Презентація. Математика. Урок.3 клас.Задачі на різницева порівняння двох добутків.

Про матеріал
Презентація. Математика. Урок.3 клас.Задачі на різницева порівняння двох добутків. Досліджуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. ситуація праці, ситуація купівлі, продажу. Завдання для розумників. Завдання для кмітливих.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі на різницеве порівняння двох добутків

Номер слайду 2

Задача 1 Робітники клали тротуарну плитку. До обіду вони працювали 4 год, викладаючи щогодини 8 м тротуару. Після обіду вони працювали 3 год, викладаючи щогодини 5 м тротуару. Скільки всього метрів тротуару виклали робітники?

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Продук-тивність праці(м)Час роботи (год)Загальний виробіток(м)До84?Після53??

Номер слайду 4

Розв´язання1) 8•4=32(м)-загальний виробіток до обіду;2) 5•3=15(м)-загальний виробіток після обіду;3) 32+15=47(м)- загальний виробіток. 8•4+5•3=47(м)

Номер слайду 5

Зміни запитання задачі так, щоб у її розв´язанні останньою була дія віднімання.

Номер слайду 6

Задача 1 Робітники клали тротуарну плитку. До обіду вони працювали 4 год, викладаючи щогодини 8 м тротуару. Після обіду вони працювали 3 год, викладаючи щогодини 5 м тротуару. На скільки більше загальний виробіток до обіду, ніж після обіду?

Номер слайду 7

Розв´язання 1) 8•4=32(м)-загальний виробіток до обіду;2) 5•3=15(м)-загальний виробіток після обіду;3)32-15=17(м) –більше.

Номер слайду 8

Склади задачу і розв´яжи.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ціна (грн)Кількість(шт.)Вартість(грн)I84?II53?На?

Номер слайду 9

Задачі на різницеве порівняння двох добутків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Величина одиниціКількість або час. Загальна величина. I ? 3) На ? II2) ?

Номер слайду 10

Завдання для розумників 1) Рівняння 15 – а=9 24 : в=72: 9

Номер слайду 11

Завдання для кмітливих Зошит. С.53. Завдання 206, 207, 208( на вибір)

pptx
Додано
19 січня 2021
Переглядів
3897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку