Тема «Метод проектів на уроках математики». Мета: спрямувати діяльність здобувачів освіти на: пошук оптимальних шляхів і засобів підвищення ефективності навчання та виховання учнівської молоді, на розвиток творчого підходу до підвищення активності, компетентності, вимогливості до себе, до результатів власної педагогічної діяльності; на формування професійних умінь, навичок, етики та культури спілкування. Завдання: Зрозуміти якою має бути сучасна школа, щоб забезпечити високу результативність навчально-виховного процесу. Визначити роль особистості вчителя у формуванні ЛЮДИНИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Надати значуще місце методу проектів у освітній роботі для здійснення самореалізації особистості XXІ століття.
Сучасна педагогіка відмовляється від твердого «авторитарного керування», де учень, є «об'єктом» навчальних впливів, і переходить до системи організації підтримки і стимулювання самостійної пізнавальної діяльності об'єкта навчання, створення умов для творчості, до навчання творчістю, до педагогіки співробітництва. На це спрямована ідеологія активного навчання, у якому «школа пам'яті» поступається місцем «школі мислення».
Одним із способів створення таких умов є застосування педагогом методів активізації пізнавальної діяльності учнів як складової частини сучасних інноваційних технологій. Активна розумова і практична діяльність тих, кого навчають, у навчальному процесі є важливим чинником підвищення ефективності засвоєння і практичного опанування досліджуваного матеріалу. Мудрість, сформульована древнім китайським філософом, говорить: «Скажи мені - і я забуду,Покажи мені - і я запам'ятаю. Дай мені діяти самому - і я навчуся…».
Хронологія зародження та впровадження навчальної технології «Метод проектів» (В перекладі з латинського слово “проект” означало – “кинутий уперед”).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Період. Характеристика. Риси. XVI ст. Час виникнення методу проектів. Колискою його були майстерні Італії1590–1765 роки. Використовувався методу проектів архітектурних школах Європи1765 рік Вперше метод проектів було застосовано у педагогіці, у якості методу навчання.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Період. Характеристика. Риси. Кінець ХІХст. Період застосування методу проектів на практиці американським ученим Дж. Дьюї.1880–1915 рр Роки популярності проектної методики в освітньому процесі .1918 р. Рік виходу в світ першого методичного посібника“Метод проектів”, Вільяма Кілпатріка, учня Дж. Дьюї . 1906рік. Метод проектів дійшов до України ідуже швидко реформувалася в так званий бригадний метод.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Період. Характеристика. Риси1917-1967рр. Період вивчення технології проектів Григорієм Ващенком, видатним українським ученим. Григорій Ващенко працював учителем. Тульчинського Єпархіального училища з 1915р. по 1918р.1908 р. М. Леонтович, видатний український композитор, педагог створив підручник "Нотна грамота» для навчання співів дітей на основі проектної технології. М. Леонтович працював учителем. Тульчинського Єпархіального училища 1931 рік. Рік заборони застосування методу проектів в Україні. Надмірне захоплення цим методом призвело до втрати системи в роботі шкіл і перетворилося у стимулюючий фактор
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Період. Характеристика. Риси1920-1935рр. Макаренко А. С., видатний український педагог, розробив теорію виховання в колективі, на основі проектної методики1948-1970роки. Сухомлинський В. О. видатний український педагог, розробив теорію побудови індивідуальної траєкторії освіти на основі проектної методики. 1965-2016рр. Розпочалась і триває третя хвиля, розповсюдження проектної методики. Метод проектів дозволяє організувати заняття в співробітництві, застосувати пошуковий, дослідницький, науковий методи, використовувати інтерактивні технології, зокрема “Мозковий штурм”, використовувати у навчальному процесі рольові ігри, проводити рефлексію тощо.