Презентація "Математичний брейн-ринг"

Про матеріал
Зацікавить учнів початкових класів математикою, покаже її могутність і красу; навчатиме бачити цікаве, породжувати творчі поривання; буде розвивати логічне мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичний брейн-ринг

Номер слайду 2

Весела розминка План125 Математичне лото. Гра « Калькулятор»463 Цікавий ребус. Математичний калейдоскоп. Підведення підсумків

Номер слайду 3

Як правильно сказати: "9 і 7 буде 16" або "9 плюс 7 дорівнює 16"?1. Весела розминка :

Номер слайду 4

Відповідь : 9 +7 = 16.

Номер слайду 5

2. Електропоїзд їде зі сходу на захід. Набравши швидкість, потяг робить 60 км / год. У тому ж напрямку - зі сходу на захід - дме вітер, але зі швидкістю 50 км / год. У який бік йде дим поїзда?

Номер слайду 6

Відповідь: Ні в яку. Електропоїзд не дає диму.-_

Номер слайду 7

Скласти формули відповідно до правил. S= V *t V= S: t t= S : V P = a* 4 P = a*b 1км=100м 1год=60хв2. Математичне лото :

Номер слайду 8

100 лиця ті 100 На ми100 Р 1 а3 га С 3 ж. Ро 7’’а Ві 3 ла 3. Цікавий ребус. C

Номер слайду 9

100 лиця-столиця ті 100-тісто На ми100-намисто. Р 1 а-родина3 га-тривога С 3 ж-стриж. Ро 7’’а-роса Ві 3 ла-вітрила Відповідь: C

Номер слайду 10

Поставити знаки дій і дужки так, щоб була правильна відповідь:5 5 5 5 5 = 100 4. Гра « Калькулятор»C

Номер слайду 11

5x5x5-5x5 = 100(5 + 5 + 5 +5) х5 = 100 5-5 х (5-5: 5) = 100 Відповідь:

Номер слайду 12

Катруся на аркуші паперу записала число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити число в півтора рази і зразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга швидко виконала завдання. Як це їй вдалося?5. «Математичний калейдоскоп».1

Номер слайду 13

Відповідь:999-_

Номер слайду 14

5. «Математичний калейдоскоп».2 Зміни зірочки числами:****- 1 = ***

Номер слайду 15

Відповідь:1000 - 1 = 999-_

Номер слайду 16

5. «Математичний калейдоскоп».3 Із цифр 4, 5, 8 склади шість трицифрових числа.

Номер слайду 17

Відповідь:458,485, 548, 584, 845, 854-_

Номер слайду 18

5. «Математичний калейдоскоп».4 Оля, Марійка та Наталка за контрольну роботу отримали різні оцінки, але двійок у них не було. Відгадайте, яку оцінку отримала кожна, якщо у Олі не трійка, а у Наталі не трійка і не п'ятірка.

Номер слайду 19

Відповідь: Оля -5; Марійка - 3; Наталка -4-_

Номер слайду 20

6. Підведення підсумків

Номер слайду 21

Дякую за участь!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
5 квітня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку