Презентація "Математичний марафон"

Про матеріал
Позакласний захід з математики для учнів 7-8 класів допоможе сприяти різносторонньому розвитку, зміцненню їх знань з природничих дисциплін, виникненню внутрішніх мотивів навчання, вибору подальшої профілізації навчання; показати зв`язок математики з іншими науками; активізувати розумову діяльність учнів; психологічно розвантажити учнів, що відчувають певні труднощі при вивченні предметів природничого циклу; забезпечити активність, зацікавленість учнів; виховувати інтерес до вивчення точних наук, сприяти підвищенню загальної культури учнів. Форма проведення: гра - змагання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позакласний захід з математики. Математичний Марафон Презентацію підготувала: вчитель математики Геронимівської ЗОШ Вергелес В. В.

Номер слайду 2

«Радість бачити й розуміти є найпрекраснішим даром природи» «Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує в собі наполегливість у досягненні мети» «Людина боїться того, чого не знає, знанням перемагається будь-який страх»

Номер слайду 3

Конкурси 4. Ой не можу 1. Розминка 2. Найспритніший 5. Поміркуємо логічно 6. Це моя точка зору 3. Своя гра

Номер слайду 4

Своя гра ІСТОРІЯ МАТЕМАТИКИІНФОРМАТИКА АРИФМЕТИКА АЛГЕБРА ЖАРТІВЛИВА МАТЕМАТИКА ГЕОМЕТРІЯ

Номер слайду 5

«Історія математики»1. Хто першим використав координати точок? На його честь названа сучасна система координат. 2. Кого називають «батьком» алгебри? Йому належить винахід способу розв`язання зведених квадратних рівнянь? 3. Він був видатним математиком, придворним астрономом й ще видатним – неперевершеним майстром рубаї. 4. Давньогрецький математик, автор книги «Начала». На його честь названа геометрія, яку ми вивчаємо в школі. 5. Давньогрецький фізик, математик, механік. Під час Другої пунічної війни він працював над обороною Сіракуз, створив катапульти. Одне з його великих досягнень – побудова планетарію. 6. Вчений, який знайшов, чому дорівнює квадрат гіпотенузи. Він брав участь у кулачному бою і виграв його, ставши олімпійським чемпіоном 58 Олімпіади, яка проходила в 548 році до н.е. 7. Відомий художник епохи Великого відродження, який одночасно був скульптором, архітектором, ученим, інженером, математиком.

Номер слайду 6

«Арифметика»1. Як називається сота частина числа? 2. На яке число не можна ділити? 3. Назвіть найменше семицифрове число. 4. Скільки буде, якщо два десятки помножити на два десятки? 5. Який знак треба поставити між числами 8 і 9, одержати число більше за 8 і менше за 9? 6. Як називаються числа, які діляться на 2? 7. Яку частину години становить 20 хв?

Номер слайду 7

«Жартівлива математика»1. Одне яйце вариться 5 хвилин. Скільки часу потрібно, щоб зварити шість яєць? 2. На дереві сиділо шість горобців. Вистріливши, стрілець поцілив двох. Скільки горобців залишилося на дереві? 3. У батька 5 дочок, і кожна має брата. Скільки дітей у батька? 4. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? 5. На столі стояло три банки зі сливами. Петро з`їв одну банку слив. Скільки банок залишилось? 6. В кімнаті горіло три свічі. Одна погасла. Скільки свічей залишилось? 7. На одній вербі було 25 груш, на іншій 15. Скільки всього груш зібрали діти?

Номер слайду 8

«Інформатика»1. Найстародавніший обчислювальний прилад2. Прилад, що відображає роботу на ПК3. «Світова павутина»4. Міні-комп`ютер для обчислень5. Пристрій для передачі інформації від людини до персонального комп`ютера6. Комп`ютерна програма, здатна до саморозмноження, яка заважає ПК нормально функціонувати7. Навчився програмуванню в 13 років. В 33 роки займав 131 місце в списку найбогатіших людей світу. На даний момент його фірма займає перше місце серед виробників програмного забезпечення.

Номер слайду 9

«Геометрія»1. Як називається твердження, яке сприймається без доведення? 2. Скільки прямих можна провести через дві точки? 3. Один з кутів при перетині двох прямих дорівнює 135°. Чому дорівнює кут між прямими? 4. Яка градусна міра розгорнутого кута ? 5. Довжина перпендикуляра це ….6. Автор книги, за якою вивчали геометрію понад 2000 років ?7. Усі знають, що два в квадраті це чотири, три у квадраті – дев`ять. А чому дорівнює кут у квадраті?  

Номер слайду 10

«Алгебра»1. Чому дорівнює степінь многочлена 3хх𝟐 + 6у ? 2. Що таке многочлен ?3. Як називається рівність, що містить невідому величину? 4. Знайти корінь рівняння 6х - х𝟐 = 05. Обчисліть 𝟏𝟕𝟑𝟐 + 173 ∙𝟐𝟕6. Як помножити одночлен на многочлен?7. Виконайте множення (х-2)(х+3)?  

Номер слайду 11

Розминка 1. Одиницею маси є: а) 1ц; б) 1л; в) 1км; г) 1а.2. Кут, градусна міра якого 30º, називається: а) тупим; б) прямим; в) гострим; г) розгорнутим.3. Хто з наступних відомих математиків, зробивших неоціненний внесок в її розвиток, є нашим співвітчизником? а) Магницький; б) Лобачевский;в) Остроградський; г) Декарт4. Яке число вважалося раніше щасливим? а) 1; б) 2; в) 7; г)125. Одиницею часу є: а) 1км/год; б) 1 доба; в) 1см; г) 1а6. На уроці фізкультури учні стали на відстані 1м один від одного. Весь ряд склав 25м. Скільки було учнів а) 24; б) 25; в) 26; г) 27

Номер слайду 12

7. Сума коренів рівняння х(х – 2) + 5(х-2) = 0 а) 5; б) 2; в) 7 ; г) 3 . 8. Добуток трьох послідовних натуральних чисел, найменше з яких є найбільше одноцифрове просте число а)504; б) 502; в)506; г) 508. 9. Обчислити (3а2с)2 , якщо а = 2, с = -1 . а) 24 ; б) - 24; в) 144 ; г) -14410. Хто з письменників був також автором книжки з математики? а) Лев Толстой; б) Іван Франко; в) Тарас Шевченко; г) Ліна Костенко

Номер слайду 13

Найспритніший 1) 345 + 125 – 223 2) 𝟏𝟏 + 122 + 33 3) 33 + 33 · 3 + 33 : 3 4) Добуток натуральних чисел, які не більші за корінь рівняння - 5х = -25.  

Номер слайду 14

Ой не можу. Для перемоги в цій грі треба бути уважними. Запрошуємо по 3 учасника з кожної команди. По черзі називаємо числа натурального ряду за винятком тих, які або діляться на 3, або містять цифру 3. Замість цих чисел треба говорити «Ой, не можу!». Наприклад, 1, 2, ой не можу, 4, 5, ой не можу, і так далі Хто порушує правила гри, той вибуває і йде на місце. Так триватиме доти, поки не залишиться один учасник. Він і буде переможцем.

Номер слайду 15

Поміркуємо логічно1. Практичне завдання. Перекласти одного сірника так, щоб рівність стала правильною. V – V = V

Номер слайду 16

2. Магічні квадрати В порожні клітинки магічного квадрату допишіть числа так, щоб сума чисел по всіх горизонтальних, вертикальних рядках і по двох діагоналях дорівнювала 15. 9436

Номер слайду 17

3. Графічна робота З`єднайте послідовно координати наступних точок. Запишіть, яка утворилась фігура. (0;0), (-1;1), (-3;1), (-2;3), (-3;3), (-4;6), (0;8), (2;5), (2;11), (6;10), (3;9), (4;5), (3;0), (2;0), (1;-7), (3;-8), (0;-8), (0;0)

Номер слайду 18

Це моя точка зору Ми зустрічаємось з науками щодня. Але чи дійсно вони нам потрібні? Чи потрібні знання взагалі людині? На це запитання ми просимо відповісти наших конкурсантів. Оцінюється грамотність, лаконічність, доказовість виступу. На підготовку дається 2 хвилини.

Номер слайду 19

Дякуюємо за увагу