 а-родина3 га-тривога С 3 ж-стриж. Ро 7’’а-роса Ві 3 ла-вітрила Відповідь: C
Номер слайду 10
Поставити знаки дій і дужки так, щоб була правильна відповідь:5 5 5 5 5 = 100 4. Гра « Калькулятор»C
Катруся на аркуші паперу записала число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити число в півтора рази і зразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга швидко виконала завдання. Як це їй вдалося?5. «Математичний калейдоскоп».1
Номер слайду 13
Відповідь:999-_
Номер слайду 14
5. «Математичний калейдоскоп».2 Зміни зірочки числами:****- 1 = ***
Номер слайду 15
Відповідь:1000 - 1 = 999-_
Номер слайду 16
5. «Математичний калейдоскоп».3 Із цифр 4, 5, 8 склади шість трицифрових числа.
Номер слайду 17
Відповідь:458,485, 548, 584, 845, 854-_
Номер слайду 18
5. «Математичний калейдоскоп».4 Оля, Марійка та Наталка за контрольну роботу отримали різні оцінки, але двійок у них не було. Відгадайте, яку оцінку отримала кожна, якщо у Олі не трійка, а у Наталі не трійка і не п'ятірка.