Метод / дидактична гра «Аукціон» Суми 2020 Гра – основа успішного навчання
Номер слайду 2
Вказується тема Оголошується початок аукціону (найвищу оцінку отримує той учень, хто останнім або найбільше назве термінів (імен, подій, назв тощо), пов'язаних з даною темою) Обов’язкове оцінювання Особливості використання методу «Аукціон» Ткаченко І.М. 2
Номер слайду 3
(метод репродукції знань) Ефективність методу «Аукціон» метод у формі гри створює доброзичливу атмосферу для спільної роботи, викликає інтерес, позитивні емоції під час спілкування; репродукції піддаються великі блоки інформації; здійснюється узагальнення та систематизація знань навчального матеріалу. Ткаченко І.М. 3
Номер слайду 4
Рекомендації до використання методу «Аукціон» 1. Гра повинна проводитися у високому темпі. 2. Дуже важливі швидкі, лаконічні коментарі вчителя-аукціоніста. 3. Зовсім не обов'язково заохочувати виграш відмінною оцінкою. 4. Не забуваємо про головний атрибут гри – молоток. 5. Використовувати гру тоді, якщо самі добре володієте матеріалом. Ткаченко І.М. 4
Номер слайду 5
Завдання : Назвати соковиті плоди та приклад рослини, яка має відповідний плід: Тема: Плід. Способи поширення плодів (6 клас) Ягода (помідор) Яблуко (горобина) Кістянка (абрикос) Гарбузина (огірок) Памаранча (памело) Суничина (полуниця) Багатокістянка (малина) Ткаченко І.М. 5
Номер слайду 6
Завдання : Назвати приклади рослин, які мають плід ягода Тема: Плід. Способи поширення плодів (6 клас) Помідор Картопля Смородина Агрус Виноград Банан Паслін … Ткаченко І.М. 6
Номер слайду 7
Завдання : Назвати факти, що характеризують зображений на слайді об’єкт Тема: «Еритроцити. Групи крові та переливання крові» (8 клас) Ткаченко І.М. 7
Номер слайду 8
Завдання : Зазначити послідовність руху крові великим колом кровообігу: Тема: «Будова та функції кровоносних судин. Рух крові» (8 клас) лівий шлуночок → аорта → артерії до всіх тканин та органів (газообмін) → вени від всіх тканин та органів → порожнисті вени → праве передсердя Ткаченко І.М. 8
Номер слайду 9
Завдання 3: Назвати кістки скелету птахів Тема: Опора і рух. Види скелета.Значення опорно-рухової системи (7 клас) 9
Номер слайду 10
Завдання : Назвати відомі Вам гормони та вказати на їх функції Тема: «Регуляція функцій організму» (8 клас) Ткаченко І.М. 10