Презентація "Математика в моїй професії»

Про матеріал
Дослідити необхідність застосування знань з математики у професійній діяльності, зокрема в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування» при виготовленні обкладинки та суперобкладинки; - переконатися, що головне завдання математики у її прикладному спрямуванні, розвивати ключові математичні компетентності; - з’ясувати, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

"МАТЕМАТИКА В МОЇЙ ПРОФЕСІЇ» ВИКОНАЛИ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ 321 ГРУПИ КОРЕНЬ АНАСТАСІЯ ТОНКОНОГ КАТЕРИНА Проєкт на тему: ДПТНЗ «Херсонський професійний ліцей зв’язку та поліграфії»

Номер слайду 2

Ключове питання проєкту: вияснити, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів ? Мета проєкту: з'ясувати роль математики в моїй майбутній професії.

Номер слайду 3

Завдання проєкту: - дослідити необхідність застосування знань з математики у професійній діяльності, зокрема в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування» при виготовленні обкладинки та суперобкладинки; - переконатися, що головне завдання математики у її прикладному спрямуванні, розвивати ключові математичні компетентності; - з’ясувати, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів?

Номер слайду 4

Об’єкт дослідження: математична складова в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Проєктний продукт – обкладинка та суперобкладинка.     .

Номер слайду 5

Актуальність проєкту: Велику роль у професійному формуванні майбутнього фахівця відіграють задачі з математики на компетентністній основі, задачі, які виникли поза математикою, але розв’язуються математичними засобами. Прикладне спрямування математики на компетентнісній основі і лягло в основу нашого проєкту, а значимість його можна підкреслити крилатими словами Леонардо да Вінчі: «Ніяке людське дослідження не може бути названо істиною, якщо воно не проходить через математичні доведення». .

Номер слайду 6

Очікуванні результати: Зацікавлення у підборі, складанні, розв’язанні прикладних задач з математики на компетентністній основі. Усвідомлення ролі навчальних екскурсій, практичних робіт, розв’язування прикладних задач у професійному становленні. Вироблення навичок дослідницької діяльності. Підвищення інтересу до вивчення математики. Переконання у необхідності знань з математики у професійному рості.

Номер слайду 7

Етапи підготовки та реалізації: Дослідити зв’язок математики з професією «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Створити математичні моделі прикладних задач. Систематизувати та упорядкувати підібрані матеріали.

Номер слайду 8

Завдання шкільного курсу математики, що застосовуються в професії

Номер слайду 9

Враховуючи розміри сторінки, обчислимо розміри обкладинки та суперобкладинки

Номер слайду 10

Практичною частиною нашої роботи було створення обкладинки та суперобкладинки книги. Для створення усієї практичної частини ми користувалися векторним графічним редактором Adobe Illustrator, Adobe Photoshop. Суперобкладинка Створили новий документ у Adobe Illustrator з наступними параметрами:

Номер слайду 11

Виставили направляючі під стать розмірам обкладинки нашої книги.

Номер слайду 12

Вибираючи картинки на фон обкладинки та суперобкладинки, ми скористалися знаннями з теорії ймовірності: Маючи 5 різних фото для колажу, скількома способами можна було обрати 3 різні? Розв’язання. С35=(5!):(3!(5-3)!)= 10.

Номер слайду 13

Ось як це виглядає на даному етапі:

Номер слайду 14

Знайшли ще 3 зображення, які близькі по зовнішній темі нашої обкладинки та відредагували їх у Adobe Photoshop. За допомогою інструмента магнітне лассо виділили та відділили цей прямокутник для подальшого використання з текстом.

Номер слайду 15

Ці 2 зображення редагували однаковим способом: інструмент – прямокутне виділення – інверсія (виділили зону, яка буде редагуватись) – слой-маска – галерея фільтрів (вибрали фільтри).

Номер слайду 16

Після чого настроїли розміри та додали текст, все відредагували. На малюнку, розташованому нижче, вже готова суперобкладинка, в цій роботі направляючими виділено кореневу частину, передню частину, задню частину та лінії згину.

Номер слайду 17

Обкладинка книги Створили новий документ у Adobe Illustrator з наступними параметрами:

Номер слайду 18

Червоним відображено відстань загибу на картоні сторінки.

Номер слайду 19

Наступним нашим кроком було: знайти 2 зображення (старого саркофага та нового) та з’єднати їх, відкоригувати розміри. Робили це в програмі Photoshop з допомогою інструментів: слой-маска та градієнтна заливка.

Номер слайду 20

Наступні зображення стануть на задню частину обкладинки.

Номер слайду 21

Щоб між обкладинкою та суперобкладинкою було щось спільне, взяли фон з суперобкладинки та використали його у кореневій частині обкладинки, додали та відредагували наступні зображення: Цей знак просто виділили та вирізали інструментом «виділення овальна область» Такою полосатою смужкою ми зробили імпровізовану рамку по всьому радіусу обкладинки.

Номер слайду 22

Цей фон із суперобкладинки ми застосували під назву книги.

Номер слайду 23

Зібрали, відредагували усі частини воєдино та ось що в нас вийшло:

Номер слайду 24

Для роздрукування суперобкладинки зробили математичні обчислення: Для роздрукування суперобкладинки формату 60Ч84 необхідно отримати коректурні відбитки. Принтер якого формату А3 (297Ч420 мм) чи А3+ (324Ч463 мм) доцільніше застосовувати? Розв’язання. Формат сторінок видання, що роздруковують Фдо обр. = (60:4)Ч(84:4) =15Ч21 (см). На аркуші формату А3 можна розмістити три сторінки, на аркуші формату А3+ - дві сторінки видання. Відходи паперу для принтера А3: 27,9Ч42-3Ч15Ч21 = 226,8 см2. Відходи паперу для принтера А3+: 32,4Ч46,3-4Ч15Ч21 = 240,12см2. Відповідь: доцільно застосовувати принтер формату А3.

Номер слайду 25

Щоб купити фарбу для роздрукування, нам знадобилися знання з математики на відсотки: Купуючи фарбу для роздрукування, ми мали 200 грн. Флакон фарби коштує 40 грн. Яку найбільшу кількість флаконів можна купити на 200 грн. під час розпродажу, якщо знижка становить 25%? Розв’язання. 40Ч0,75 = 30 (грн.) - буде коштувати фарба під час розпродажу. 200:30 = 6, 66…. – можна купити флаконів під час розпродажу. Відповідь: 6 флаконів (оскільки продають тільки повні флакони).

Номер слайду 26

Підприємливість та фінансова грамотність в моїй майбутній професії

Номер слайду 27

Підприємливість та фінансова грамотність Приміщення якої технологічної площі треба орендувати, щоб розмістити на ній: 12 комп’ютерів для складання, 2 принтери, 4 робочих місця для коректорів, комп’ютер для верстання, сканер. Принтер для кольоропроби та фотовивідний автомат, який разом з процесором для обробки плівки займає площу 1,8 м2. Усереднений коефіцієнт збільшення площі Ку = 6,9. Розв’язання. Приймаємо площу столів для настільних пристроїв S1 = 1,1 м2. Визначаємо площу для настільного устаткування Sну = (12+2+1+1+1)Ч1,1Ч6,9 =129,03 м2. Площа коректорської Sкор. = 4Ч3,25 = 13,0 м2. Площа для ФВА та процесора SФВА+ПР = 1Ч1,8Ч6,9 = 12,42 м2. Сумарна площа дільниці Sтехн = 129,03+13,0+12,42 = 154,45 м2. Відповідь: Sтехн = 154,45 м2.

Номер слайду 28

Фірма, виробляючи х одиниць продукції щомісяця, має витрати К(х), що виражаються формулою К(х)=150+30х (грн), а дохід R(х), одержаний від продажу х одиниць цієї самої продукції, становить R(х)=90х -0,02х2 (грн). Якщо наша фірма збільшить щомісячний випуск продукції з 300 до 320 одиниць, як зміняться її витрати, дохід та прибуток? Розв’язання. ∆К(х)=150+30Ч320–(150+30Ч300)=600(грн); ∆R(х)=90Ч320–0,02Ч3202-(90Ч300-0,02Ч3002)=28800-2048-(27000-800)=1552(грн); прибуток - 1552-600=952(грн). Відповідь: а)витрати - 600грн; б)дохід - 1552грн; в)прибуток - 952грн. Підприємливість та фінансова грамотність

Номер слайду 29

Соціологічне опитування учнів Чи важлива роль математики в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування»? Метод дослідження: анкетне опитування. У соціологічному дослідженні брали участь 58 осіб, з них 31 – юнак та 27 – дівчат віком 15-17 років, здобувачі освіти Херсонського професійного ліцею зв'язку та поліграфії. Були опитані всі третьокурсники, що дозволяє отримати думки учнів нашого ліцею.

Номер слайду 30

Висновок: Ми вважаємо, що тема, розглянута нами, актуальна. Математика знаходиться в тісному зв'язку з нашою професією. Дана робота відкриває перед нами можливість простежити зв'язок математики з навколишнім світом і майбутньою професією.

Номер слайду 31

ppt
Додав(-ла)
Свідер Людмила
Додано
14 січня
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку