Презентація "Майстер-клас вчителя біології"

Про матеріал

З розвитком новітніх технологій стає все складніше підтримувати інтерес учнів до навчання. Першочерговим стоїть завдання – створити новітні умови і ситуації, за якими кожен учень залучатиметься до навчального процесу, що сприятиме його всебічному розвитку.

Спираючись на соціологічні дослідження, встановлено, що школа, незалежно від того, у якій країні вона знаходиться, успішно навчає лише одного з десяти своїх учнів.

Іншими словами, лише 10% учнів здатні вчитися з книгою в руках. Решта 90% учнів також здатні вчитися, але не з книгою в руках, а по іншому: «своїми вчинками, реальними справами, всіма органами чуття». Результати цього та багатьох інших досліджень призводять до висновку, що навчання має будуватися інакше, таким чином, щоб усі учні могли вчитися. Один з варіантів організації навчального процесу – використання в діяльності педагога інноваційних технологій.

Нині вчителі здійснюють активний пошук механізмів і технологій залучення учнів до навчальної діяльності, що обумовлено необхідністю формуванням як їхніх предметних, навчальних, так і життєвих компетентностей.

Використання новітніх методик дає можливість навчити, розвинути та виховати особистість, яка не загубиться у новому, розвинутому світі, а, навпаки, буде керувати ним. Існує велика кількість сучасних педагогічних методик, які використовуються на уроках з різних навчальних дисциплін. Вивчення біології також потребує сучасного підходу, а саме використання новітніх технологій, які не тільки дають змогу учню зрозуміти та якісно відтворити матеріал, а й стимулюють до подальшого самостійного вивчення предмету.

Біологія, на мій погляд, як ніякий інший предмет, має великі можливості щодо формування компетентності продуктивної творчої діяльності, складовими якої є: критичне, оригінальне, самостійне мислення, вміння переносити набутий досвід у реальне життя, здатність до творчого пошуку знань.

Досить близьким до компетентнісного навчання є так зване «перевернуте навчання», особливістю якого є:

– зміна ролі вчителя, який перетворюється на наставника.

– використання електронних освітніх ресурсів.

– підвищення вимог до навчальної діяльності учнів.

– розв'язання різнопланових проблем навчання в обговореннях і дискусіях.

Технологія «перевернуте» навчання дає можливість вивільнити час для спілкування з учнями на уроці. Фактично, з'являється можливість працювати з учнем один на один. За таких умов можна приділити більше уваги тим учням, яким важко дається навчальний предмет або у яких виникають проблеми з виконанням домашніх робіт.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Серце – найбільш працездатний у світі двигун. Які причини невтомності та колосальної працездатності серця? Задача. Уявіть ритмічну роботу серця 52-річної людини, і, виходячи з тривалості фаз серцевого циклу, визначте, скільки з 52 років у нього: а) відпочивали м'язи шлуночків серця; б) відпочивали м'язи передсердь; в) працювали (були закриті) стулкові клапани; г) працювали (були закриті) півмісяцеві клапани.

Номер слайду 9

Висновок Причини Факти Проблема

Номер слайду 10

На малюнку зображений дослід Моссо. Які способи порушення рівноваги тіла (використовуючи знання кровообігу) без фізичного втручання?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Функції 9. Обєм крові 8. Час руху крові 7. Головні судини 6. Фактор руху крові 5. Кров, що рухається по венах 4. Кров, що рухається по артеріях 3. Закінчення 2. Початок 1. ВЕЛИКЕ КОЛО КРОВООБІГУ МАЛЕ КОЛО КРОВООБІГУ ВІДМІННІ ОЗНАКИ № Заповніть таблицю “Відмінні ознаки великого й малого кіл кровообігу”

Номер слайду 13

Номер слайду 14

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Хворий 1. Лікарю, обстеження показали, що в цього хворого спостерігається часткове змертвіння частин м'язових клітин серця, а також порушений кровообіг у судинах серця, що й призвело до зменшення постачання його клітин киснем та поживними речовинами і часткового їх змертвіння. (Інфаркт міокарда.) Хворий 2. Лікарю, у цього хворого спостерігається порушення тонусу судин, у результаті чого порушився і кровообіг. Хворий нарікає на головний біль, втому. Він веде малорухливий спосіб життя, часто спостерігаються неврози. (Дистонія.) Хворий 3. Лікарю, у цього хворого спостерігається гостре порушення мозкового кровообігу, наслідком якого є крапкові розлади його функцій. Одним із наслідків цієї хвороби може бути розрив кровоносних судин, що супроводжується крововиливами в мозок. (Інсульт.) Хворий 4. Лікарю, у цього хворого підвищений артеріальний тиск. Його основна робота пов'язана з перевантаженням, негативними емоціями та напруженою розумовою працею. (Гіпертонія.) Хворий 5. Лікарю, при огляді хворого виявлено нерівномірне розширення вен. Причиною цього є вроджена слабкість венозних стінок і неповноцінність їхніх клапанів, що утруднює рух крові й підвищує внутрішній тиск. (Варикозне розширення вен.)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Оцінювальне вікно

Номер слайду 21

ppt
Додано
25 березня 2018
Переглядів
2408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку