Тема: Що означає бути вдягненим доречно (параграф 27-28)
За підручником:Етика, підручник для 6 класу загальноосвіт. навч.закладів./О.М.Данилевська, О.І. Пометун.- К.: Літера ЛТД, 2011.-192 с.
Підготувала: вчитель етики Хоменко Н. ОМатеріали до уроку етики 6 класу. Тема: Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві. За підручником: Етика: Підручник для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закладів. О. М. Данилевська, О.І. Пометун - К.: Генеза, 2006. – 192 с.https://pidruchnyk.com.ua/177-etika-danilevska-pometun-6-klas.html
План:1. Що таке суспільна справедливість2. У чому ми всі рівні , хоча і різні.3. Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві. Вивчивши цю тему, ви зможете. Пояснювати поняття «суспільна справедливість», «соціальна різноманітність»;Наводити приклади соціальної різноманітності та суспільної справедливості;Аналізувати ситуації, в яких порушено суспільну справедливість стосовно різних членів суспільства
Поняття СПРАВЕДЛИВІСТЬ відоме людям давно. Справедливість (у взаєминах між людьми) - це неупереджене ставлення до чогось або до когось. Поняття «справедливість» застосовують і до суспільства загалом: суспільно справедливим визнають такий устрій, за якого кожен отримує те, на що він має право за умови, що права інших при цьому не порушуються !Оскільки влаштувати суспільство/державу за таким принципом важко, адже деякі люди/групи людей мають різні потреби та інтереси, суспільство змушене було регулювати своє життя спочатку за допомогою звичаїв і традицій, потім - законів. СПРАВЕДЛИВІСТЬ
Людство вигадало 2 основних способи такого розподілу: блага слід розподіляти між людьми або порівну, або відповідно до заслуг (де і як вони працювали). Сьогодні, з метою як найсправедливішого задоволення прав усіх членів суспільства, розвинені демократичні держави намагаються застосувати обидва підходи: додаткові виплати багатодітним сім’ям, безоплатна освіта, надання першої медичної допомоги та ін. Справедливим у демократичному суспільстві є забезпечення рівних прав і свобод громадян, взаємна повага громадян до прав одне одного, дотримання моральних і правових норм у взаєминах.
Щоб впевнитись у тому, що не дивлячись на різноманітність, ми всі – рівні виконайте із членами вашої родини завдання №4 (с.160) у формі дослідження РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРІТЬ у тому ж складі, хто виконував дослідження: - Чи однакових результатів досягли в роботі?- Чи можна сказати, що хтось виконав роботу неправильно?Чи можна сказати, що всі, хто відірвав аркуші інакше, ніж ви, є гіршими за Вас?- Яким було б життя, якби всі бачили світ однаково?- Чого навчає ця вправа?