Презентація "Майстер-клас - це навчання дією"

Про матеріал
Презентація "Майстер-клас - це навчання дією" створена для майстер-класу ""Інтерактивні технології".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лозівський ліцей № 4 Майстер-клас – це навчання дією 2015 – 2016 навчальний рік . Єремейчук Алла Миколаївна вчитель російської мови та зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Майстер-клас - (від англійського masterclass: master - кращий в якій-небудь області class - заняття, урок) Майстер-клас - сучасна форма проведення навчального тренінгу-семінару для відпрацювання практичних навичок за різними методиками і технологіями з метою підвищення професійного рівня і обміну передовим досвідом учасників, розширення кругозору і прилучення до новітніх галузей знання.

Номер слайду 3

Майстер-клас - це можливість познайомитися з технологіями, методиками і авторськими напрацюваннями. Майстер-клас - це семінар, під час якого Майстер розповідає і, що ще більш важливо, показує, як застосовувати на практиці навчальну технологію або метод. Принцип майстер-класу: «Я знаю, як це робити. Я навчу вас »

Номер слайду 4

Завдання майстер-класу: передача вчителем-майстром свого досвіду роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності; спільне відпрацювання методичних підходів учителя-майстра; рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу; надання допомоги учасникам майстер-класу у визначенні завдань саморозвитку, формуванні індивідуальної програми самоосвіти й самовдосконалення.

Номер слайду 5

Вчитель-майстер представляє власну систему роботи, яка передбачає комплекс методичних прийомів, педагогічних дій, які притаманні саме цьому педагогу; дії взаємопов'язані між собою, оригінальні і забезпечують ефективне рішення навчально-виховних завдань.

Номер слайду 6

Форми майстер-класу: • Лекція • Практичне заняття • Інтегроване (лекційно-практичне) заняття • Семінар-практикум • Презентація • Тренінг-семінар • Лабораторний практикум • Технологічний експеримент

Номер слайду 7

І. Презентація педагогічного досвіду вчителем-майстром: стисло характеризуються основні ідеї технології; описуються досягнення в роботі; доводиться результативність навчання дітей, що свідчить про ефективність технології; визначаються проблеми і перспективи в роботі вчителя-майстра. Алгоритм технології майстер-класу

Номер слайду 8

ІІ. Презентація системи навчальних занять: описується система навчальних занять у режимі технології, що презентується; визначаються основні прийоми роботи, які майстер демонструватиме слухачам. Алгоритм технології майстер-класу

Номер слайду 9

ІІІ. Проведення імітаційної гри Алгоритм технології майстер-класу

Номер слайду 10

IV. Моделювання: учителі-учні виконують самостійну роботу з конструювання власної моделі заняття в режимі технології вчителя-майстра; майстер виконує роль консультанта, організовує самостійну роботу слухачів і керує нею; майстер спільно зі слухачами проводить обговорення авторських моделей навчального заняття. Алгоритм технології майстер- класу

Номер слайду 11

V. Рефлексія: проводиться дискусія за наслідками спільної діяльності майстра і слухачів. Алгоритм технології майстер-класу

Номер слайду 12

Етапи роботи майстер-класу Зміст етапу 1. Підготовчо-організаційний: постановка цілей і завдань Вітання, вступне слово майстра, незвичайний початок заняття 2. Основна частина. Зміст майстер-класу, його основна частина: план дій, що включає поетапно реалізацію теми Методичні рекомендації педагога для відтворення теми майстер-класу. Показ прийомів, які використовуються в процесі майстер-класу, показ своїх “родзинок” (прийомів) з коментарями 3. Моніторинг майстер-класу Аналіз ситуації за такими критеріями: володіння загальноінтелектуальними способами діяльності; розвиток здібності до рефлексії; розвиток комунікативної культури Організовує обмін думками присутніх, дає оцінку тому, що відбувається Орієнтовна модель проведення майстер-класу

Номер слайду 13

Рефлексія-останній і обов'язковий етап - відображення почуттів, відчуттів, що виникли в учасників під час майстер-класу. Це багатющий матеріал для рефлексії самого Майстра, для удосконалення ним конструкції майстер-класу, для подальшої роботи. Проводячи майстер-клас, Майстер ніколи не прагне просто передати знання. Він намагається задіяти учасників у процес, зробити їх активними, розбудити в них те, що приховано навіть для них самих, зрозуміти і усунути те, що йому заважає в саморозвитку. Всі завдання Майстра і його дії спрямовані на те, щоб підключити уяву учасників, створити таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці. Це м'яке, демократичне, непомітне керівництво діяльністю. Майстер створює атмосферу відкритості, доброзичливості, співтворчості в спілкуванні. Прийміть до уваги

Номер слайду 14

Презентативність Ексклюзивність Прогресивність Вмотивованість Оптимальність Ефективність Технологічність Артистичність Загальна культура Критерії якості підготовки та проведення майстер-класу

Номер слайду 15

№ Критерії оцінювання майстер-класу Бали ( макс-50) 1. знання нових ідей, теорій, проблем з теми 3 2. відповідність вибраної теми майстер-класу вимогам шкільної програми 3 3. відповідність форми майстер-класу змісту досвіду 3 4. методи майстер-класу їх відповідність меті, змісту, формі та засобам навчання 5 5. ступінь деталізації технології 2 6. чіткість: конкретність в постановці завдань 4 7. раціональність використання часу 3 8. оригінальність підходу до майстер-класу 4 9. доцільність та характер оснащення форми 3 10 можливість застосування 2 11 правильність мовлення 5 12 уміння володіти аудиторією (образність, емоційність, культура спілкування) 3

Номер слайду 16

В технології проведення майстер-класу головне - не повідомити і освоїти інформацію, а передати способи діяльності, будь то прийом, метод, методика, чи технологія. Передати продуктивні способи роботи - одна з найважливіших завдань для Майстра. Позитивним результатом майстер-класу можна вважати результат, що виражається в оволодінні учасниками новими творчими способами вирішення педагогічної проблеми, у формуванні мотивації до самонавчання, самовдосконалення, саморозвитку. Загальні висновки

Номер слайду 17

Отже, майстер-клас не демонструють, а проводять.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
1391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку