Презентація "Ментальна арифметика"

Про матеріал
Презентація на тему: "Що таке ментальна арифметика і чим вона корисна для дитини?"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що таке ментальна арифметика і чим вона корисна для дитини?Гнатюк Анастасія

Номер слайду 2

Що таке ментальна арифметика?Це програма розвитку розумових здібностей і творчих задатків завдяки арифметичним обчисленням на рахівницях та ментально, тобто в уяві. Методика ментальної арифметики призначена для школярів від п’яти до шістнадцяти років. Вона заснована дві тисячі років тому і зараз працює в 52 країнах світу.

Номер слайду 3

Це японська методика розвитку інтелектуальних здібностей дитини за допомогою обчислень на спеціальних рахівницях "соробан", інша назва "абакус".

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Для чого вона потрібна?Суть і призначення курсів ментальної арифметики полягає в тому, щоб навчити дитину використовувати свої інтелектуальні резерви, розкрити її таланти, адаптувати до життя в соціумі, допомогти стати цілісною, самодостатньою особистістю.

Номер слайду 6

Для досягнення таких глобальних цілей в ментальній арифметиці застосовуються найпростіші та ефективні засоби – регулярні тренування й мотивацію. Закріплення будь-якої звички потребує систематичного повторення певних дій. Так само діє ментальна арифметика: вправи з рахунку тренують мозок, підвищуючи якість і швидкість його роботи, розвивається мислення, інтелектуальні здібності.

Номер слайду 7

Щоб ухвалити важливе рішення, батьки повинні зрозуміти, в чому суть ментальної арифметики. З її допомогою дитина зможе:навчитися креативно мислити;розвинути пам’ять, мислення, логіку і кмітливість;проявити творчі здібності;пришвидшити читання та запам’ятовування;поліпшити успішність у школі;лічити про себе об’ємні приклади.

Номер слайду 8

Які переваги ментальної арифметики?Ментальна арифметика добре розвиває уяву, творчу жилку дитини, її мислення, пам’ять, дрібну моторику, уважність, посидючість. Заняття спрямовані на те, щоб водночас розвивалися обидві півкулі, що дуже важливо, адже традиційна підготовка дитини до школи розвиває тільки праву півкулю мозку.

Номер слайду 9

Скільки часу знадобиться, аби навчитися ментальній арифметиці?Вивчається ментальна арифметика в спеціальних школах. За весь період навчання дітям потрібно пройти від десяти до дванадцяти рівнів. Кожен такий рівень триває не більше чотирьох місяців. Заняття потрібно відвідувати один або два рази на тиждень

Номер слайду 10

Вже через півтора року дитина зможе лічити про себе з 4- або 5-значними числами. Навчання проводиться за допомогою спеціального інструменту, який нагадує рахівницю, – абакус. Спочатку дітям потрібно навчитися працювати з ним, перебираючи кістки пальцями рук.

Номер слайду 11

З якого віку можна займатись?Коли варто починати заняття? Чим раніше, тим краще. Найкращий час – 5-7 років, адже тоді наш мозок саме на етапі формування, отже, і процес навчання буде більш легким та ефективним, а результат засвоїться на все життя. Школи беруть у групи дітей від 5 до 16 років.

Номер слайду 12

У цьому віці дитина вбирає інформацію, як губка, і тому легко опановує методику навчання. Дорослій людині навчитися ментальному рахунку набагато складніше. Але з професійними педагогами навчання буде проходити якісніше, швидше та ефективніше.

Номер слайду 13

Що таке абакус?Абакус має прямокутну раму, яка містить 13-31 спицю, на кожній з яких нанизано по 5 кісточок, розділених поперечною планкою. Над нею знаходиться одна кісточка, яка позначає "п'ятірку", а під нею — 4 кісточки, що позначають одиниці. Пересувати кісточки необхідно тільки двома пальцями — великим і вказівним. Рахунок на соробані починається з першого правого ряду.

Номер слайду 14

Він позначає одиниці. Ряд, що знаходиться ліворуч, — десятки, наступний — сотні і т. д. Роблячи дії з числами ментально, діти уявляють собі абакус і за секунди додають, віднімають, множать і ділять будь-які числа — хоч тризначні, хоч шестизначні.

Номер слайду 15

Спочатку учні отримують навички рахунку посередньо на соробані, перебираючи пальцями кісточки. Потім кожна навичка переноситься у ментальну сферу, і учні рахують на уявному абакусі.

Номер слайду 16

З кожним наступним заняттям складність прикладів зростає, і учні знову відпрацьовують фізичну навичку обрахунку та ментальний. Після формування стійкої навички з усного рахунку діти без проблем можуть виконувати арифметичні дії, розповідаючи при цьому віршик або присідаючи.

pptx
Додано
28 березня 2021
Переглядів
1965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку